Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Ik koop alvast geen Cha Cha meer! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37276)

Jong N-VA'er 21 juli 2005 10:24

Ik koop alvast geen Cha Cha meer!

Geen nood mensen, het lijkt een titel voor bij 'koetjes en kalfjes', maar dat is het zeker niet;-)

Wie heeft de reclamefilmjes van Cha Cha nog niet gezien? Waarschijnlijk een enkeling. Op het einde zeggen ze 'Enkel voor goede Belgen'.
Dat heeft als gevolg dat ik geen Cha Cha meer koop: ik ben immers een échte Vlaming en zeker niet een goede Belg.
Dus alle andere VLAMINGEN moeten nu ook geen Cha Cha meer kopen. Kwestie ff fabrikant LU eens te laten voelen wie de consument eigenlijk wel is:-D

krizis 21 juli 2005 10:27

alsof ook maar iemand zich daar iets van gaat aantrekken LOL, ik eet sowieso al nie van dat crap-snoep, maar dat is gewoon gedaan voor 175 jaar België hè, 't is tenslotte een Belgische fabrikant, als je je daar al aan stoort, shit kerel, get a life, TIS MAAR EEN KOEKJE!

van Maerlant 21 juli 2005 10:33

En dan? Zulk een reclame is ongepast.

krizis 21 juli 2005 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant

En waarom dan wel? 't Is een ludieke actie, ze verbreken toch geen wet ofzo, 't is toch neit aanstootgevend? Als je dit ongepast vind LOL, wat zeg je dan niet van de racistische uitspraken van het Vlaams Belang...

Tavek 21 juli 2005 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant

8)

U behoort tot een verwaarloosbare hoeveelheid mensen die Belgie haten. Niet het probleem van de koekjesfabrikant, noch van de rest van de Belgen.

groen!? 21 juli 2005 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krizis
En waarom dan wel? 't Is een ludieke actie, ze verbreken toch geen wet ofzo, 't is toch neit aanstootgevend? Als je dit ongepast vind LOL, wat zeg je dan niet van de racistische uitspraken van het Vlaams Belang...

ah ja ma die mogen alles he: vrije menigsuiting weet je wel...

De schoofzak 21 juli 2005 10:41

't is mijn vrijheid om te kopen wat ik wil (als ik het kan betalen) en om niet te kopen wat ik niet wil; de redenen waarom wel en waarom niet, die kies ikzelf in volle vrijheid, en wie mij daarom aan de oren zaagt omtrent het Blok, die wordt verzocht om elders te gaan zagen.

Ik zal eens deftig gaan opzoeken wat die Lu nog allemaal in de rekken heeft liggen, en ik zal dat daar eens laten liggen.

Misschien zelfs eens een mailke plegen om wat uitleg te vragen.

groen!? 21 juli 2005 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
't is mijn vrijheid om te kopen wat ik wil (als ik het kan betalen) en om niet te kopen wat ik niet wil; de redenen waarom wel en waarom niet, die kies ikzelf in volle vrijheid, en wie mij daarom aan de oren zaagt omtrent het Blok, die wordt verzocht om elders te gaan zagen.

Ik zal eens deftig gaan opzoeken wat die Lu nog allemaal in de rekken heeft liggen, en ik zal dat daar eens laten liggen.

as ge u ma nie verveelt zeker...

Jong N-VA'er 21 juli 2005 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
8)

U behoort tot een verwaarloosbare hoeveelheid mensen die Belgie haten. Niet het probleem van de koekjesfabrikant, noch van de rest van de Belgen.

Oeps, wat zei die peiling ook weer van De Standaard?:-D

krizis 21 juli 2005 10:48

Citaat:

Haha, gij zijt zeker de leukste thuis, LU, sleep ze voor de rester :) LOL

Tavek 21 juli 2005 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Oeps, wat zei die peiling ook weer van De Standaard?:-D

Met peiling kan iedereen goochelen, zie de peiling die de koning aanhaalt in zijn 21 juli speech.

Betrouwbaarheid : 0,0

Jong N-VA'er 21 juli 2005 10:52

Citaat:

Met peiling kan iedereen goochelen, zie de peiling die de koning aanhaalt in zijn 21 juli speech.

Verdorie Tavek, voor deze uitspraak kan ik enkel de handen in elkaar slaan. Maar waarop baseert u zich dan dat de Vlaams -nationalisten een marginale minderheid zijn?

groen!? 21 juli 2005 10:53

Citaat:

Verdorie Tavek, voor deze uitspraak kan ik enkel de handen in elkaar slaan. Maar waarop baseert u zich dan dat de Vlaams -nationalisten een marginale minderheid zijn?

verkiezingsresultaten?

Xnorf 21 juli 2005 10:54

Citaat:

Dus ge geeft toe dat de koning zevert met zijn "de meeste belgen zijn tegen een splitsing"
Dank u

Tavek 21 juli 2005 10:57

Citaat:

Ijzerbedevaart + Wake : trekken beide niet veel volk. Aan die betoging in BHV: 10 000 man, ook weer weinig volk. En het zijn allemaal de die hards.....

Er zijn tijden geweest dat er een factor meer volk nr de ijzerbedevaart kwam.....wat is er gebeurd met die mensen ? Juist ja, waarschijnlijk liggen ze allemaal onder de grond ;)

Als de vlaams nationalistische hoogmis ieder jaar minder volk trekt, dat wilt toch iets zeggen. Uw groep is niet met veel, maar ge maakt veel lawaait.

Tavek 21 juli 2005 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Dus ge geeft toe dat de koning zevert met zijn "de meeste belgen zijn tegen een splitsing"
Dank u

Neen, maar het is dom van hem om cijfers aan te halen.

schaveiger 21 juli 2005 11:14

Citaat:

Laat maar niet teveel liggen of je zou nog aan anorexia gaan lijden ... zeker als je de produkten "Made in Belgium" ziet staan:-(

Tavek 21 juli 2005 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger
Laat maar niet teveel liggen of je zou nog aan anorexia gaan lijden ... zeker als je de produkten "Made in Belgium" ziet staan:-(

Geen bier, chocolade, verse groeten, fruit,rundsvlees en frietjes meer voor hem.

Enkel nog aldi spul zekers ?

Jong N-VA'er 21 juli 2005 11:22

Citaat:

Ijzerbedevaart + Wake : trekken beide niet veel volk. Aan die betoging in BHV: 10 000 man, ook weer weinig volk. En het zijn allemaal de die hards.....

Er zijn tijden geweest dat er een factor meer volk nr de ijzerbedevaart kwam.....wat is er gebeurd met die mensen ? Juist ja, waarschijnlijk liggen ze allemaal onder de grond ;)

Als de vlaams nationalistische hoogmis ieder jaar minder volk trekt, dat wilt toch iets zeggen. Uw groep is niet met veel, maar ge maakt veel lawaait.

Ben ook een die hard, alleen trek ik niet naar zulke bijeenkomsten. Ik ben student en heb nog heel wat andere katten te geselen dan enkel daar naartoe te gaan. Trouwens, ik ben vrijzinnig dus AVV VVK telt niet voor mij, enkel AVV.

Jong N-VA'er 21 juli 2005 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger

Made in Belgium...chocolade waarvan de cacao uit Ivoorkust komt zeker...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be