![]() |
verklarende theorieen voor de instorting van het systeem
Niet allen in Belgie is men politiek actief in Nederland doen we dat ook.
Zie mijn manifestatie op www.murielmuyres.nl Het is tijd voor de grote mentaliteitsomslag. Muriel Muyres |
haha, grappig, verklarende theorieen ... wa? komt gij ons het licht brengen ofwa?
Veel succes met uw prachtige site lol, bijna zo erg als dat gedrocht van pelgrim lol |
Weer teveel aan de cannabis gezeten, krizis?
|
Citaat:
|
Tja, rook nog een wietje krizis, alles prima in orde, en sinterklaas leeft ook nog.
goed bezig :-) |
Dat ben ik bezig :) maar heb je die site gezien ? LOL der staat zo boven dat em nog iemand nodig heeft voor dhtml ... precies welja ... hij kon toch tenminste in zijn css die blauwe randjes wegdoen hé ...
|
Citaat:
Maar kga die mannen mooi laten wachten, ik heb voorgenomen 2 maand vakantie te nemen en die 2 maand ga'k ook nemen ... der liggen der zoal 8 brieven om mijne bureau, dusja, ik ben goed bezig, dankuwel, kga mij nog ene rollen, op mijn diploma :) |
Citaat:
|
Hoi Phoebe.
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
Een fijne vakantie gewenst. Succes met je nieuwe job! Smoor een fijne toeter op mijn gezondheid. Jammer dat ik niet rook, of ik smoorde er ene mee. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind je gewoon sympathiek. Personen die ik sympathiek vind, krijgen steeds een groet.
Mooi he. |
ik vind je ook een toffe peer hoor!
Dat is inderdaad heel mooi van je, dus ook een vriendelijke groet terug. ;-) |
1. De berichtgeving door de media is erg eenzijdig. Vaak is het een verlengstuk van het linkse of marxistische denken.
Als jij het zegt.... |
Jij vindt Phoebe toch ook sympathiek he Sinan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be