Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Moet België, volgens U, één blijven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37298)

jOOSt 22 juli 2005 10:00

Moet België, volgens U, één blijven

Eergisteren zei Albert II in zijn speech het volgende: “Ik ben dan ook niet verrast geweest door de bevindingen van een opiniepeiling betreffende onze gemeenschappelijke toekomst. Ze werd gehouden in maart jongstleden. Op de vraag: "Moet België, volgens U, één blijven" heeft 87 % bevestigend geantwoord en dat percentage was vrijwel hetzelfde in onze drie gewesten.
Alhoewel 13 % het tegenovergestelde denkt, en dat soms luidruchtig te kennen geeft, mag men toch niet vergeten dat de overgrote meerderheid van onze bevolking de eenheid aankleeft.”

Even kijken wat de mensen hier denken...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Willem de Spreker on 22-07-2005 at 11:01
Reason:
--------------------------------

Eergisteren zei Albert II in zijn speech het volgende: “Ik ben dan ook niet verrast geweest door de bevindingen van een opiniepeiling betreffende onze gemeenschappelijke toekomst. Ze werd gehouden in maart jongstleden. Op de vraag: "Moet België, volgens U, één blijven" heeft 87 % bevestigend geantwoord en dat percentage was vrijwel hetzelfde in onze drie gewesten.
Alhoewel 13 % het tegenovergestelde denkt, en dat soms luidruchtig te kennen geeft, mag men toch niet vergeten dat de overgrote meerderheid van onze bevolking de eenheid aankleeft.”

Even kijken wat de mensen hier denken...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[font=Verdana]Eergisteren zei Albert II in zijn speech het volgende: “Ik ben dan ook niet verrast geweest door de bevindingen van een opiniepeiling betreffende onze gemeenschappelijke toekomst. Ze werd gehouden in maart jongstleden. Op de vraag: "Moet België, volgens U, één blijven" heeft 87 % bevestigend geantwoord en dat percentage was vrijwel hetzelfde in onze drie gewesten.
[/font]

[font=Verdana][/font]

[font=Verdana]Even kijken wat de mensen hier denken...[/font][/size]
[/edit]

Rudy Van Nespen 22 juli 2005 10:08

Best grappig: Volgens mij zitten de 13%, die voor een splitsing van België zijn, hier verzameld op dit forum.
Al de rest houdt hun mening voor daar waar die blijkbaar telt: in het kieshokje.

Yann 22 juli 2005 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker

Even kijken wat de mensen hier denken...

In feite gaat het maar om 4 % en niet om 13 % vermits 9 % geen mening had.

Tavek 22 juli 2005 10:15

Willem zijn avatar is een goed beeld om de flamingant mee te beschrijven....

Everytime 22 juli 2005 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek

:lol: :thumbsup:

Yann 22 juli 2005 10:27

Citaat:

:rofl:

Everytime 22 juli 2005 10:30

Off-topic : Waar ben je in Frankrijk, Yann?

Yann 22 juli 2005 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Off-topic : Waar ben je in Frankrijk, Yann?

In Nice, tussen Cannes en Monaco, vlakbij de Italiaanse grens.

Everytime 22 juli 2005 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann

Keileuke regio. Ik ken een beetje de regio. Familie van mijn vader wonen in de buurt (in Grasse).

Yann 22 juli 2005 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Keileuke regio. Ik ken een beetje de regio. Familie van mijn vader wonen in de buurt (in Grasse).

Inderdaad. Ik kom hier jaarlijks, en het is altijd de moeite. Ook het weer is hier 9/10 goed, vermits de Alpes Maritimes een barrière vormen voor het slechte weer uit het binnenland.

robert t 22 juli 2005 11:59

Citaat:

Inderdaad. Ik kom hier jaarlijks, en het is altijd de moeite. Ook het weer is hier 9/10 goed, vermits de Alpes Maritimes een barrière vormen voor het slechte weer uit het binnenland.

Prachtige artistieke foto, of je hem zelf genomen hebt of afgeprint uit een brochure speelt geen rol. Ook een flamingant kan van iets mooi genieten.

Groeten uit Vlaanderen.

Distel 22 juli 2005 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Best grappig: Volgens mij zitten de 13%, die voor een splitsing van België zijn, hier verzameld op dit forum.
Al de rest houdt hun mening voor daar waar die blijkbaar telt: in het kieshokje.

Op dit forum zitten dus 1.300.000 mensen. Inderdaad: best grappig.

Distel 22 juli 2005 12:04

Citaat:

In jouw wereldje ongetwijfeld wel.

Yann 22 juli 2005 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Prachtige artistieke foto, of je hem zelf genomen hebt of afgeprint uit een brochure speelt geen rol. Ook een flamingant kan van iets mooi genieten.

Groeten uit Vlaanderen.

Niet zelf genomen, op het net gevonden.

Groeten van een Belg uit Frankrijk. :wink:

Jong N-VA'er 22 juli 2005 12:51

Citaat:

Nice= Nicca oftewel Nizza, was immers ooit Italiaans gebied.

Ook een gebiedje dat de francofone wereld heeft veroverd op de Italianen. Francofonen en Anschluss...nu begrijp waar den Dolf zijn ideeën vandaan haalde.

Jong N-VA'er 22 juli 2005 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
In jouw wereldje ongetwijfeld wel.

The Underworld;-)

Postmoderne Flikker 22 juli 2005 12:56

ik mis een optie: "het laat me koud"

jOOSt 22 juli 2005 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Postmoderne Flikker
ik mis een optie: "het laat me koud"

Ik moet u teleurstellen, maar daar heeft den Albert het niet over gehad.

Postmoderne Flikker 22 juli 2005 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Ik moet u teleurstellen, maar daar heeft den Albert het niet over gehad.

Dan zal ik je ook moeten teleurstellen, want dan trekt je "opiniepeiling" op niets.

jOOSt 22 juli 2005 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Postmoderne Flikker
Dan zal ik je ook moeten teleurstellen, want dan trekt je "opiniepeiling" op niets.

Gaat u dan maar eventjes gaan klagen bij den Albert, ´t is zijn opiniepeiling die ik hier geplaatst heb.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be