![]() |
Nog meer flauwe woordspelingen over de Motte
De Motte wordt hier door sommigen behandeld alsof hij een spitse mot gekaapt heeft (een tsjalk), die volgestouwd heeft met explosieven, en daarmee op het Schip Van Staat afstevent om het op te blazen.
En ikzelf, als sympathisant van deze nachtvlinder, word als terrorist bestempeld! Gaga! Toegegeven, het voorproefje van de ontlasting van loonbijdragen aan sociale zekerheid geeft me 'de mot in de maag'. Non-Mottologen zullen deze uitdrukking wel verkeerd interpreteren. Ze betekent: 'Het smaakt naar meer'. Eindelijk zien we in het helder daglicht van de sociale politiek eens een motecht iemand aan het werk die op de sociale mottengaten de vinger legt en ze opstopt. Natuurlijk dreigt verhevigde motbestrijding van de kant van de reactionairen. Maar de nieuwe motogen, die de Motte aan de slappe zeilen van de SZ vlecht, zullen komende stormen doorstaan. Daarom een kleine welverdiende ode aan de Motte: Onder het paddengras en het mothaar ontdekte de Motte iets extra-belastbaar: De Robot. Nu kunnen de problemen van de SZ automatisch afnemen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
pffffff, die moppen zijn afgezaagd, der is hier tegenwoordig niet meer veel te beleven op dat forum, enkel flauwe zever en 1001 onderwerpen geopend door moslim-haters die over 't zelfde gaan ... voor de rest kunnen ze nergens over meepraten ...
Ik word er MOTtig van ... |
Citaat:
|
Citaat:
Ne mens zou er gedeMOTiveerd van geraken. |
Liefhebbers van de Motte zijn mottigaards... :lol:
|
Citaat:
Flauwe woordspeling die al eerder gebruikt is door Turkije. |
Wat is't mannen allemaal gedeMOTiveerd.
|
Citaat:
Maar U heeft toch geen gemotste staart?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
In navolging van de kranten maken we hier voor het ogenblik allemaal flauwe woordspelingen, waarbij de meesten dan ook alleen maar in herhaling vallen of plagiaat plegen. |
Citaat:
![]() ![]() |
MOT.
Hahahahahaha! |
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
En nu:
[size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7]MOTUS !!!!![/size] (Latijn voor: koest) [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=1][/size] |
De Motte heeft geen Tetten
DE Motte heeft geen Tetten, het is een man, maar die man vocaliseert zo harmonisch over de SZ dat hij wel duidelijk over
[size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7]MOTETTEN[/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] blijkt te beschikken. HAHAHA! |
"De Motte mot oprotte"
Slogan voor de anti-De Motte- zotten:
[size=4]"De Motte mot oprotte"[/size] Zelf zou ik er ook niet om wenen, aangezien hij zijn staart (waarin de taks op robots) weer ingetrokken heeft.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
De mot zit in de pamper...
|
admins, graag verhuizen naar koetjes en kalfjes subforum, aub...
|
Citaat:
Onder dekking van de virtuele werkelijkheid waar je je met je innuendo's in beweegt kan je een groot mondje opzetten, dat telkens weer hoofdzakelijk het formaat van het overeenkomstig verstandje insinueert.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Mag ik onder bescheiden protest verwijzen naar het hoog politieke gehalte van mijn met politieke correctheid rijmende bijdragen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be