![]() |
De dans der waanzin.
Mijn vriendin wil een Cornetto,niet zone gewone Cornetto met vanille en nootjes,maar ne Cornetto Passion:evil: .
Heeft het kapitaal nu iedereen in zijn macht?Zijn er nog nuchtere mensen die zich niet laten verleiden door bedrijfsleiders die het milieu verneuken met zware Mercedessen,Porche's en Ferrari's? Zijn ze er nog?Haaaaaaaaallllllllllllllllloooooooooooooo? Maar goedhartig als ik ben zal ik het wel meebrengen,al krimpt men maag telkens inelkaar bij het horen van die stupide benamingen die de mensen moeten aanzetten tot consumptie. |
![]() |
Citaat:
|
Da's keisexy van u.
|
dit fenomeen heet warenfetisjisme.
|
de boys van marketing moeten ook leven.
Ik kocht onlangs 6 rollen wc-papier, en de merknaam was, echt waar, "scottex professional" yeah nu veeg ik mijn gat af als een echte pro! 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een echte prof gebruikt langs de 2 kanten zonder zijn vingers vuil te maken |
Nen echte gebruikt helemaal géén toiletpapier. Da's voor mietjes.
|
Citaat:
Krijg zenuwen van die benamingen.Jij ook?Nu is er ook zo een spotje van Magnum met de spreuk "herontdek je zintuigen". Net of een mens een Magnum nodig heeft om zijn zintuigen te ontdekken.:lol: Waar is trouwens de tijd dat mijn grootmoeder 2 keer in de maand haar diepvriesje opentrok en er lekkere vanilleijs uithaalde van het Ijsboerke en bestrooide met simpele "muizenkeutels".Dat waren nog eens tijden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De naïeven zijn de beste.
|
Als ge't maar weet..
Rrrrrrrauw. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier is ook weer de gulden middenweg van toepassing denk ik,de middenweg tussen "vertrouwen" en "wantrouwen".[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be