Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik heb het volgens mij wel gehad voor een tijdje.
Het is wel leuk hier, maar meestal voel ik me slechter ipv beter als ik een beejte op politics.be ben geweest.
|
Ik begrijp je sinan123! Ik ben hier ook al vele minder aanwezig. Moslim hier, moslim daar, moslim ginds, joden dit, joden dat...ect voor de rest lees je hier haast niets anders meer, het is allesziens overheersend.
Ik wens je alvast het allerbeste toe, maybe till later?;-)[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Andromeda1968 on 22-07-2005 at 23:59
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Het is wel leuk hier, maar meestal voel ik me slechter ipv beter als ik een beejte op politics.be ben geweest.
|
Ik begrijp je sinan123! Ik ben hier ook al vele minder aanwezig. Moslim hier, moslim daar, moslim ginds, joden dit, joden dat...ect voor de rest lees je hier haast niets anders meer, het is allesziens overheersend.
Ik wens je alvast het allerbeste toe, maybe till later?;-)[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Ik begrijp je sinan123! Ik ben hier ook al vele minder aanwezig. Moslim hier, moslim daar, moslim ginds, joden dit, joden dat...ect voor de rest lees hier haast niets anders meer, het is allesziens overheersend.
Ik wens je alvast het allerbeste toe, maybe till later?;-)[/size] |
[/edit]
|