Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Anti-Belgische actie op 21 juli verijdeld door BUB! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37355)

Patriot! 24 juli 2005 13:56

Anti-Belgische actie op 21 juli verijdeld door BUB!

Flaminganten hadden spandoeken met 'België barst' over bruggen over de autostrade gehangen. Alerte BUB'ers verwijderden ze echt 's morgens vroeg.
De spandoeken hebben de hele dag in Brussel gelegen, als trofee, maar meer als vod, en werden daarna in brand gestoken.

Stratcat 24 juli 2005 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Flaminganten hadden spandoeken met 'België barst' over bruggen over de autostrade gehangen. Alerte BUB'ers verwijderden ze echt 's morgens vroeg.
De spandoeken hebben de hele dag in Brussel gelegen, als trofee, maar meer als vod, en werden daarna in brand gestoken.

Hopelijk krijgen jullie een lintje hiervoor!

Stubaf. 24 juli 2005 14:03

Zonder twijfel een zéér grote actie waar de BUUB héél véél stemmen mee heeft gewonnen.

:lol:

Percalion 24 juli 2005 14:03

Geef die mannen een medaille voor moed en zelfopoffering! Verheft hen in de adelstand!

En fusilleer die snode flamingantische landverraders!

Stubaf. 24 juli 2005 14:04

En kijk eens hoe mooi Kim Roovers lacht in die eerste foto! Vermoedelijk is dit de Belgische Übermensch waarover Yann het had. :rofl:

Stratcat 24 juli 2005 14:09

Ik vind de uniformiteit in haardracht wel iets hebben.
Je zou bijna zeggen dat het om een privé-militie gaat.

Kim 24 juli 2005 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
En kijk eens hoe mooi Kim Roovers lacht in die eerste foto! Vermoedelijk is dit de Belgische Übermensch waarover Yann het had. :rofl:

Dit zijn niet mijn beste foto's (weet ik zelf ook wel ;) ) maar daar gaat het niet om! De essentie ligt onder onze voeten! :rofl:

Grellig 24 juli 2005 14:11

Citaat:

:lol:

Knuppel 24 juli 2005 14:13

Citaat:

De essentie ligt onder onze voeten!
:rofl:[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Knuppel on 24-07-2005 at 15:17
Reason:
--------------------------------

Citaat:

De essentie ligt onder onze voeten!
:rofl:[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[QUOTE]De essentie ligt onder onze voeten! [/quote]

:rofl:[/size]
[/edit]

Pallieter 24 juli 2005 14:14

spijtig voor jullie dat het staan op een spandoek ons automatisch naar jullie schoeisel doet kijken. Ocharme toch. adidas look-a-like met twee strepen, om over die schoenen van die lelijke beer nog maar te zwijgen

ps nog een kleine tip vanuit mode-Vlaanderen: onder een korte broek doe je ofwel geen kousen aan, ofwel korte kousen maar niet dikke lange kousen!

en wanneer krijg ik mijn spandoek terug?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pallieter on 24-07-2005 at 15:15
Reason:

spijtig voor jullie dat het staan op een spandoek ons automatisch naar jullie schoeisel doet kijken. Ocharme toch. adidas look-a-like met twee strepen, om over die schoenen van die lelijke beer nog maar te zwijgen

ps nog een kleine tip vanuit mode-Vlaanderen: onder een korte broek doe je ofwel geen kousen aan, ofwel korte kousen maar niet dikke lange kousen!

en wanneer krijg ik mijn spandoek terug?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

ps wanneer krijg ik mijn spandoek terug?[/size]
[/edit]

Knuppel 24 juli 2005 14:16

En weeral ondersteboven.
Die 'essentie' onder hun voeten.;-)

Kim 24 juli 2005 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pallieter
en wanneer krijg ik mijn spandoek terug?

Die krijgt u terug wanneer ik mijn vlag terugkrijg... :rofl:

Kim 24 juli 2005 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

En weeral ondersteboven.
Die 'essentie' onder hun voeten.;-)

Tuurlijk, zo'n vod moet ondersteboven hangen.

Op de tweede foto ligt ze onder onze voeten.

Stubaf. 24 juli 2005 14:18

Een kinderhand is gauw gevuld blijkbaar. Een oud wit tafellaken met slordige paintcan-opschriften en dan nog een of ander mislukt keltisch kruis - dat is zelfs voor de BUUB het poseren met fotos waard :lol:

Kim 24 juli 2005 14:19

Citaat:

Een kinderhand is gauw gevuld blijkbaar. Een oud wit tafellaken met slordige paintcan-opschriften en dan nog een of ander mislukt keltisch kruis - dat is zelfs voor de BUUB het poseren met fotos waard :lol:

Bwah, het is voor de flaminganten nodig om zo'n onding boven de autostrade te hangen en dan zie ik het als mijn plicht om die vod te verwijderen. :-D

Percalion 24 juli 2005 14:20

Dat heb je goed gedaan. Werkelijk. We zijn allemaal trots op jullie.

Knuppel 24 juli 2005 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Dat heb je goed gedaan. Werkelijk. We zijn allemaal trots op jullie.

Dit betekent inderdaad het einde van het Flamingantisme en de redding van Belgique.

Binnenkort vliegen ons hier de adelijke titels van deze moedige helden rond de oren.;-)

Stubaf. 24 juli 2005 14:25

Ik vind het een beetje vervelend aan het worden, het zijn namelijk steeds dezelfde BUUBers. Na drie jaar zitten ze nog steeds met hetzelfde troepje van pubers opgescheept. Altijd maar die Vangeel, Vloemans en Roovers. Het animo van de bevolking om BLUUB-militant te worden ligt duidelijk onder nul.

lordoffaith 24 juli 2005 14:25

gaan jullie ook alle vlaamse vlaggen weg halen?

Stubaf. 24 juli 2005 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dit betekent inderdaad het einde van het Flamingantisme en de redding van Belgique.

Binnenkort vliegen ons hier de adelijke titels van deze moedige helden rond de oren.;-)

Hun actie is al op het nieuws geweest en de koning heeft al zegebulletins laten verspreiden. Gisteren nog trok er hier een uitzinnige massa voorbij die met slogans zoals "Bob Vangeel: sancto subito!" en "De Belgen zijn geschapen door God!" voorbij trok richting Laeken. Het flamingantisme is echt ten dode opgeschreven na deze internationale, wereldschokkende actie van de BUUB. Ik hoor nu juist op de radio dat Bush zijn Airforce1 stuurt om Hansbot versie 1.0 te onvangen op witte huis.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be