![]() |
In editie nr 8 (2e week mei 2003) van het Vlaams blok merk ik op dat de Kamerlijst van Antwerpen voor 21% uit huisvrouwen bestaat. Is dat een nieuwe mode in de politiek, zoals met die stunts met de artiesten :?:
Betekent het dan ook dat we binnenkort verplicht worden om met een schort op straat te lopen :?: Het viel me dus gewoon op. :? |
Moeten huisvrouwen een schort dragen?
Of gaat het er om dat er 21 % huisvrouwen verkozen zijn? Zijn zij dommer of een advocaat, of een publiciteitsmaker? Graag een antwoordje. |
Citaat:
Als men bekijkt hoe politiekers systemen bedenken en in gang zetten, dan moet je toegeven dat ze in ieder geval geen huisvrouw (of man) kunnen zijn. Je laat je kapotte kraan toch ook niet herstellen door de melkboer...ook al is hij niet dom. Om nog een voorbeeld te geven. Het LPF (Lijst Pim Fortyn) heeft ook ondervonden dat over een land regeren niet zo gemakkelijk is. En zij hebben nochtans de juiste opleidingen genoten, alleen hun ervaring was er nog niet. Conclusie: Alleen mensen die de juiste opleiding(en) hebben gehad en met genoeg ervaring mogen in de politiek stappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelf een voorstander voor méér vrouwen in de politiek, daar op dit moment vooral mannen op de beste posten zitten. Dat bewijst dat men nog lang niet aan de échte democratie zit. |
Citaat:
|
Citaat:
En de populairste politieker in ons land is ne cafébaas!!! Geef mij dan maar een huisvrouw hoor :wink: . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we zeggen dat je gaat solliciteren voor een belangrijke post als die van een manager van een klein bedrijf. Probeer het eens met "Ik ben een huisvrouw/man...". :lol: Verder zal je waarschijnlijk niet komen. :lol: |
Citaat:
|
Ik vind Uw vergelijk van de lijst Pim zéér geslaagd.
Maar wil het is beter te vergelijken met ons land. Neem dan maar Agalev. Dat waren toch ook allen hooggediplomeerden. En het resultaat. Om te gieren Uw stelling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een cafébaas in de politiek mag, waarom dan geen huisvrouw? |
Citaat:
Is Bert Anciaux advocaat??? Amaai, als ik in de beklaagdenbank zou zitten, ik zou hem mijn verdediging toch niet toevertrouwen... |
Neen, als beklaagde niet.
Maar die kerel wordt wel minister. En hij gaat het land lijden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be