Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bruksel live (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37412)

Xenon 26 juli 2005 14:05

Bruksel live

Zaterdag 30 juli 2005: gratis concert te Brussel (organisatie: de Brusselse jeugdhuizen).
Iedereen is welkom!!!

jan hyoens 26 juli 2005 14:39

weeral multikul gesponsord met Vlaams geld!

Nick_ 26 juli 2005 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Muziek is nochtans leuker om te beluisteren dan uw gezaag.

Xenon 26 juli 2005 14:54

Citaat:

Hallo, het is gewoon een muziekfestival hoor! Zolang er op de affiche geen Vlaams Belang-logo zal alles wel 'multikul-zever' zijn, zeker?:roll:

jan hyoens 26 juli 2005 15:00

als er een vlaams leeuwke op staat is het allemaal ok voor u zeker?

Musketo 26 juli 2005 15:01

Ach Jan, steek een crusifix in je aarsje ja?

jan hyoens 26 juli 2005 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Muziek is nochtans leuker om te beluisteren dan uw gezaag.

? beluisteren! heb ik dan ooit eens met uw gesproken? Ik denk het niet!

jan hyoens 26 juli 2005 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ach Jan, steek een crusifix in je aarsje ja?

Ik mag dan geen psycholoog zijn maar ik denk dat jij een beetje sexueel gefrustreerd bent. Kom je niet aan je trekken bij je vriend?

Xenon 26 juli 2005 15:09

Citaat:

Dit is een project waarvoor de Brusselse Vlaamse jeugd zich belangeloos inzet en toch zijn er weer azijnpissers die het hele gebeuren moeten afbreken. :roll: We hadden de tegenwind eerder vanuit FDF-hoek verwacht.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Xenon on 26-07-2005 at 16:09
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Dit is een project waarvoor de Brusselse Vlaamse jeugd zich belangeloos inzet en toch zijn er weer azijnpissers die het hele gebeuren moeten afbreken. :roll: We hadden de tegenwind eerder vanuit FDF-hoek verwacht.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Dit is een project waarvoor de Brusselse Vlaamse jeugd zich belangeloos inzet en toch zijn er weer azijnpissers die het hele gebeuren moeten afbreken. :roll: We de tegenwind eerder vanuit FDF-hoek verwacht.[/size]
[/edit]

Musketo 26 juli 2005 15:10

Citaat:

Ik mag dan geen psycholoog zijn maar ik denk dat jij een beetje sexueel gefrustreerd bent. Kom je niet aan je trekken bij je vriend?

Met zo'n haarscherpe psycho-analyse had je allang psycholoog moeten zijn Jan.

Ik meen het.

Nick_ 26 juli 2005 15:29

Citaat:

? beluisteren! heb ik dan ooit eens met uw gesproken? Ik denk het niet!

Grappig ben je wel.

jan hyoens 27 juli 2005 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Dit is een project waarvoor de Brusselse Vlaamse jeugd zich belangeloos inzet en toch zijn er weer azijnpissers die het hele gebeuren moeten afbreken. :roll: We hadden de tegenwind eerder vanuit FDF-hoek verwacht.

Kunnen die zich dan niet beter voor iets anders belangloos inzetten? Zoals het helpen van daklozen of zoiets? En waarom zou het FDF zich hiertegen verzetten? Er is niets vlaams aan al dat gedoe behalve het geld!

jan hyoens 27 juli 2005 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Met zo'n haarscherpe psycho-analyse had je allang psycholoog moeten zijn Jan.

Ik meen het.

ja dus! Geen probleem! Geef mij uw maten door en ik zal zien wat ik kan doen! At your service!

jan hyoens 27 juli 2005 07:34

Citaat:

Grappig ben je wel.

zagen, grappig,... erg consequent ben je wel niet he!

Nick_ 27 juli 2005 09:16

Citaat:

Kunnen die zich dan niet beter voor iets anders belangloos inzetten? Zoals het helpen van daklozen of zoiets? En waarom zou het FDF zich hiertegen verzetten? Er is niets vlaams aan al dat gedoe behalve het geld!

Jij blijft anders wel consequent doormekkeren. Net alsof het hier om onnoemelijk veel geld zou gaan. En net alsof het verkwist zou worden.

Ik weet niet wat er met jou scheelt, maar iedere post die ik van jou lees is al zo bitter als gal maar kan zijn. Reden?

jan hyoens 27 juli 2005 09:26

Citaat:

Jij blijft anders wel consequent doormekkeren. Net alsof het hier om onnoemelijk veel geld zou gaan. En net alsof het verkwist zou worden.

Ik weet niet wat er met jou scheelt, maar iedere post die ik van jou lees is al zo bitter als gal maar kan zijn. Reden?

Als daar geen gelijkwaardige Vlaamse initiatieven tegenover staan, ja dan noem ik dat verkwisting van geld!

Misschien omdat je niet goed leest en omdat het nogal belachelijk zou zijn om in elke topic waarmee ik akkoord ga te schrijven " wat een goed initiatief", "prachtig",....

Nick_ 27 juli 2005 09:28

Dan moet jij dringend muziek leren appreciëren. Als je dat al verkwisting van geld vindt.

Pietje 27 juli 2005 09:37

Citaat:

Dan moet jij dringend muziek leren appreciëren. Als je dat al verkwisting van geld vindt.

Muziek is cultuur...........en cultuur en "hyoens" gaan niet goed samen 8)

jan hyoens 27 juli 2005 09:43

Citaat:

Wat noem jullie "muziek"? Een gedrogeerde neger die wat oerwoudgeluiden zit te creëren en het podium op en af huppelt is voor mij geen muziek!

Pietje 27 juli 2005 09:47

Citaat:

Wat noem jullie "muziek"? Een gedrogeerde neger die wat oerwoudgeluiden zit te creëren en het podium op en af huppelt is voor mij geen muziek!

geduld, hyoens...........jullie ijzerwake komt eraan. Kan je nog eens jouw liedjes zingen..........8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be