![]() |
zijn er nog echte vlamingen
in vlaander is in honderde steden en dorpen dit 175 jaar gevierd en nog op de 21 ste de VLAAMSE feestdag, prachtig, maar wat mij wel erg geergerd heeft dat de organizatoren van deze vlaamse feestdag weinig respect voor vlaanderen hebben en walonie enorm gesponserd heeft. vele vlaanse ,goede pilsen worden bij ons gebrouwen en toch hebben de heren gekozen voor het in walonie gebrouwen jupiler, er vloeit nog niet genoeg geld naar onze zuider buren. vlamingen aller landen doe zoals ik en weiger het door de sport gepromoot bier uit het waalse te drinken, en kies voor uw vlaamse werknemers die ook goede pils brouwen.
in vlaanderen zijn meer cafees met waals bier dan cafes met vlaams bier . vlamingen doe uw ogen open voor de walen u uitmelken. het leven in vlaanderen zou mooi kunnen zijn. |
Ik zie het probleem niet, hoor.
"Zijn er nog echte Vlamingen?" Zijn die er dan ooit geweest? En als de échte échte échte Vlamingen het liefst van al Jupiler drinken, waarom zouden die échte Vlamingen dat dan niet mogen? En moeten ze dan ook met een Vlaamse auto rondrijden? |
Dit is dus echt hèt archetype van een topic dat ik nooit lees maar waar ik wel in post.
|
Citaat:
|
Ik drink geen pils... enkel Witte van Hoegaarden of Duvel.
|
Citaat:
![]() Ik dacht dat Jupiler van Inbev was, dus eigenlijk in (voor een deel toch) Vlaamse handen? 8O |
Citaat:
|
Ik vind Jupiler gewoon lekkerder. En dit zonder ook maar éénmaal te denken waar het zou gebrouwen worden.
|
Ik lust geen enkel bier (makkelijk zat dus om niet zat te worden) maar heb Kristal (Alken) in huis, voor de liefhebbers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat heeft niks met 'vlaams' te maken, maar gewoon met de stad waarop ik zo hopeloos verliefd ben :oops: .[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sire, il n'y a pas de flamands.
|
Citaat:
2. Is dan met zekerheid vastgesteld dat de topicstarter een Waal is? |
Citaat:
EN Walen. Maar geen Belgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ieren, Schotten en Welshmen, om er maar een paar op te noemen? Ik raad je aan deze opmerking, wat de Ieren en Schotten betreft deze vraag even te stellen in een Ierse of Schotse pub. Tenzij je : een zwarte band judo hebt - een valhelm ophebt - je héél hard kunt lopen, raad ik je dergelijke vraag af. Aangezien de Vlaamse identiteit volgens jou niet bestaat, aangezien ik enkel de Belgische identiteit moet aanvaarden omdat ze nu eenmaal op mijn identiteitskaart staat maar er verder geen enkele affiniteit voor voel, ben ik volgens jou statenloos. Iedereen op dit forum heeft de volle vrijheid zijn of haar mening te verkondigen, ik vind de jouwe ronduit belachelijk, ook al is ze maar de mening van een statenloze nationalist. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be