Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Link tussen moslims en NWO? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37424)

Musketo 26 juli 2005 23:03

Link tussen moslims en NWO?

Ik heb er eens goed over nagedacht en ik kon maar één ding besluiten:

[size=3]New World Order is een moslimorganisatie. [/size]
[size=3][/size]
Ik weet het, ik weet het, dit klinkt erg ongeloofwaardig maar dat zeiden ze ook toen ontdekt werd dat de zwaartekracht eigenlijk helemaal niet bestaat. Argumentatie lijkt me bij deze dan ook volkomen overbodig; het is niet voor niks dat de moslims vanalles opblazen en tegelijk onze vrouwen afpakken.

Tenslotte ben ik er ook bijna zeker van dat onze regering werklozen in het vismeel draait maar daar moet ik nog wat meer over lezen. Later meer dus.

Zonder dank.

Mosquito

/\|cazar 26 juli 2005 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

Ik weet het, ik weet het, dit klinkt erg ongeloofwaardig maar dat zeiden ze ook toen ontdekt werd dat de zwaartekracht eigenlijk helemaal niet bestaat. Argumentatie lijkt me bij deze dan ook volkomen overbodig; het is niet voor niks dat de moslims vanalles opblazen en tegelijk onze vrouwen afpakken.

Tenslotte ben ik er ook bijna zeker van dat onze regering werklozen in het vismeel draait maar daar moet ik nog wat meer over lezen. Later meer dus.

Zonder dank.

Mosquito

is het nu moskete of mosquito ?

StevenNr1 27 juli 2005 00:00

Oei.

ingenious 27 juli 2005 00:04

Citaat:

Zonder dank.

Mosquito

en de joden zijn dus eigenlijk ook moslims? ik wist het hé!

Stratcat 27 juli 2005 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar

Neen.

Musketo 27 juli 2005 12:18

Zeg maar moskee hoor.

sinan123 27 juli 2005 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious

Ja maar die joden, die eigenlijk moslim zijn, zijn door en door slecht.
Net als die moslims die doen alsof ze joden zijn, maar ik heb ze gelukkig wel door.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 27-07-2005 at 21:05
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Net als die moslims die doen alsof ze joden zijn, maar ik heb ze gelukkig wel door.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Net als die moslims die doen alsof ze joden zijn, maar ik heb ze wel door.[/size]
[/edit]

Percalion 27 juli 2005 20:02

Ook de Nederlandse Wiskunde Olympiade is een dekmantel van de NWO.

Evenals het principe van de windrichtingen - ik hoef u allemaal niet te vertellen dat het oosten niet bestaat. Als je ver genoeg naar het oosten gaat, kom je gewoon uit langs de andere kant, die dus zogezegd het westen zou zijn.
In feite is dat gewoon bedacht om onenigheid te kunnen creëeren tussen het Westen en de rest.

BitterSweet 27 juli 2005 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar

Ik denk dat het moskut is,maar moet er wel bijzeggen dat hij/zij op de een of andere manier best grappig kan uitpakken

BitterSweet 27 juli 2005 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Ook de Nederlandse Wiskunde Olympiade is een dekmantel van de NWO.

Evenals het principe van de windrichtingen - ik hoef u allemaal niet te vertellen dat het oosten niet bestaat. Als je ver genoeg naar het oosten gaat, kom je gewoon uit langs de andere kant, die dus zogezegd het westen zou zijn.
In feite is dat gewoon bedacht om onenigheid te kunnen creëeren tussen het Westen en de rest.

dus.. links en rechts bestaat ook niet;want als je langs links vertrekt en altijd maar doorstapt,doorzwemt enz...kom je automatisch bij rechts terechten vise-versa,dus zitten wij ons eigelijk voor niks uit te sloven,die tweezakken toch he!

BitterSweet 27 juli 2005 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Net als die moslims die doen alsof ze joden zijn, maar ik heb ze gelukkig wel door.

Van verwarring gesproken,kan het zijn dat ik ne waal ben?

Firestone 27 juli 2005 20:17

En wat is dan de rol van Willy De Clerq in dit schema?:?

StevenNr1 27 juli 2005 20:22

Om over seks nog maar te zwijgen hé, beste Musketo.

Musketo 27 juli 2005 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Ik denk dat het moskut is,maar moet er wel bijzeggen dat hij/zij op de een of andere manier best grappig kan uitpakken

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Om over seks nog maar te zwijgen hé, beste Musketo.

Zwijg stil, Steven, zwijg stil. Het is al zo lang geleden dat ik nog seks heb gehad dat de mensen zeggen dat er mos op mijn kut groeit.

Percalion 27 juli 2005 21:20

Ik denk dat Jan Hyoens een marionet is van de New World Order. Altijd maar weer praten over kamelenpis en zo.

/\|cazar 27 juli 2005 21:42

Citaat:

Zwijg stil, Steven, zwijg stil. Het is al zo lang geleden dat ik nog seks heb gehad dat de mensen zeggen dat er mos op mijn kut groeit.

Moskuto dan ?

Percalion 27 juli 2005 21:55

Ik denk dat de moderatie van Politics.be ook NWO is.

*knip*

Percalion weet te veel.

/\|cazar 27 juli 2005 23:16

Citaat:

Ik denk dat de moderatie van Politics.be ook NWO is.

*knip*

Percalion weet te veel.

blijf met uw vingers uit uw neus.

Andro 28 juli 2005 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
En wat is dan de rol van Willy De Clerq in dit schema?:?

Die dirigeert het back ground music �* la The Shining, om het toch maar een beetje spannend te houden hé.

Stratcat 28 juli 2005 00:56

Citaat:

Ik denk dat Jan Hyoens een marionet is van de New World Order. Altijd maar weer praten over kamelenpis en zo.

Wat een onzin. Kamelenpis bestaat niet. Het is bewezen dat kamelen niet pissen. Maar de media verzwijgt dat. Als je afstand pakt van de kamelenpis en Jan Hyoens, dan zie je dat het allemaal bedrog is! Bedrog door de media, en dat wordt door iedereen geloofd en alternatieve theorieën worden belachtelijk gemaakt.

Daarom is Jan Hyoens geen marionet van de NWO.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be