![]() |
Geweld tegen vrouwen in noord Uganda
Citaat:
Bij deze gruweldaden zijn namelijk totaal geen moslims bij betrokken. En de regel nummer 1 op dit forum is dat je enkel de aandacht mag trekken op misdaden als ze door moslims worden begaan. |
Nougabollen.
|
Citaat:
|
Citaat:
LRA kan al bijna 20 jaar z'n gang gaan. En daar wordt bijna géén aandacht aan besteed :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat hier om georganiseerde verkrachtingen van duizenden kinderen. Moesten de LRA moslims zijn, dan stond het schuim u al op de lippen. |
Citaat:
|
Kan je misschien een vertaling van zetten? Ik heb precies gelezen dat Bush het nu doet met meisjes van 8?
|
Citaat:
Het Belang was ook de enige partij die de groepsverkrachtingen door jongerenbenden in Brussel in het openbaar aanklaagde terwijl de regimepers haar best deed om deze zoveelste ontkenning van de multiculturele heilstaat dood te zwijgen!... Trouwens Uganda is nog altijd buitenland als ik me niet vergis en dus kan het VB daar voorlopig niet veel aan doen! Misschien kan Bourgeois daar wel eens een snoepreisje naar doen en een dik rapport schrijven! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slecht voorbeeld Flippend Rund:
Zo'n 15% van Oeganda is moslim. In het Noorden ligt dat percentage hoger. Idi Amin, de fameuze dictator van Oeganda was bvb een moslim.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Het geweld heeft trouwens niks met het al dan niet moslim zijn te maken -- moslims worden in Uganda eerder vervolgd dan dat ze zelf vervolgen.
En de LRA is eerder christelijk van inslag.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh, omdat zo'n onderzoek lopende hebben ontzettend zwaar is voor de slachtoffers? Dat is ook de reden waarom zo weinig verkrachtingen uitmonden in een proces. Omdat het te zwaar is om te dragen. "Ik ben twee keer verkracht: 1 keer door de dader, en een tweede keer door dat onderzoek. Had ik geweten hoe zwaar het zou zijn, ik zou er nooit meer aan beginnen". Dat is iets wat je vaak hoort, hoor. Mensen hebben geen oneindige draagkracht. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be