![]() |
Zoon van vermoorde Theo van Gogh afgeslagen door Marokkaanse jongeren.
Citaat:
muliculliluliwinkiedinkie's denken er wsh anders over. |
Ziek. Die moslims 'met begrip voor' komen serieus mijn strot uit.
|
Ik vind toch maar dat iedereen een wapen in zijn bezit mag hebben zoals in amerika... Mja als dat zo was zou ik nu ook al levenslang gehad hebben
|
Citaat:
Jij ook al...[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Als de moslims de moorden en het zelfmoordeterrosisme werkelijk zouden afkeuren, waar blijven de fatwa's van hun moslimleiders en ayatollahs dan? Toen Rushdie een zin schreef die niet strookte met hun geloof, werd hij ter dood veroordeeld. Nu horen we niets van de ayatollahs, zouden de religieus geinspireerde moorden en terroristische aanslagen dan toch stroken met het moslim geloof? |
Citaat:
Maar nu je er toch om vraagt: http://frontpage.fok.nl/nieuws/56025 Ennuh overgrote meerderheid, zoniet alle.. Hoho nu ga je echt te ver hoor. |
De vraag is niet waarom er crapuul is, de vraag is waarom de politie blijkbaar niks doet.
|
Wie schrikt ervan dat dit gebeurd is?
(ik alvast niet, en als ze hem ooit vermoorden dan staat er in het politieverslag, hij heeft het zelf gezocht want zijn vader was extreem-rechts, dus... dader is onschuldig) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je spreekt automatisch een ''fatwa'' over de daders als je een ''fatwa'' over iets uitspreekt. Maar is een ''fatwa'' iets belangrijks in ons rechtsysteem?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() En wat de zoon betreft: ze hadden beter de daders overgeplaatst! :evil: |
Citaat:
Gelukkig kennen wij de "fatwa" niet, wij zijn iets minder barbaars geworden, in een duister verleden hadden we wel zoiets als een ban of beschuldiging van ketterij/hekserij. Maar voor de tijdsgeest en het wereldbeeld waarin de moslims leven is de fatwa nog een wezenlijk onderdeel van hun werkelijkheid. |
Citaat:
Volgens mij geeft niemand iets om die fatwa's. Wie zijn ''wij'' trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook steeds dat slachtoffer-spelen. Alsjeblieft zeg. En veroordeel die aanslagen toch eens deftig in plaats van 'dit is niet waar de islam voor staat'. Het lijkt wel alsof de moslimgemeenschap wìl dat alle westerlingen een pest aan hen krijgen. Enfin, ik snap die mensen in elk geval niet. Maar 't gaat dus over d�*e groep en niet over het geheel eh. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be