![]() |
Als God een zwarte is, wie zou er dan nog in de hemel komen?
8) vraag je dit maar eens van jezelf af...
|
God bestaat niet en retorische vragen werken op mijn zenuwen.
Wat wilt ge nog weten? |
![]() |
Michael Jackson !
|
Tupac
|
Citaat:
|
God is geen zwarte, maar een vrouw!
Jezus en Rufus de Lange (behalve als het te koud is, dan is het gewoon "Rufus"), de 13de Apostel, zijn daarentegen inderdaad zwart. En ik wil niet naar de Hemel gaan, ge moogt er zelfs geen pintje drinken of froechelen met de engelen. BWAAh! Geef mij maar de Hel. |
En als het een chinees is? Dan eten we allemaal rijstpap met gouden chinese eetstokjes ofwat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Biggie rules 8)
|
Dan zal men moeite mogen doen als blanke door genadiger over te komen en ni te wijzen zoals men nu doet en gewoon is te doen al van veel vroeger.
Ik krijg die deur van den hemel wel open zenne ;-) Yah loves all.....g'd sees no collours....dan zegt men ; men ziet u :-D |
Wie in de hemel zou komen
Ik denk Wreker. Alle anderen op dit forum zullen niet in de hemel komen. Maar in de hel is het toch veel plezieriger denk ik ? Heavy Metal concerten, drank, drugs en lekkere wijven.
Wie zou er een orkest bestellen in de hemel, voor die handvol heiligen die daar zitten ? Dat wordt misschien Bach of een jazz-ensemble'tje. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk hoop ik dat God een neger is. Die kan me mijn slippertje misschien wel vergeven ? :-) |
Citaat:
;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be