Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Als God een zwarte is, wie zou er dan nog in de hemel komen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37449)

Sounds of silence 28 juli 2005 11:34

Als God een zwarte is, wie zou er dan nog in de hemel komen?

8) vraag je dit maar eens van jezelf af...

Musketo 28 juli 2005 11:43

God bestaat niet en retorische vragen werken op mijn zenuwen.

Wat wilt ge nog weten?

doggy 28 juli 2005 12:05

Geertje 28 juli 2005 12:06

Michael Jackson !

Flippend Rund 28 juli 2005 12:10

Tupac

Sounds of silence 28 juli 2005 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Tupac

ik ben ook fan van dooie negers8)

Bad Attila 28 juli 2005 13:02

God is geen zwarte, maar een vrouw!
Jezus en Rufus de Lange (behalve als het te koud is, dan is het gewoon "Rufus"), de 13de Apostel, zijn daarentegen inderdaad zwart.

En ik wil niet naar de Hemel gaan, ge moogt er zelfs geen pintje drinken of froechelen met de engelen. BWAAh! Geef mij maar de Hel.

Andro 28 juli 2005 13:10

En als het een chinees is? Dan eten we allemaal rijstpap met gouden chinese eetstokjes ofwat?

Flippend Rund 28 juli 2005 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sounds of silence

en Notorious BIG ook natuurlijk

Phrea|K 28 juli 2005 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sounds of silence

Eej guusje, Tupac heeft een paar goeie liedjes gemaakt. Notorious B.I.G. ook trouwens. 8-)

Flippend Rund 28 juli 2005 19:40

Biggie rules 8)

duncan 29 juli 2005 14:07

Dan zal men moeite mogen doen als blanke door genadiger over te komen en ni te wijzen zoals men nu doet en gewoon is te doen al van veel vroeger.

Ik krijg die deur van den hemel wel open zenne ;-)
Yah loves all.....g'd sees no collours....dan zegt men ; men ziet u :-D

de limburgse leeuw 5 augustus 2005 02:06

Wie in de hemel zou komen

Ik denk Wreker. Alle anderen op dit forum zullen niet in de hemel komen. Maar in de hel is het toch veel plezieriger denk ik ? Heavy Metal concerten, drank, drugs en lekkere wijven.

Wie zou er een orkest bestellen in de hemel, voor die handvol heiligen die daar zitten ? Dat wordt misschien Bach of een jazz-ensemble'tje. ;-)

ingenious 5 augustus 2005 02:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Ik denk Wreker. Alle anderen op dit forum zullen niet in de hemel komen. Maar in de hel is het toch veel plezieriger denk ik ? Heavy Metal concerten, drank, drugs en lekkere wijven.

Wie zou er een orkest bestellen in de hemel, voor die handvol heiligen die daar zitten ? Dat wordt misschien Bach of een jazz-ensemble'tje. ;-)

kom kom, iedereen weet dat als god een neger is, je voor seks en andere verdorvenheden in de hemel zal moeten zijn.

de limburgse leeuw 5 augustus 2005 03:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
kom kom, iedereen weet dat als god een neger is, je voor seks en andere verdorvenheden in de hemel zal moeten zijn.

Hmm, misschien heb je gelijk. We zullen ons toch maar eens goed informeren, voordat we de verkeerde poort binnengaan ?

Eigenlijk hoop ik dat God een neger is. Die kan me mijn slippertje misschien wel vergeven ? :-)

ingenious 5 augustus 2005 04:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Hmm, misschien heb je gelijk. We zullen ons toch maar eens goed informeren, voordat we de verkeerde poort binnengaan ?

Eigenlijk hoop ik dat God een neger is. Die kan me mijn slippertje misschien wel vergeven ? :-)

god wel, maar die engeltjes...

;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be