![]() |
Ik koop geen Pattex meer
Daarnet zag ik op VT4 een reclamespot van lijmfabrikant Pattex. Een auto viel tijdens een woestijnrace in panne, en kon bijgevolg niet meer meedoen. Plotseling kwam een Pattex-man in een walgelijke geel-zwarte outfit, die als een ware ubermens het probleem oplost.
Die geel-zwarte outfit is een duidelijke allusie op de zogezegde superioriteit van Vlamingen over andere volkeren. Dit is een schande, en Pattex is al zeker één klant kwijt. |
Citaat:
U maakt zich DAAR druk om? |
Ik veronderstel dat dit om een grap gaat. (naar aanleiding van het topic: ik koop alvast geen chacha meer).
Beiden zeggen ze evenveel: niets. |
Citaat:
PS: aan de geshoqueerde goeie Belgen: Belge-Belg lacht gewoon die domme flaminganten uit die nu geen chacha meer kopen, en verwachten dat chacha's omzet met 30 procent zal dalen! :lol: |
Jaja, ironie
vast. |
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
My God, die belge-belg kan een stukske zeveren. |
Citaat:
Ach ja, 't is zaterdag en de mens zal zich vervelen zeker? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben natuurlijk blij dat jij dit niet doet, Kim. :) |
Dit is écht een topic om te bookmarken. Zotte Patriot en Yann voor aap gezet door een eigen partijlid! Enfin, toch nog goed dat er nieuwe Belgicist bijkomt want de anderen staan hier allemaal op mijn negeerlijst ondertussen.
Pattex heeft als huiskleuren zwart/geel dus het berust hier eigenlijk op een toevallige overeenkomst. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de RvB van BUB vind dat ik niet meer thuishoor binnen BUB, dan moeten ze er maar een vergadering over beleggen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be