![]() |
Een verbeterd psycho-sociologisch onderzoek naar links en rechts
Aangezien de vorige poging op een sisser afliep...
Nu hopelijk een betere versie. |
Vergeet dat eerste topic, daar stond een onjuiste peiling in, dit is het juiste topic.
|
Wreker, gij hebt aan de KUL gestudeerd hé. Geef het maar toe.
|
Citaat:
Al moet ik toegeven dat mee van de interessantste mensen die ik ken aan de KUL actief zijn. ;-) |
Zo weinig in aanraking gekomen met de KUL-mentaliteit en al zo ver heen...
't Gaat rap tegenwoordig. :cry: |
Citaat:
:? |
Weet je, Wreker. De KUL he, die brengt mensen voort gelijk Guderian, Desiderius, CHIPIE,...
Enfin, ge snapt wat ik wil zeggen. Al 'n chance dat er nog deftige, nuchter denkende mensen gelijk wij zijn. Zwijgt stil, zwijgt stil. |
Medewerkers gezocht voor dit onderzoek. (een stuk of 200)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
WTF heeft Bach en/of Jazz nu met politiek te maken ??:?
|
Citaat:
Toch al een tipje vd sluier oplichten: Na slechts 6 kiesbeurten blijkt dat 3 van de 4 jazz liefhebbers zichzelf eerder links situeren dat 2 van de 2 niet-jazz liefhebbers zichzelf eerder rechts situeren Een trend ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Nu gaat ge zeker besluiten dat mensen met een "snob"muzieksmaak eerder linkse sympathieën hebben?
Dan ga ik lachen, als je dat durft. |
Citaat:
|
Citaat:
Bach? Dat spreekt voorzichzelf. Witteman's muziek. Ik ben verbaasd dat Wreker niet voor Wagner heeft gekozen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, sommigen beweren ook dat Elvis niet vermoord is... |
Citaat:
En ja, de keuze voor Bach had een zeer omschreven reden. Maar daarover later, als er meer mensen gekozen hebben. |
Citaat:
|
Na 10 kiesbeurten waarbij er evenveel mensen zijn die zich rechts als links situeren krijgen we volgend - tussentijds - resultaat :
4 op 5 die zich eerder bij links situeren zijn jazz liefhebbers 4 op 5 die zich eerder bij rechts situeren houden niet zo van jazz |
Ja goed, maar dat telt niet.
Die ene rechtse Jazz-fan is verstandig en die ene linkse verrader blinkt uit in domheid. |
ik heb horen zeggen dat rechtsen hun strookje toiletpapier drie �* vier keer netjes vouwen alvorens ze ermee de poep afvegen, terwijl linksen het toiletpapier gewoon ongedisciplineerd opfrommelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be