| Mephisto |
2 augustus 2005 18:01 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Ik zal het nog eens zeggen. De VN heeft in Rwanda, de Balkan, Cambodja, Sudan, Afghanistan en zovele andere landen nagelaten haar tanden te tonen. De nutteloosheid van deze instantie is al lang aangetoond. Als het erop aankomt zijn de amerikanen de enigen die de legerbotinnen aantrekken en erinvliegen. Bolton mag dus gerust eens zijn gang gaan.
|
Neen, laat de VS lekker diegenen zijn die overal tot de tanden bewapend induiken, dan mag de VN van mij een politiserende werking behouden. Géén 2e VS, onder VN-vlag.
Kan niet, mag niet, sluit naadloos aan bij hun wil om de wereld tot een 2e thuis (lees: 2e Disneyland, 2e USA) te maken. En Bolton zal zijn uiterste best doen om de pluriformiteit om zeep te helpen. Zoals Ford ooit zei:
De T-Ford is in elke kleur te bestellen, zolang het maar zwart is
En tot nu toe zie ik de USA niet getuigen van een anderssoortig beleid..
U mag alles beslissen, zolang het maar in ons straatje past. Zelfs deze benoeming valt daaronder!
En dat heeft niets met de incompetentie van de VN te maken.
Los nog van het feit dat iedereen die nu jubelt "ja, goede keuze, landsbelang" in wezen klakkeloos de propaganda en indoctrinatie van de USA gelooft. Nadenken, in twijfel trekken zal niet hun sterkste kant zijn, waarschijnlijk..[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Mephisto on 02-08-2005 at 19:03
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Ik zal het nog eens zeggen. De VN heeft in Rwanda, de Balkan, Cambodja, Sudan, Afghanistan en zovele andere landen nagelaten haar tanden te tonen. De nutteloosheid van deze instantie is al lang aangetoond. Als het erop aankomt zijn de amerikanen de enigen die de legerbotinnen aantrekken en erinvliegen. Bolton mag dus gerust eens zijn gang gaan.
|
Neen, laat de VS lekker diegenen zijn die overal tot de tanden bewapend induiken, dan mag de VN van mij een politiserende werking behouden. Géén 2e VS, onder VN-vlag.
Kan niet, mag niet, sluit naadloos aan bij hun wil om de wereld tot een 2e thuis (lees: 2e Disneyland, 2e USA) te maken. En Bolton zal zijn uiterste best doen om de pluriformiteit om zeep te helpen. Zoals Ford ooit zei:
U mag alles beslissen, zolang het maar in ons straatje past. Zelfs deze benoeming valt daaronder!
En dat heeft niets met de incompetentie van de VN te maken.
Los nog van het feit dat iedereen die nu jubelt "ja, goede keuze, landsbelang" in wezen klakkeloos de propaganda en indoctrinatie van de USA gelooft. Nadenken, in twijfel trekken zal niet hun sterkste kant zijn, waarschijnlijk..[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
En dat heeft niets met de incompetentie van de VN te maken.[/size] |
[/edit]
|