Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Werklozen op dit forum ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37558)

Shizie 2 augustus 2005 14:58

Werklozen op dit forum ?

ik werk fulltime, hoe zit het met jullie ? ik ben benieuwd hoeveel werklozen hier zitten ;)

Geertje 2 augustus 2005 15:02

Ik werk zolang de voorraad strekt. :-)

Aangebrande Phönix 2 augustus 2005 15:04

Misschien moeten we hier een sociologisch onderzoek van maken.

armoede 2 augustus 2005 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
ik werk fulltime, hoe zit het met jullie ? ik ben benieuwd hoeveel werklozen hier zitten ;)

wat maakt het uit als men werkt of niet werkt belangrijker is in hoeverre zijn we mens en hoe voelen we ons? Humaniteit boven werkethos[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by armoede on 02-08-2005 at 16:27
Reason:
--------------------------------

Citaat:

wat maakt het uit als men werkt of niet werkt belangrijker is in hoeverre zijn we mens en hoe voelen we ons? Humaniteit boven werkethos[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

wat maakt het uit als men werkt of niet werkt belangrijker is in hoeverre zijn we mens en hoe voele we ons? Humaniteit boven werkethos[/size]
[/edit]

Shizie 2 augustus 2005 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armoede
wat maakt het uit als men werkt of niet werkt belangrijker is in hoeverre zijn we mens en hoe voelen we ons? Humaniteit boven werkethos

nope, ik ben gewoon benieuwd..

skaldis 2 augustus 2005 15:32

Laatste week nacht. Vanaf nu weekend. :)

armoede 2 augustus 2005 15:34

Citaat:

nope, ik ben gewoon benieuwd..

Invalide en geniet van de rust die ik iedere dag heb en van de hangmat. Alleen mochten ze de minimum uitkeringen wat omhoog trekken zodat ik een menswaardiger leven kan hebben

Isegrim 2 augustus 2005 15:55

Er ontbreekt wel een optie : zelfstandige, maw de sukkelaar die helemaal onderaan zit in de voedselketen van het vraatzuchtige staatsmonster.

Tavek 2 augustus 2005 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Er ontbreekt wel een optie : zelfstandige, maw de sukkelaar die helemaal onderaan zit in de voedselketen van het vraatzuchtige staatsmonster.

lol

de meeste zelfstandigen die ik ken, verdienen een pak meer als de loontrekkenden.....

ze zijn ook vrij creatief met belastingsaangiften.

Isegrim 2 augustus 2005 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
lol

de meeste zelfstandigen die ik ken, verdienen een pak meer als de loontrekkenden.....

ze zijn ook vrij creatief met belastingsaangiften.

Die zijn er ongetwijfeld, net zoals er weddetrekkenden zijn die veel verdienen. Maar een niet te onderschatten aantal zelfstandigen staat het water tot aan de lippen. Het geringste dat fout gaat doet hen alles verliezen en ze tuimelen dwars door alle vangnetten tot bij het ocmw.

Shizie 2 augustus 2005 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim

een slimme zelfstandige weet heel goed hoe hij belastingen kan ontduiken ;)

Zeg niet dat jij dat niet doet :D

Isegrim 2 augustus 2005 16:26

Natuurlijk doe ik dat. Het ganse systeem is daar ook op berekend en spoort aan tot creatief denken, maar stel je er allemaal niet teveel bij voor : wanneer een zelfstandige een fout maakt, is hij alles kwijt, een werknemer kan hoogstens aan de deur gezet worden. Het blijft balanceren op een slappe koord.

Bhairav 2 augustus 2005 16:26

Letterlijk genomen werkloos.

King of beggars and fleas 2 augustus 2005 16:37

statutair werkloos en ik ben daar natuurlijk niet beschaamd over ;-) .

nochthans wel bijna continu bezig ...[edit]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 02-08-2005 at 17:38
Reason:

statutair werkloos en ik ben daar natuurlijk niet beschaamd over ;-) .

nochthans wel bijna continu bezig ...[/size]

werkloos en ik ben daar niet beschaamd over.[/size]
[/edit]

Musketo 2 augustus 2005 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Misschien moeten we hier een sociologisch onderzoek van maken.

Arme jongen. Er reageert helemaal niemand op dit vlotte zinnetje van jou. :-(

Aangebrande Phönix 2 augustus 2005 17:24

Ik getroost mij met superioriteitsgedachten en geile fantasieën over jou in een veel te kleine badhanddoek.

Musketo 2 augustus 2005 17:26

Ach. Flikker op, hetero.

Grellig 2 augustus 2005 18:40

Werk full-time in een bedrijf waar ze,lach maar niet,stofzuigerzakken produceren en dit in de vaste nacht.Gelukkig,godzijdank,zit ik aan een machine waar ik maar 10min werk heb per uur.Zodoende kan ik me verdiepen in andere zaken dan het zuivere saaie materiële.

Laat de machine maar rolleke's draaien,heb wel beter dingen te doen!

Lang leve de high-tech!!!![edit]
[size=1]After edit by Grellig on 02-08-2005 at 19:40
Reason:

Werk full-time in een bedrijf waar ze,lach maar niet,stofzuigerzakken produceren en dit in de vaste nacht.Gelukkig,godzijdank,zit ik aan een machine waar ik maar 10min werk heb per uur.Zodoende kan ik me verdiepen in andere zaken dan het zuivere saaie materiële.

Lang leve de high-tech!!!![/size]

Werk full-time in een bedrijf waar ze,lach maar niet,stofzuigerzakken produceren.Gelukkig,Godzijdank,zit ik aan een machine waar ik maar 10min werk heb per uur.Zodoende kan ik me verdiepen in andere zaken dan het zuivere saaie materiële.

Lang leve de high-tech!!!![/size]
[/edit]

Mitgard 2 augustus 2005 19:12

werkloos en fier!

Chipie 2 augustus 2005 19:21

Sommigen
waardeloos en gier :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be