![]() |
Werklozen op dit forum ?
ik werk fulltime, hoe zit het met jullie ? ik ben benieuwd hoeveel werklozen hier zitten ;)
|
Ik werk zolang de voorraad strekt. :-)
|
Misschien moeten we hier een sociologisch onderzoek van maken.
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Laatste week nacht. Vanaf nu weekend. :)
|
Citaat:
|
Er ontbreekt wel een optie : zelfstandige, maw de sukkelaar die helemaal onderaan zit in de voedselketen van het vraatzuchtige staatsmonster.
|
Citaat:
de meeste zelfstandigen die ik ken, verdienen een pak meer als de loontrekkenden..... ze zijn ook vrij creatief met belastingsaangiften. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg niet dat jij dat niet doet :D |
Natuurlijk doe ik dat. Het ganse systeem is daar ook op berekend en spoort aan tot creatief denken, maar stel je er allemaal niet teveel bij voor : wanneer een zelfstandige een fout maakt, is hij alles kwijt, een werknemer kan hoogstens aan de deur gezet worden. Het blijft balanceren op een slappe koord.
|
Letterlijk genomen werkloos.
|
statutair werkloos en ik ben daar natuurlijk niet beschaamd over ;-) .
nochthans wel bijna continu bezig ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Ik getroost mij met superioriteitsgedachten en geile fantasieën over jou in een veel te kleine badhanddoek.
|
Ach. Flikker op, hetero.
|
Werk full-time in een bedrijf waar ze,lach maar niet,stofzuigerzakken produceren en dit in de vaste nacht.Gelukkig,godzijdank,zit ik aan een machine waar ik maar 10min werk heb per uur.Zodoende kan ik me verdiepen in andere zaken dan het zuivere saaie materiële.
Laat de machine maar rolleke's draaien,heb wel beter dingen te doen! Lang leve de high-tech!!!![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
werkloos en fier!
|
Sommigen
waardeloos en gier :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be