![]() |
Databasecrash
Zoals je hebt kunnen merken is het forum vrij lang uit de lucht gebleven deels door problemen met de database, deels door omstandigheden.
Door de crash zijn een dikke 20.000 berichten verloren gegaan samen met het subforum Religies en andere levensovertuigingen. Er zal in de loop van de avond nog geprobeerd worden om de schade zoveel mogelijk in te perken. Indien je naast dit 'euvel' nog andere problemen opmerkt, gelieve het hier te melden. |
Waarom wordt 'database' eigenlijk niet vervangen door 'gegevensbank'?
Normaal ben ik niet zo'n taalpurist maar als het kan, waarom dan het Engels vasthouden? |
EDIT: Oh kijk nou het staat er.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Subforum "Religie's en andere levensovertuigingen" staat er helemaal niet meer.Het komt toch nog terug hoop ik?:-(
Hopen dat de schade beperkt blijft,er stonden een hoop mooie berichten. |
Dat zeg ik toch net dat het er niet meer staat? ;)
Ik ga kijken om het terug te krijgen, ik denk en hoop dat alleen de foruminfo weg is en de berichten wel nog rondzwerven. Anders wordt het een oude backup.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat heeft hier toch niks mee te zien ...
Je kunt vast alles vervangen door het nederlandse equivalent als je dat echt wil, maar ik zie weinig reden om dat te gaan doen in dit geval, simpelweg omdat ik het nooit heb over een gegevensbank zoals ik je heb kenbaar gemaakt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Niks jongen. Ga maar wat spelen op het wortelforum.
|
Blijkbaar toch een taalpurist?
|
Het kan mij niet schelen. De zogenaamde Vlaamse Strijders hoor je natuurlijk niet bij dit soort dingen he. Die houden zich liever bezig met vlaggenzwaaien en wafelenbak, terwijl �*k, een pseudonihilist, hier alleen moet strijden voor de Nederlandse taal, en een taal is toch wel één van die weinige dingen die een 'volk' tot een 'volk' maken.
Maar ja. Wafelenbak en Vlaggenzwaaien. Patatte me sosisse, olé.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Ik had precies beter drop database db [ ,...n ]; gedaan en me op een terras gezet.[edit]
|
Ooit ga je branden in de hel voor dit. Wees daar maar zeker van.
|
Citaat:
't Moest mislopen. Jullie goden hebben mij gebanned. Ze voelden hun volgelingen wankelen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kun je eens linken naar een voorbeeld waar dat zo is?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be