![]() |
De Crash van de Religies - een toeval?
Is het een toeval dat bij de crash van de computerdatase van politics het subforum "Religies en andere..." naar de Eeuwige Jachtvelden verhuisde?
Of was er hier iets anders aan de hand? |
Het is de eerste stap van uw eigen programma om alle religie te verbieden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niets gebeurt door toeval. Elke gebeurtenis is een manifestatie van de goddelijke wil.
|
Ineenstorting, Wreker, ineenstorting.
|
Neen de kerk en het geloof werden danig ondermijnt op dat forum. Opus Dei heeft hier zijn aandeel in, zeker weten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Excuseer, ik heb uit goede bron vernomen dat het niet Opus Dei was die hier een vinger in de pap hadden maar het waren Alexandra Colen en ouwkoningin Fabiola die namens de Charismatische beweging hebben ingegrepen en met het gezag van de paus Ratzinger achter zich de moderatie onder druk hebben gezet om het bewuste forumonderdeel te dumpen.
|
En dat juist op het ogenblik dat er gediscussieerd werd of we je zouden laten vierendelen, op de brandstapel smijten of in het kanaal gooien met betonblokken aan de voeten ...
![]() Mmmh, regel nr 1 van de perfect crime: ervoor zorgen dat je de aandacht naar iemand anders doet afleiden ... Mmmh, vraag nr. 1 van Hercule Poirot: "A qui profite le crime, mon ami?" Ik heb in ieder geval reeds mijn verdachte, nietwaar Wreker? btw: zou men deze topic niet naar K&K verplaatsen??????? 8) |
Net nu ik voor één keer in een discussie betrokken raakte.......:|
|
Stel voor een subforum SEX te openen indeplaats.
Dat is ook iets waar je niet moet over discussiëren, maar doen. |
Citaat:
|
Wat een ramp!
|
Wanneer gaan ze dat subforum weer open stellen, ik wil een onderwerp starten! Nu !
"God is liefde, want jij bent schuldig ..." :evilbat: |
Citaat:
|
|
De Nieuwe Wereldorde zit hierachter. Ik ben er zeker van. Ik heb nog geen bewijzen, maar die zullen spoedig wel komen.
|
Gecrashed en voorgoed verdwenen zo te zien. Ik hou het op de lange arm van het groot oosten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be