De Vliegende Hollander |
8 juni 2003 19:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wardje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Er werd al langer over gespeculeerd, maar verschillende bronnen vanuit de Mossad melden dat de Israelische regering opdracht heeft gegeven tot het maken van de genetische bom [...] die gericht is op één specifiek 'ras' met bijbehorende DNA-kenmerken.
De ontwikkeling en inzet van dit wapen zou wel eens het einde kunnen inleiden voor de vijanden van Israel...
Groeten...
|
wat voor absolute nonsens is me dat; jood-zijn is toch niet genetisch gedefinieerd? je kunt toch geen opinie maken tegen israel met dit soort verzinsels
|
Ben ik weer mensen --> Ik zal even een paar vragen beantwoorden:
Ten eerste is het zo dat inderdaad men niet kan spreken over rassen zoals men dat doet bij bevoorbeeld andere 'dieren'. Daarom heb ik ook het woord tussen haakjes geplaatst...
Ten tweede is het wel zo dat op basis van genetica wel degelijk marginale verschillen bestaan tussen mensen. Zo zal de Nederlandse Politie binnenkort van DNA-materiaal gebruik maken om het geslacht en 'ras' te bepalen. Dit proces zal constant verder geraffineerd worden en het zal binnen niet afzienbare tijd realistisch zijn om dit soort gen-wapens te maken die 'ras-specifieke' elementen kan aanvallen.
Een goed voorbeeld van een virus wat nu al op beperkte schaal enige raciale onderscheidt maakt is het AIDS-virus. Zo blijkt dat Negroïde mensen een grotere kans hebben op het oplopen en sterven aan AIDS ten aanzien van het Blanke ras. Hoe dit komt is simpel:
Na de verscheidene pest-epidemieën die Europa teisterden, bleef in sommige gebieden slechts 25% van de bevolking in leven. Onderzoekers hebben later uitgevonden hoe dit kon. De overlevenden hadden vaak een bepaalde genmutatie (Delta-32 genoom) die er voor zorgde dat virusdeeltjes zich niet kunnen nestelen in lymfen(klieren). Hierdoor werd de productie van witte bloedcellen (die virusdeeltjes onschadelijk maken) niet aangetast en waren de betreffende individuen in staat om de plaag te weerstaan.
Deze celmutatie is blijven bestaan (zij het in beperktere omvang) in de Europese populatie en werkt nu als afweer tegen AIDS. Het AIDS-virus (zoals vele van jullie weten) valt ook het immuunsysteem aan, maar dankzij de celmutatie kunnen sommige mensen desondanks in leven blijven. Sterker nog --> Mensen die van zowel hun vader als moeder het delta-32 genoom hebben ontvangen, slaan het virus al direct bij de infectie af...
Ten derde wilde ik jullie uiteraard niet van de bronnen onthouden:
http://www.peace.ca/geneticwarfare.htm
http://www.apfn.org/apfn/EthnicBomb.htm
Groeten
|