![]() |
Gedrukte media
Welke gedrukte media lezen jullie?
|
Allez ze, de Fancy staat weer niet tussen de mogelijkheden! :x
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
De Standaard.
+ Le Soir :twisted: + Joystick 8) |
Citaat:
Alsjeblieft eh zeg. |
De Standaard + 't Pallieterke
|
Ben 'andere' vergeten aan te vinken: Voetbal Magazine namelijk.
En nu en dan eens Grande. |
ik vond espresso wel leuk, maar daar zijn ze al mee gestopt. verder soms de deng. maar veel lees ik eigenlijk ni.
|
Afgezien van de kranten/tijdschriften die ik heb aangevinkt, probeer ik bij tijden ook nog "Le Soir" te lezen.
|
De Standaard vooral, occasioneel ook wel eens De Morgen, De Tijd, de Humo, Knack, Le Soir, De Volkskrant (wel verschrikkelijk duur in België), of gelijk welk ander mediaproduct ik vind op de trein :mrgreen:. Ik durf dus ook 't Pallieterke lezen, of iets anders, maar daar ben ik dan niet zo geneigd om er geld aan uit te geven...
|
Elke dag Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, De Standaard, De Morgen, De Tijd, De Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, Le Soir, La Libre Belgique, La Dernière Heure, Metro
Wanneer ze uitkomen: Knack, Humo, Brussel Deze Week, Trends, Kezrk en Leven, Tertio, P-Magazine (als er interessant interview in staat), Dag Allemaal (als er een interessant interview in staat), The Economist, The Spectator, The New Statesman, Foreign Affairs, Foreign Policy, The Atlantic Monthly, The New Yorker, The New York Review of Books, The Times Literary Supplement, Pan, Père Ubu, Meervoud, Doorbraak, De Brusselse Post, Ampersand Occasioneel ook andere publicaties als ik er tijd voor heb (o.a. Le Monde Diplomatique, International Herald Tribune, ...) |
Citaat:
|
Citaat:
Jozef,kan je mijn vader eens niet komen overtuigen,die hangt de hele dag op zijn duivenkot. |
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds ben ik bijvoorbeeld een complete nul op het vlak van het volgen van sport en ik stel vast dat sommigge collega's ongeloofelijk veel tijd steken in het bekijken van voetbalmatchen, wielerkoersen, tennis, enz. |
Van het rijtje alleen de Metro. ;-) Verder NRC Handelsblad, Dagblad van het Noorden (grote regionale krant voor de provincies Groningen en Drenthe), de Sp!ts (ander gratis krantje in de trein) en nog wat tijdschriften.
Ik lees wel veel media op internet, maar dat is niet gedrukt natuurlijk. Vroeger zat daar ook De Standaard bij, maar tegenwoordig kun je die niet meer gratis lezen. :-( |
Geen vaste krant meer sinds we de Standaard met z'n klikken & klakken hebben buitengegooid. De ene dag de GvA, dan eens HLN of het Nieuwsblad, soms ook Metro...
Verder de Knack en Trends (soms), 't Pallieterke en Junge Freiheit.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Maar wij weten wel dat je geen Duits kan hoor. |
Citaat:
|
Onze relatie is eigenlijk erg poëtisch, Guderian.
Al gemerkt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be