Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gedrukte media (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37693)

De Nachtuil 4 augustus 2005 16:06

Gedrukte media

Welke gedrukte media lezen jullie?

Musketo 4 augustus 2005 16:27

Allez ze, de Fancy staat weer niet tussen de mogelijkheden! :x

De Nachtuil 4 augustus 2005 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

Die peilingen gaan maar tot 20 opties. :-([edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaamse Patriot on 04-08-2005 at 17:41
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Die peilingen gaan maar tot 20 opties. :-([/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Die peilingen gaan maar tot 20 opties. :-([/size]
[/edit]

Bad Attila 4 augustus 2005 16:35

De Standaard.

+ Le Soir :twisted:
+ Joystick 8)

Musketo 4 augustus 2005 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot
Die peilingen gaan maar tot 20 opties. :-(

Dat is geen excuus. De Fancy is een hoogintellectueel blad en dient derhalve als eerste optie gezet te worden.

Alsjeblieft eh zeg.

PAJOT 4 augustus 2005 17:23

De Standaard + 't Pallieterke

Nick_ 4 augustus 2005 17:31

Ben 'andere' vergeten aan te vinken: Voetbal Magazine namelijk.
En nu en dan eens Grande.

ingenious 4 augustus 2005 17:31

ik vond espresso wel leuk, maar daar zijn ze al mee gestopt. verder soms de deng. maar veel lees ik eigenlijk ni.

Kim 4 augustus 2005 17:32

Afgezien van de kranten/tijdschriften die ik heb aangevinkt, probeer ik bij tijden ook nog "Le Soir" te lezen.

groentje 4 augustus 2005 17:33

De Standaard vooral, occasioneel ook wel eens De Morgen, De Tijd, de Humo, Knack, Le Soir, De Volkskrant (wel verschrikkelijk duur in België), of gelijk welk ander mediaproduct ik vind op de trein :mrgreen:. Ik durf dus ook 't Pallieterke lezen, of iets anders, maar daar ben ik dan niet zo geneigd om er geld aan uit te geven...

Jozef Ostyn 4 augustus 2005 18:19

Elke dag Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, De Standaard, De Morgen, De Tijd, De Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, Le Soir, La Libre Belgique, La Dernière Heure, Metro
Wanneer ze uitkomen: Knack, Humo, Brussel Deze Week, Trends, Kezrk en Leven, Tertio, P-Magazine (als er interessant interview in staat), Dag Allemaal (als er een interessant interview in staat), The Economist, The Spectator, The New Statesman, Foreign Affairs, Foreign Policy, The Atlantic Monthly, The New Yorker, The New York Review of Books, The Times Literary Supplement, Pan, Père Ubu, Meervoud, Doorbraak, De Brusselse Post, Ampersand
Occasioneel ook andere publicaties als ik er tijd voor heb (o.a. Le Monde Diplomatique, International Herald Tribune, ...)

groentje 4 augustus 2005 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Elke dag Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, De Standaard, De Morgen, De Tijd, De Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, Le Soir, La Libre Belgique, La Dernière Heure, Metro
Wanneer ze uitkomen: Knack, Humo, Brussel Deze Week, Trends, Kezrk en Leven, Tertio, P-Magazine (als er interessant interview in staat), Dag Allemaal (als er een interessant interview in staat), The Economist, The Spectator, The New Statesman, Foreign Affairs, Foreign Policy, The Atlantic Monthly, The New Yorker, The New York Review of Books, The Times Literary Supplement, Pan, Père Ubu, Meervoud, Doorbraak, De Brusselse Post, Ampersand
Occasioneel ook andere publicaties als ik er tijd voor heb (o.a. Le Monde Diplomatique, International Herald Tribune, ...)

Hebt ge dan nog tijd om, weet ik veel, gelijk wat te doen? Ik ken het gevoel, hoor, ik zou ook alles lezen wat ik in mijn pollen krijg, zelfs HLN of Père Ubu, maar ik heb nu al geen tijd om De Standaard helemaal uit te lezen, zeker als ik ook brusselnieuws.be (bij gebrek aan een abonnement op Brussel Deze Week) nog eens wil bekijken, Kerk & Leven, De Boer & Tuinder (van de Boerenbond), EigenAard (KVLV, van mijn moeder), De Bond...

Grellig 4 augustus 2005 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn

Dit is dus een man met een brede kijk op de wereld sé.:-)

Jozef,kan je mijn vader eens niet komen overtuigen,die hangt de hele dag op zijn duivenkot.

Jozef Ostyn 4 augustus 2005 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig

Jozef,kan je mijn vader eens niet komen overtuigen,die hangt de hele dag op zijn duivenkot.

Een nobele Vlaamse hobby!

Jozef Ostyn 4 augustus 2005 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Hebt ge dan nog tijd om, weet ik veel, gelijk wat te doen? Ik ken het gevoel, hoor, ik zou ook alles lezen wat ik in mijn pollen krijg, zelfs HLN of Père Ubu, maar ik heb nu al geen tijd om De Standaard helemaal uit te lezen, zeker als ik ook brusselnieuws.be (bij gebrek aan een abonnement op Brussel Deze Week) nog eens wil bekijken, Kerk & Leven, De Boer & Tuinder (van de Boerenbond), EigenAard (KVLV, van mijn moeder), De Bond...

Kwestie van tijd te maken en de gelegenheid te hebben.
Anderzijds ben ik bijvoorbeeld een complete nul op het vlak van het volgen van sport en ik stel vast dat sommigge collega's ongeloofelijk veel tijd steken in het bekijken van voetbalmatchen, wielerkoersen, tennis, enz.

Dimitri 4 augustus 2005 21:45

Van het rijtje alleen de Metro. ;-) Verder NRC Handelsblad, Dagblad van het Noorden (grote regionale krant voor de provincies Groningen en Drenthe), de Sp!ts (ander gratis krantje in de trein) en nog wat tijdschriften.

Ik lees wel veel media op internet, maar dat is niet gedrukt natuurlijk. Vroeger zat daar ook De Standaard bij, maar tegenwoordig kun je die niet meer gratis lezen. :-(

Guderian 4 augustus 2005 23:58

Geen vaste krant meer sinds we de Standaard met z'n klikken & klakken hebben buitengegooid. De ene dag de GvA, dan eens HLN of het Nieuwsblad, soms ook Metro...
Verder de Knack en Trends (soms), 't Pallieterke en Junge Freiheit.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Guderian on 05-08-2005 at 00:59
Reason:

Geen vaste krant meer sinds we de Standaard met z'n klikken & klakken hebben buitengegooid. De ene dag de GvA, dan eens HLN of het Nieuwsblad, soms ook Metro...
Verder de Knack en Trends (soms), 't Pallieterke en Junge Freiheit.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Geen vaste krant meer sinds we de Standaard met z'n klikken & klakken hebben buitengegooid. De ene dag de GvA, dan eens HLN of het Nieuwsblad,...Verder de Knack en Trends (soms), 't Pallieterke en Junge Freiheit.[/size]
[/edit]

Musketo 5 augustus 2005 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Verder de Knack en Trends (soms), 't Pallieterke en Junge Freiheit.

Goed geprobeerd Guderian.

Maar wij weten wel dat je geen Duits kan hoor.

Guderian 5 augustus 2005 00:25

Citaat:

Maar wij weten wel dat je geen Duits kan hoor.

Ik kan het lezen en begrijpen, schrijven daarentegen is iets moeilijker. Maar wat u nu denkt of gelooft kan mij niks schelen hoor. 8)

Musketo 5 augustus 2005 00:55

Onze relatie is eigenlijk erg poëtisch, Guderian.

Al gemerkt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be