![]() |
OCMW Antwerpen
Of moeten we reisagentschap zeggen?
reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig nemen, en naar het oosten vliegen? dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) om wat te doen ginder? Wet op privacy laat niet toe dat ze namen doorgeven aan staatsveiligheid dat is geen privacy maar je reinste medeplichtigheid hoeveel van die apen lopen er hier rond? |
Re: OCMW Antwerpen
"huby" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Of moeten we reisagentschap zeggen? > reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig > nemen, > en naar het oosten vliegen? > dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) > om wat te doen ginder? > Wet op privacy laat niet toe dat ze namen doorgeven aan staatsveiligheid > dat is geen privacy maar je reinste medeplichtigheid > > hoeveel van die apen lopen er hier rond? > één |
On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote:
>Of moeten we reisagentschap zeggen? >reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >nemen, >en naar het oosten vliegen? >dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en zie...... |
On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote:
>Of moeten we reisagentschap zeggen? >reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >nemen, >en naar het oosten vliegen? >dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) >om wat te doen ginder? >Wet op privacy laat niet toe dat ze namen doorgeven aan staatsveiligheid >dat is geen privacy maar je reinste medeplichtigheid > >hoeveel van die apen lopen er hier rond? zoals steeds is het moeilijk om als kijker van het nieuws de waarheid te kennen. Tegenwoordig verstaat men de kunst de feiten zo te draaien dat een een leugen, geen leugen meer is.. Het lijkt me straf dat een binnenlandse veiligheid aan een ocmw moet vragen wie er regelmatig met 1 klas tickets naar pakistan vliegt... Dat zou willen betekenen dat deze dienst het serieus laat afweten....:-) Normaal gezien mag je toch verwachten met de huidgie gang van zaken in de wereld dat het juist de bv is die een ocmw verwittigd van misbruik en niet andersom... gr gr ================================================== ===== eis uw stem terug ! http://www.europeesreferendum.nl/ |
Diva schreef :
> On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: > >> Of moeten we reisagentschap zeggen? >> reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >> nemen, >> en naar het oosten vliegen? >> dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) > > momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p > > want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven > die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... > > mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar > zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te > vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn > vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft > met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar > hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande > met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 > weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. > > > ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken > geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en > zie...... uw vriendin werkt toevallig niet al wat liggend bij? Van dat armetierige doppreeke zal het niet betaald worden. Tellen kan iedereen normaal dus tel het maar eens na. -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
Na rijp beraad schreef nieuwslezer :
> On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: > >> Of moeten we reisagentschap zeggen? >> reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >> nemen, >> en naar het oosten vliegen? >> dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) >> om wat te doen ginder? >> Wet op privacy laat niet toe dat ze namen doorgeven aan staatsveiligheid >> dat is geen privacy maar je reinste medeplichtigheid >> >> hoeveel van die apen lopen er hier rond? > > zoals steeds is het moeilijk om als kijker van het nieuws de waarheid > te kennen. Tegenwoordig verstaat men de kunst de feiten zo te > draaien dat een een leugen, geen leugen meer is.. > > Het lijkt me straf dat een binnenlandse veiligheid aan een ocmw moet > vragen wie er regelmatig met 1 klas tickets naar pakistan vliegt... > Dat zou willen betekenen dat deze dienst het serieus laat > afweten....:-) > Normaal gezien mag je toch verwachten met de huidgie gang van zaken > in de wereld dat het juist de bv is die een ocmw verwittigd van > misbruik en niet andersom... > die hebben het te druk met rascisten a la kruiper pakken -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
On Sat, 30 Jul 2005 09:36:17 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: >uw vriendin werkt toevallig niet al wat liggend bij? hmm dat kan ntuurlijk.. en de rest van de voorbeelden ??? mannelijke prostituées ???? ================================================== ===== eis uw stem terug ! http://www.europeesreferendum.nl/ |
"Diva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: > >>Of moeten we reisagentschap zeggen? >>reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >>nemen, >>en naar het oosten vliegen? >>dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) > > momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p > > want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven > die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... > > mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar > zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te > vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn > vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft > met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar > hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande > met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 > weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. > > > ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken > geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en > zie...... > ssssssssssssssssstt, dat mag je niet zeggen, anders denken ze nog dat je een ................... bent. |
nieuwslezer heeft uiteengezet op 30-7-2005 :
> On Sat, 30 Jul 2005 09:36:17 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > > >> uw vriendin werkt toevallig niet al wat liggend bij? > > hmm dat kan ntuurlijk.. > en de rest van de voorbeelden ??? > > mannelijke prostituées ???? > Als je van een uitkering moet leven kan het niet dat je nog geld overhoudt om reisjes te maken. Dat kan gewoon niet. Tenzij je geld opzij hebt staan ofzo. Of tenzij je er enige handeltjes op na houd. Ik zie hier ook veel Turken die doppen en van een uitkering leven. Veel van die mannen rijden met bakken rond die voor de gemiddelde Vlaming veel te hoog gegrepen zijn. Ik zie echter weinig (niet van criminele bijjobjes te beschuldigen) gewone steuntrekkers rondrijden met een auto die de naam auto waard is(als ze al een auto hebben). U kan toch ook tellen? Neem nu huur of lening van een huis. 400 Euro is zeker niet overdreven. Neem dan nog eens kosten van allerlei belastingen, verwarming, elektriciteit en water. 100 Euro / maand lijkt me ook niet overdreven. Da's dan nog 300 Euro om te eten en te leven(niet allochtone steuntrekkers moeten immers ook hun eigen kleren en voedsel voorzien) want 800 Euro is toch wel ongeveer het maximum voor steuntrekkers. Geen vakantiegeld of ook maar enig anders. Hoe kan je daar nu in godsnaam mee op reis gaan? Om mijn autotaks(+brandstof) en verzekering te betalen moet ik zelf zien dat ik aan dat geld geraak door ergens wat kleine klusjes te doen. Het gebruik vd auto moet dan zo veel mogelijk beperkt worden. Een ritje Gempemolen en terug is er bij mij eigenlijk al te veel aan en zoiets kan max 1* /maand. Dus ik leef ontzettend goedkoop en kan amper rondkomen met die uitkering. Het is mij een groot raadsel hoe anderen er zulk een luxeleven op na kunnen houden met een uitkering(eigenlijk is het me helemaal geen raadsel, iedereen weet toch ...) Ik heb hier in de buurt al verscheidene steuntrekkers in een tentje of caravan weten huizen, allochtone heb ik zo nog nooit geweten. Integendeel zij reiden met dikke bakken, zijn altijd goed gekleed enz .... Ik ben eens in contact geweest met een Tsjetjeens gezin dat hier als vluchteling was, die mensen kwamen niet toe met hun armetierige vergoeding. Een ouwe fiets als vervoermiddel en ergens proberen een bijjobke te hebben om genoeg eten in huis te hebben voor de kinderen. De parochie zorgde ervoor dat de kleintjes hun lidmaatschap bij de voetbal betaald werd ... Leven in een klein appartementje waar het 's zomers tot 50° C binnen is ... Maar die zaten dan ook niet in de criminaliteit ... -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
Op-zolder plaatste dit op zijn scherm :
> "Diva" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: >> >>>Of moeten we reisagentschap zeggen? >>>reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >>>nemen, >>>en naar het oosten vliegen? >>>dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) >> >> momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p >> >> want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven >> die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... >> >> mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar >> zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te >> vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn >> vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft >> met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar >> hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande >> met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 >> weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. >> >> >> ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken >> geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en >> zie...... >> > > ssssssssssssssssstt, dat mag je niet zeggen, anders denken ze nog dat je een > .................. bent. ik denk niet dat het doppen veel opbrengt, ik denk dat het andere bijjobke veel zal opbrengen -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
Diva drukte met precisie uit :
> On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: > >> Of moeten we reisagentschap zeggen? >> reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >> nemen, >> en naar het oosten vliegen? >> dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) > > momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p > > want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven > die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... > > mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar > zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te > vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn > vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft > met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar > hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande > met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 > weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. > > > ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken > geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en > zie...... doppen + webcam + af en toe eens plat en je zit snel boven de 2500Euro/maand. Je zelfrespect ben je echter voorgoed kwijt daarentegen staat een vrij onbezorgd leven je toe te lachen -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
On Sat, 30 Jul 2005 07:50:53 GMT, Diva <[email protected]> wrote:
>On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: > >>Of moeten we reisagentschap zeggen? >>reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >>nemen, >>en naar het oosten vliegen? >>dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) > >momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p > >want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven >die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... > >mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar >zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te >vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn >vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft >met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar >hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande >met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 >weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. > > >ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken >geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en >zie...... Het verdwijnen van de kloof tussen steuntrekkers en een grote groep werkende mensen is een ramp voor ons land. In bepaalde gevallen zijn de rollen zelfs omgedraaid, ga maar eens een kijkje nemen in een sociale wijk met veel steuntrekkers. Daar tref je heuse wagenparken aan. dL |
dL stelde dit idée voor :
> On Sat, 30 Jul 2005 07:50:53 GMT, Diva <[email protected]> wrote: > >> On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: >> >>> Of moeten we reisagentschap zeggen? >>> reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >>> nemen, >>> en naar het oosten vliegen? >>> dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) >> >> momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p >> >> want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven >> die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... >> >> mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar >> zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te >> vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn >> vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft >> met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar >> hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande >> met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 >> weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. >> >> >> ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken >> geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en >> zie...... > > Het verdwijnen van de kloof tussen steuntrekkers en een grote groep > werkende mensen is een ramp voor ons land. > In bepaalde gevallen zijn de rollen zelfs omgedraaid, ga maar eens een > kijkje nemen in een sociale wijk met veel steuntrekkers. > Daar tref je heuse wagenparken aan. > > dL en zijn die wagenparken dan betaald door de misdaadgelden(+sexindustrie) of door de vergoeding die ze krijgen? -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
On Sat, 30 Jul 2005 14:12:42 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: >dL stelde dit idée voor : >> On Sat, 30 Jul 2005 07:50:53 GMT, Diva <[email protected]> wrote: >> >>> On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: >>> >>>> Of moeten we reisagentschap zeggen? >>>> reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >>>> nemen, >>>> en naar het oosten vliegen? >>>> dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) >>> >>> momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p >>> >>> want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven >>> die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... >>> >>> mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar >>> zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te >>> vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn >>> vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft >>> met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar >>> hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande >>> met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 >>> weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. >>> >>> >>> ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken >>> geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en >>> zie...... >> >> Het verdwijnen van de kloof tussen steuntrekkers en een grote groep >> werkende mensen is een ramp voor ons land. >> In bepaalde gevallen zijn de rollen zelfs omgedraaid, ga maar eens een >> kijkje nemen in een sociale wijk met veel steuntrekkers. >> Daar tref je heuse wagenparken aan. >> >> dL > >en zijn die wagenparken dan betaald door de >misdaadgelden(+sexindustrie) of door de vergoeding die ze krijgen? Er hele dagen mee rondrijden doen ze alvast met hun uitkering. Volgens mij is het niet moeilijk om aan te tonen dat een koppel aan de dop wonend in een sociale woning meer over houdt dan een arbeiderskoppel dewelke net te veel verdienen om te kunnen genieten van sociale regelingen. En daar zit nu net de grote fout in vele gevallen. Een catastrofale denkfout als je het mij vraagt dat onze economie wurgt en onze SZ laat ontsporen. Je verdient 100 euro te veel om er van te kunnen genieten maar als je ervan kunt genieten steek je 200 euro in je zak. Wat de steuntrekkers beter betaalt maakt dan een arbeider. En dan hier en daar een klusje in het zwart en je hebt zelf steuntrekkers die meer overhouden dan een bediende. dL |
dL formuleerde op zaterdag :
> On Sat, 30 Jul 2005 14:12:42 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> dL stelde dit idée voor : >>> On Sat, 30 Jul 2005 07:50:53 GMT, Diva <[email protected]> wrote: >>> >>>> On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Of moeten we reisagentschap zeggen? >>>>> reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >>>>> nemen, >>>>> en naar het oosten vliegen? >>>>> dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) >>>> >>>> momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p >>>> >>>> want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven >>>> die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... >>>> >>>> mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar >>>> zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te >>>> vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn >>>> vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft >>>> met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar >>>> hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande >>>> met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 >>>> weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. >>>> >>>> >>>> ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken >>>> geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en >>>> zie...... >>> >>> Het verdwijnen van de kloof tussen steuntrekkers en een grote groep >>> werkende mensen is een ramp voor ons land. >>> In bepaalde gevallen zijn de rollen zelfs omgedraaid, ga maar eens een >>> kijkje nemen in een sociale wijk met veel steuntrekkers. >>> Daar tref je heuse wagenparken aan. >>> >>> dL >> >> en zijn die wagenparken dan betaald door de >> misdaadgelden(+sexindustrie) of door de vergoeding die ze krijgen? > > Er hele dagen mee rondrijden doen ze alvast met hun uitkering. Al eens gekeken hoeveel de naft staat tegenwoordig? > Volgens mij is het niet moeilijk om aan te tonen dat een koppel aan de > dop wonend in een sociale woning meer over houdt dan een > arbeiderskoppel dewelke net te veel verdienen om te kunnen genieten > van sociale regelingen. Welke sociale regelingen? Enkel het gezinshoofd kan aanspraak maken op nen hoge dop dacht ik. En als ze allebei invalide zijn dan hebben ze een hoop medische kosten die met de maand duurder worden > En daar zit nu net de grote fout in vele gevallen. Waar? Daar waar men veel te veel belastingen betaald? Daar waar men elk jaar miljarden op de rekening van de zuidelijke buren stort? > Een catastrofale denkfout als je het mij vraagt dat onze economie > wurgt en onze SZ laat ontsporen. Te veel belastingen? Als 35% rechtstreeks voor de staat werkt dan ... zou het wel eens kunnen dat je een boel minder uitgaven krijgt aangezien mindere belasting moet betaald worden ... als je dan nog eens begint met het shiften van belastingen en hun diensten dan zou dat ook wel eens een sterke besparing kunnen opleveren en een efficienter beleid van belastinginning > Je verdient 100 euro te veel om er van te kunnen genieten maar als je > ervan kunt genieten steek je 200 euro in je zak. Heb je het over een verbouwingspremie? Heb je volkomen gelijk in > Wat de steuntrekkers beter betaalt maakt dan een arbeider. ho! Geen vakantiegeld en geen 13e maand of ander voordeel. De gemiddelde mens zal toch wel 250 Euro per maand mogen bijtellen(3000Euro vakantiegeld) > En dan hier en daar een klusje in het zwart en je hebt zelf > steuntrekkers die meer overhouden dan een bediende. Daarvan wil ik bewijzen zien Enkele maatregelen zouden pertang al snel enkele miljarden Euro's(per jaar he) vinden en een degelijk beleid voeren zodat de werkende minder belastingen moet betalen in de toekomst. Gaat de werkende mens heel tevreden mee zijn! En dan wordt het verschil tussen werkloos (of andere sociale mogelijkheid) en werkend ook veel groter. Wat dan wel eens tot gevolg kan hebben dat er vele banen gemotiveerde werknemers zullen krijgen, vele banen want minder belasting zou ook wel eens een sterke groei in de werkgelegenheid tot gevolg kunnen hebben -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
On Sat, 30 Jul 2005 23:51:52 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: >dL formuleerde op zaterdag : >> On Sat, 30 Jul 2005 14:12:42 GMT, "lesjkajski" >> <frits&[email protected]> wrote: >> >>> dL stelde dit idée voor : >>>> On Sat, 30 Jul 2005 07:50:53 GMT, Diva <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> On Fri, 29 Jul 2005 19:07:35 GMT, "huby" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> Of moeten we reisagentschap zeggen? >>>>>> reisbureel voor steuntrekkers die een paar keer per jaar het vliegtuig >>>>>> nemen, >>>>>> en naar het oosten vliegen? >>>>>> dat allemaal van die OCMW steun - (lees ons geld) >>>>> >>>>> momomo...dat is niet netjes dat zegt he :-p >>>>> >>>>> want ge vergeet nog al diedene die doppen en van de ziekenkas leven >>>>> die reizen met de vlieger en den tuut naar hun land... >>>>> >>>>> mohamed van achter mijne hoek dopt en vliegt 3 a 4 keer per jaar naar >>>>> zijn thuisbasis Algerie...oeps ik vergeet er zijn reizen erbij te >>>>> vertellen naar andere landen...Ali van op mijne hoek dopt en zijn >>>>> vrouwke werkt ook niet en voor de rest weet ik niet waar ze van leeft >>>>> met verschillende kids hebben een huis gekocht en gaan meermaals naar >>>>> hun thuisbasis Turkije....een goeie vriendin dopt en is alleenstaande >>>>> met 2 kids en is 2 weken terug van Jamaica (16d) en is terug weg 2 >>>>> weken center parcks en is in begin van het jaar naar tunesie geweest. >>>>> >>>>> >>>>> ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken >>>>> geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en >>>>> zie...... >>>> >>>> Het verdwijnen van de kloof tussen steuntrekkers en een grote groep >>>> werkende mensen is een ramp voor ons land. >>>> In bepaalde gevallen zijn de rollen zelfs omgedraaid, ga maar eens een >>>> kijkje nemen in een sociale wijk met veel steuntrekkers. >>>> Daar tref je heuse wagenparken aan. >>>> >>>> dL >>> >>> en zijn die wagenparken dan betaald door de >>> misdaadgelden(+sexindustrie) of door de vergoeding die ze krijgen? >> >> Er hele dagen mee rondrijden doen ze alvast met hun uitkering. >Al eens gekeken hoeveel de naft staat tegenwoordig? Al eens opgemerkt dat er daardoor geen km minder gereden wordt? Ook niet door het jongere volkje die alle momenten van de dag rond rijdt en dus niet werkt. >> Volgens mij is het niet moeilijk om aan te tonen dat een koppel aan de >> dop wonend in een sociale woning meer over houdt dan een >> arbeiderskoppel dewelke net te veel verdienen om te kunnen genieten >> van sociale regelingen. >Welke sociale regelingen? Bewonen van een sociale woning. Studiebeurs. Indien niet in een sociale woning allerhande premies voor renovatie. .... >Enkel het gezinshoofd kan aanspraak maken op nen hoge dop dacht ik. En >als ze allebei invalide zijn dan hebben ze een hoop medische kosten die >met de maand duurder worden Ik denk da je je zou verschieten hoe hoog die uitkering dan is. Maar goed, medische voorziening moet gegarandeerd zijn. >> En daar zit nu net de grote fout in vele gevallen. >Waar? Daar waar men veel te veel belastingen betaald? Daar waar men elk >jaar miljarden op de rekening van de zuidelijke buren stort? Dat zeker. Maar de te kleine kloof tussen werken en doppen. Het feit dat mensen voor doppen kiezen omdat het voor hen het beste is. Het is trouwens in het Zuiden des onlands dat dat soort dingen op onze kosten veelvuldig voorkomt. >> Een catastrofale denkfout als je het mij vraagt dat onze economie >> wurgt en onze SZ laat ontsporen. >Te veel belastingen? Als 35% rechtstreeks voor de staat werkt dan ... >zou het wel eens kunnen dat je een boel minder uitgaven krijgt >aangezien mindere belasting moet betaald worden ... als je dan nog eens >begint met het shiften van belastingen en hun diensten dan zou dat ook >wel eens een sterke besparing kunnen opleveren en een efficienter >beleid van belastinginning Klopt. Maar mensen moeten willen werken. Als je ziet hoeveel vacatures er openstaan in de bouw. Nu zijn dat veelal vuile en zware jobs die nauwelijks meer opbrengen dan gaan doppen. Dat is zodanig waanzinnig dat ik soms denk dat onze beleidsmensen het failliet van dit land uitlokken. >> Je verdient 100 euro te veel om er van te kunnen genieten maar als je >> ervan kunt genieten steek je 200 euro in je zak. >Heb je het over een verbouwingspremie? Heb je volkomen gelijk in Yep, zie ook mijn voorbeelden. Maar verder kunnen studiebeuzen ed. ook een pak opbrengen. >> Wat de steuntrekkers beter betaalt maakt dan een arbeider. >ho! Geen vakantiegeld en geen 13e maand of ander voordeel. De >gemiddelde mens zal toch wel 250 Euro per maand mogen >bijtellen(3000Euro vakantiegeld) Arbeiders? Tarara. Enkel in de chemiesector. Voor de rest niets vakantiegeld of 13de maand. Puur betaald per uur en that's it. En dan worden ze op overuren nog danig zwaar belast dat ze die laten omzetten in vakantie. >> En dan hier en daar een klusje in het zwart en je hebt zelf >> steuntrekkers die meer overhouden dan een bediende. > >Daarvan wil ik bewijzen zien > Gewoon eventjes rekenen voor het geval van een vrouw met kind die 2,5 dagen per week gaat kuisen in het zwart. Uitkering: 750 euro 5 keer per week 4 uur gaan kuisen in het zwart aan 10 euro per uur. Dat maakt 750 + (10 x 5 x 4 x 4) = 1550 euro netto. Vandaag de dag moeten beginnende hoogopgeleiden in sommige bedrijven het stellen met 1750 bruto, bruto dus hè. Hallo? Hoe hoog ligt tegenwoordig het minimumloon? >Enkele maatregelen zouden pertang al snel enkele miljarden Euro's(per >jaar he) vinden en een degelijk beleid voeren zodat de werkende minder >belastingen moet betalen in de toekomst. Gaat de werkende mens heel >tevreden mee zijn! En dan wordt het verschil tussen werkloos (of andere >sociale mogelijkheid) en werkend ook veel groter. Wat dan wel eens tot >gevolg kan hebben dat er vele banen gemotiveerde werknemers zullen >krijgen, vele banen want minder belasting zou ook wel eens een sterke >groei in de werkgelegenheid tot gevolg kunnen hebben Volkomen mee eens. dL |
> >uw vriendin werkt toevallig niet al wat liggend bij? neen helemaal niet... |
>Als je van een uitkering moet leven kan het niet dat je nog geld >overhoudt om reisjes te maken. Dat kan gewoon niet. Tenzij je geld >opzij hebt staan ofzo. Of tenzij je er enige handeltjes op na houd. ze is alleenstaande moeder met 2kids, dus dat wil zeggen, max van dopgeld, verhoogd kindergeld, allimentatie van de vader, en een huur van 125 € aan sociale woning (huis met tuin/garage/kelder/living/keuken/toilet/badkamer met ligbad/3 slaapkamers/zolder > >Ik zie hier ook veel Turken die doppen en van een uitkering leven. Veel >van die mannen rijden met bakken rond die voor de gemiddelde Vlaming >veel te hoog gegrepen zijn. er sta hier een nieuwe toyota RAV4 voor de turk zijn deur en voor de vriendin haar deur een nieuwe Alfa 147 >Ik zie echter weinig (niet van criminele bijjobjes te beschuldigen) >gewone steuntrekkers rondrijden met een auto die de naam auto waard >is(als ze al een auto hebben). > >U kan toch ook tellen? Neem nu huur of lening van een huis. 400 Euro is >zeker niet overdreven. dat is veel gerekend voor huur voor een sociale woning toch voor steuntrekkers...... |
>>> ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken >>> geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en >>> zie...... >>> >> >> ssssssssssssssssstt, dat mag je niet zeggen, anders denken ze nog dat je een >> .................. bent. > >ik denk niet dat het doppen veel opbrengt, ik denk dat het andere >bijjobke veel zal opbrengen goh als ik weet dat er bij haar 1500€ in maand binnenkomt en pakweg 250€ weg gaat voor gas-water-electriciteit-huur.....dan schiet er redelijk veel over om van te leven en zelf te sparen... |
>> ik denk dat ik ook ga gaan doppen of aan t OCMW, want met te werken
>> geraak ik niet zoveel op reis als ik dat hier allemaal hoor en >> zie...... > >doppen + webcam + af en toe eens plat en je zit snel boven de >2500Euro/maand. >Je zelfrespect ben je echter voorgoed kwijt daarentegen staat een vrij >onbezorgd leven je toe te lachen dat is zeker geen spek voor hare bek ..dat weet ik 500% zeker...... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be