![]() |
Wie gaat er hier naar de IJzerwake??
Wie gaat er hier naar de IJzerwake??
En hoe kunnen we daar elkaar eens herkennen?? Het zou wel eens grappig en leuk zijn moest ik de mensen van op deze debatgroep eens 'life' kunnen ontmoeten, ipv altijd zielig vanachter mijn pc'ke. Dan kan ik er ook eens voor de verandering een gezicht op plakken; Hopelijk tot dan. |
Ik ga zeker!
|
Ik ga noch naar de Wake of de Bedevaart. Is niet aan mij besteed.
|
Citaat:
|
Wel wij baten met KVHV ne stand uit... komt mor is goeiendag zeggen dan é ;-)
|
Ik ben dan op reis naar duitsland.
|
Citaat:
|
Ik ben ten eerste al vrijzinnig en heb het dan al moeilijk met iets van godsdienstige aard. Ten tweede heb ik het ook moeilijk met de gebeurtenissen van vorig jaar betreffende Staf De Clerck en Irma Laplasse. Zoiets hoort er niet op thuis, anders vraag je erom een organisatie te zijn met een nazi-geurtje. Dat is mijn visie daarop hé.
|
Ik ga trouwens ook niet naar de Ijzerbedevaart. Interesseert mij ook niet. Ik zoek nieuwe richtingen in het Vlaams-nationalisme en daarom laat ik die twee links liggen.
Een nieuwe weg, dat zoek ik dus. |
Ik ga zowiezo.
|
Citaat:
|
ik ga
|
Ik ga naar de wake, maar ik hoop toch dat men daar eens meer gaat denken aan aanpassing aan de moderne tijd. En daarmee bedoel ik niet muzikaal en toestanden meer, maar wel aan de setting en wat meer tempo in het programma.
|
ik ben ook present.
als er nog mensen zich geroepen voelen om een dagje op voorhand de boel mee te helpen opzetten: echt doen! 't is nog plezant ook. http://www.ijzerwake.org/medewerkers.html |
Voor zij die menen dat de IJZERWAKE een 'extreemrechtse VB-bedoening' is: zie hier wie het Ijzerwake-manifest ook ondertekende:
Andries Stefan, Lid N-VA, Heldergem (Haaltert) Bernaert José, Bestuurslid N-VA (Nijlen) Bernaerts Guido, Bestuurslid N-VA (Nijlen) Buyse Patrick, Bestuurslid N-VA (Rumbeke) Cardon Michel, Voorzitter Jong N-VA Universiteit Antwerpen (Wilrijk) Cornelis Staf, Lid N-VA (Nijlen) De Gent Tom, Lid N-VA (Zwijndrecht) De Palmenaer Jaak, Lid N-VA (Assebroek) De Rouck Lieven, Secretaris Ronduit N-VA! Leuven (Leuven) De Smet Evert, Bestuurslid N-VA Zuid-Oost-Vlaanderen (Zottegem) Deboever Patrick, Gewezen voorzitter N-VA Arrondissement Aalst-Oudenaarde (Denderleeuw) Duhain Erwin, Voorzitter N-VA-Bree (Bree) Hellings Guido, Secretaris N-VA kanton Maaseik en Buurtraad De Leu (Opoeteren) Hendryckx Jef, Lid Marnixring Zannekin, Voorzitter VVVG-Roeselare en N-VA-lid (Roeselare) Hertogs Klara, Secretaris Vlaamse Kring Turnhout en gewezen partijraadslid VU en N-VA (Turnhout) Kokelenberg Marc, secretaris N-VA Waas (Kemzeke) Lenaerts Geert, Bestuurslid N-VA (Nijlen) Macharis Wolfram, Ondervoorzitter N-VA Herzele/Sint-Lievens-Houtem (Bavegem) Nollet Dirk, Bestuurslid N-VA (Ledegem) Publie Frans, Lid N-VA (Wespelaar) Rombouts Rafaël, Lid N-VA (Herentals) Schepens Dirk, Bestuurslid N-VA (Lier) Suffeleers Davy, Bestuurslid N-VA Lubbeek (Pellenberg) Van Boxel Pieter, Partijraadslid N-VA en Voorzit. N-VA Voorkempen (Oostmalle) Van den Bosch Patrick, Ledenwerver N-VA (Deurne) Van Dessel Kristof, Trommelaar drumband Kempenland en lid N-VA (Nijlen) Van Dessel Lode, Gewezen burgemeester en voorzitter N-VA-Nijlen (Nijlen) Van Looy André, Bestuurslid N-VA (Nijlen) Van Soest Gabriël, Ondervoorzitter N-VA Nijlen Verheyen Lieve, Lid N-VA (Kwaadmechelen) Vervoort August, Ondervoorzitter N-VA-Nijlen (Nijlen) |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien was het mijn bedoeling niet om een aantal NVA'ers te duiden, veeleer het feit dát er NVA'ers naartoe trekken. Wist je dat er vele VVB'ers (je weet wel, de Vlaamse Volks Beweging) ook aanwezig zijn en hun steun geven? http://www.wepsite.net/2310vvb/fotop...IJzerwake.html op verschillende VVB websites (van afdelingen ook) wordt de Wake eveneens vermeld. éen van de drie Yzerwake-pijlers: Onder de godsvredegedachte wordt verstaan: de oproep gericht tot alle Vlamingen om ongeacht hun levensbeschouwelijke of partijpolitieke overtuiging samen te werken voor het realiseren van de onafhankelijke Vlaamse staat. Ik trek mijn conclusies, u blijkbaar (nog) niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ps. JB rat |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be