Guderian |
5 augustus 2005 14:57 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik vermoed dat het een uitspraak van de vroegere sossen was.
NU zou het natuurlijk als extreem-rechtse populistische demagogie verkocht worden!
Wel grappig!
|
Het waren niet de sossen maar wel de partij waar m'n ouders indertijd actief lid van waren: de Volksunie.
Op het pamflet dat dateert van 1987 heb ik de persoon in kwestie onherkenbaar gemaakt, hij is momenteel allicht niet meer politiek actief.
Leuk detail: de verantwoordelijke uitgever van het pamflet was toenmalig VU-voorzitter Jaak Gabriëls, de man die enkele jaren nadien zou overstappen naar de opvolgerspartij van die met steekpenningen begiftigde PVV! :lol:[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Guderian on 05-08-2005 at 15:58
Reason:
--------------------------------
Citaat:
NU zou het natuurlijk als extreem-rechtse populistische demagogie verkocht worden!
Wel grappig!
|
Het waren niet de sossen maar wel de partij waar m'n ouders indertijd actief lid van waren: de Volksunie.
Op het pamflet dat dateert van 1987 heb ik de persoon in kwestie onherkenbaar gemaakt, hij is momenteel allicht niet meer politiek actief.

Leuk detail: de verantwoordelijke uitgever van het pamflet was toenmalig VU-voorzitter Jaak Gabriëls, de man die enkele jaren nadien zou overstappen naar de opvolgerspartij van die met steekpenningen begiftigde PVV! :lol:[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
Wel grappig!
|
[img=http://img245.imageshack.us/img245/448/gecensureerdengeknipt7he.th.png]
Leuk detail: de verantwoordelijke uitgever van het pamflet was toenmalig VU-voorzitter Jaak Gabriëls, de man die enkele jaren nadien zou overstappen naar de opvolgerspartij van die met steekpenningen begiftigde PVV! :lol:[/size] |
[/edit]
|