carlgustaaf |
12 augustus 2005 15:18 |
onder de brug
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Zelfs een aangename gevangenis is nog altijd een gevangenis.
Het demonstreert een beetje de Westerlijke lafheid. In een Moslim land was hij allang dood. Op een eervolle manier weliswaar, want hij heeft op een eervolle manier zijn daad verdedigd in de rechtbanken. Maar dit is een typisch voorbeeld van de Westerlijke neiging geen actie te ondernemen. Langs de ene kant wil je hem straffen, maar langs de andere kant durf je het niet. Het ontbreekt de Westerse regeringen aan grootsheid.
Terroristen kunnen eens goed met jullie lachen. Ze zien hoe jullie met gepakte kameraden omgaan, en ze zijn niet bang. Had ik geen toekomst, geld, studies, enzoverder, ik zou meteen enkele flikken neerknallen... De rest van m'n leven werd betaalt door de staat in een luxueus hotel te hasselt. M'n vrijheid ben ik wel kwijt.... maar welke vrijheid is er aan om te slapen onder een brug, right?
Zwakke, makke Belgen
|
ik denk niet dat gij onder een brug slaapt hé? Ge had het net over toekomst, geld, studies.Wel, moest gij persoonlijk moed hebben, dan zoud ge dat allemaal opofferen zoals andere, ECHTE islamisten.Ben Laden himself, uw aller voorbeeld, komt uit een steenrijke familie, die zou z'n leventje luilekker kunnen doorbrengen, nogal wat beter als dat kleinburgerlijk, belgen-na-apend bestaantje dat je absoluut niet wil kwijtspelen.Arafat, de held van de Palestijnen, was ook een prachtige carriere beloofd: Opgeofferd voor de goede zaak.Tussen die gasten dat zich te pletter vlogen tegen de Twin-Towers zaten ook een paar jongens die studies afgelopen hadden .Gelukkig voor ons, westerlingen, zijn ze allemaal niet zo vastberaden, de meesten zijn gelijk gij, zoals de meeste mensen trouwens:ze proberen het zich zo gemakkelijk mogelijk te maken.Het westen kan op zijn 2 oren slapen, binnen een generatie of 2 zijn jullie allemaal goede,brave belgen geworden,amper nog een beetje bruiner als de oorspronkelijke,maar dat is niet erg, dat is zelfs de mode, mensen gaan er speciaal wekenlang voor bruinbakken zoals worsten in de pan, op verre stranden.Allee jong,maak je niet zo druk, binnenkort gaat het allemaal beter.P.S.:wat die flikken betreft,ge moet wel weten, dat als ge er een afschiet, ze er direkt 2 nieuwe in de plaats voor zetten,en dat die mannen soms zelfs terug durven schieten!
|