![]() |
Vlaams Belangvrouwen komen naar u toe ?
Citaat:
Maar wanneer komen die Vl.B.-vrouwen nu eigenlijk naar me toe ? Ik ben toch wel eens nieuwsgierig of dat mag van hun man. ;-) |
Dit is inderdaad heel slecht, waardoor er onbekwame vrouwen zich politiek gaan profileren.
Waar gaan we naar toe, binnenkort hebben we nog een quota voor allochtonen of homofielen. |
Nog meer ONBEKWAME politici die in onze gemeenteportemonne komen zitten...
|
zijn er, met uitzondering van de groene communisten, eigenlijk voorstanders van deze onzin?
|
nee maer, straksch gaen de vrouwen nog paardryden...
|
Citaat:
|
Ja, dat doet goed aan hun foef.
|
Citaat:
Dat gemeentedecreet heeft geen zin, want vooral de kleine partijtjes zullen het er moeilijk mee hebben. Die vinden zowiezo al niet gemakkelijk mensen, stilzwijgen dat de verhouding man/vrouw dan ook nog moet kloppen. Dit is een verzwaring van de kiesdrempel, in feite. |
Citaat:
|
Citaat:
Het schijnt dat vrouwen nu eenmaal minder geïnteresseerd zijn in politiek dan mannen. Gelukkig zijn er enkele uitzonderingen. Anja Deschoemacker van LSP bijvoorbeeld, wat een vrouw !!! Andere bekende vrouwen in de politiek: Inge Vervotte, Vera Dua. |
welke partijen waren voorstander van dit decreet ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was die stemming maar geheim ! t was ook ineens gedaan met de particratie in Bels |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk deden ze dat omdat ze weten dat het Vlaams Belang het minste vrouwen op hun lijsten heeft staan. |
:lol:Bwa je kan Van Brempt altijd eens pakken hé:lol:
|
Weinig vrouwen bij het VB? Dan toch niet in mijn streek.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be