Apocalyps |
7 augustus 2005 21:43 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Zeg je dat omdat je een A hebt in je avatar ... ?
En waarom vormen ze een prioriteit. Openbaar je mening Apocalyps.
|
Ik verafschuw mensen die een bepaald volk over één kam willen scheren, dat zijn mensen die een zondebok nodig hebben voor alles wat er maar mis kan gaan. Niet alle allochtonen (Chinees, Turken, Italianen, Grieken, Chinesen, Joegoslaven, Indiaas, Pakistanen, Vietnamesen, Egyptnaars, Joden...ect) zijn slecht, dat valt nogal moeilijk te zeggen over pedofiele kindermoordenaars vrees ik.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Apocalyps on 07-08-2005 at 22:44
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
Ik verafschuw mensen die een bepaald volk over één kam willen scheren, dat zijn mensen die een zondebok nodig hebben voor alles wat er maar mis kan gaan. Niet alle allochtonen (Chinees, Turken, Italianen, Grieken, Chinesen, Joegoslaven, Indiaas, Pakistanen, Vietnamesen, Egyptnaars, Joden...ect) zijn slecht, dat valt nogal moeilijk te zeggen over pedofiele kindermoordenaars vrees ik.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Ik verafschuw mensen die een bepaald volk over één kam willen scheren, dat zijn mensen die een zondebok nodig hebben voor alles wat er maar mis kan gaan. Niet alle allochtonen (Chinees, Turken, Italianen, Grieken, Chinesen, Joegoslaven, Indiaas, Pakistanen, Vietnamesen, Egyptnaars...ect) zijn slecht, dat valt nogal moeilijk te zeggen over pedofiele kindermoordenaars vrees ik.[/size] |
[/edit]
|