![]() |
Verreycken ( Rob Klop ) noemt 70 puntenplan 'visionair'
Verreycken noemt 70 puntenplan 'visionair' Actueel [size=1][/size]
[size=1][/size] dinsdag, 19 juli 2005 Rob Verreycken is vastbesloten zich te profileren. Voor de zoveelste keer in maanden komt hij in het nieuws. Dit keer noemt hij het racistische 70-puntenplan 'visionair'. Dat de reputatie van Rob 'klop' Verreycken niet onbesproken is, staat als een paal boven water. Drie weken geleden komt hij bijvoorbeeld met de mededeling dat hij geen probleem heeft met de 'white power' beweging. Nochtans wordt de slogan 'white power' gebruikt door alles wat fascistisch en racistisch is. Een simpele zoektocht op Google leert op dat vlak genoeg... Enkele dagen geleden was er dan weer de post van Verreycken op zijn weblog. Naar goede gewoonte haalt hij uit naar de islam, die andermaal vlotjes gelinkt wordt met het terrorisme. Met het Vlaams Blok was er van terrorisme geen sprake geweest, aldus Verreycken. Neen, want het Blok had het (ondertussen officieel afgezworen) 70-puntenplan. En dat was 'visionair' volgens Verreycken. Eindigen doet Verreycken met een waarschuwing: "Als het roer niet grondig omgaat, dan is Vlaanderen binnen nog eens 15 jaar het Libanon van het Noorden." Lees: "binnen 15 jaar zijn de moslims in de meerderheid en nemen ze de wapens op tegen de Vlamingen". ![]() veel blijkt er niet te veranderen in die partij... wat bijgeschaafd om de wet niet te overtreden :roll: |
De Violiste is een alias van The Piano zeker?
De posts zijn alleszins zeer onvolwassen en allesbehalve origineel. Vlaams Belangspam nr... Ik ben gisteren trouwens nog samen met Rob en Michiel Smit (Nieuw Rechts uit Nederland) gaan eten in Antwerpen samen met nog enkele vrienden. |
Citaat:
|
Citaat:
Hahaha...en de wet dan? Tot vijf maal toe inclusief de grondwet bijgeschaafd om ze door acties uit het verleden te kunnen laten overtreden...jullie linkies zijn echt hilarisch de laatste tijd...ik begin begot te geloven dat het VB echt niks moet doen om de grootste partij van het land te blijven... |
Tja, als hij geen probleem heeft met White Power, dan is dat zijn probleem. Dan vind ik het maar een dom persoon die je op het niveau van de NPD en DVU kan zetten.
|
Citaat:
|
Oude artikeltjes copy-pasten hoe leuk toch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamse gaai met polderpatatten? Of 'carbonade flamande'? |
Citaat:
|
Citaat:
1. De heer Verreycken heeft volkomen gelijk, dat 70-puntenplan is visionair. Momenteel zit het in de kast, voor later. De maatschappij is nog niet klaar, de oude politieke en mediatieke kaste moet eerst veel meer de baan ruimen. 2. Het 70-puntenplan is NIET racistisch! Dit werd in het verleden al meermaals besproken. |
Citaat:
Sukkeltje toch, je weet blijkbaar in de verste verte niet wat de NPD is en wie daar allemaal in actief is, zoals de meesten uit de Vlaamsche Beweeghing (schrijfwijze opzettelijk voor die groep in de Vlaamse Beweging). Het aantal professoren en doctors die meewerken aan de NPD zou ik niet graag eten moeten geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ach ja de zoveelste copy paste van Blokwatch, uiteraard zonder bronvermelding kwestie van serieus genomen te willen worden. Wat gezien de reacties duidelijk niet lukt ;)
haar intresses zeggen veel over haar: viool , vreemde culturen en multiculturele samenleving Vraagje: ben jij eigenlijk Belg ? Zonee waar moei je je dan mee ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Rob op deze foto een pracht van een lichaam hebben,(van Gerolf wisten we dat al van toen we in de Voer gingen wandelen maar alla, hij komt er op zijn leeftijd toch ook nog goed voor vind ik)...dat doet er mij aan denken om mijn gewichten eens terug boven te halen se en mijn aantal push-ups en pull-ups eens serieus terug op te drijven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Verreycken heeft dus wel overschot van gelijk wanneer hij stelt dat er blijkbaar toch wel veel sympathie bestaat bij moslims voor allerlei terreuraanslagen.
Natuurlijk zijn de plegers van aanslagen een minderheid, dat zou er nog maar aan ontbreken. Maar hun aanhang, steun en sympathie is bij moslims iha. zeer groot. Reden genoeg voor ongerustheid, zou ik zo zeggen. Enfin, als de tijd er rijp voor is, zullen we al die islamhufters die denken dat ze beter zijn dan de rest en hun hand voor een mensenleven niet omdraaien, wel buitengooien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be