![]() |
Een rookverbod in ondernemingen en alle openbare plaatsen?
Dit is een voorstel van Professor arbeidsrecht Blanpin. Het is tegen de gevaren van passief roken gericht. Wat vinden julllie ervan? |
quatsch!
|
Hij argumenteert ook dat ondernemingen veel geld verliezen door rookpauzes enzo...
|
Wou hij niet alle rookers een half uur langer laten werken (om zo hun verloren proctiviteit goed te maken)
Want tegen zo'n veralgemenende regel ben ik (als niet-roker) tegen. |
Ik vind dit positief. Want als je nu op café gaat stink je vreselijk naar de rook en kan je ook longkanker krijgen, alhoewel je niet zelf rookt.
|
Citaat:
Zegt tegen de professor dat Paulus het u gezegd heeft. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
Café's zitten vol passief rokende profiteurs! Ik vind dat er een wet moet komen die bepaalt dat passieve rokers mij per openbaar gerookte sigaret 0,0456€ moeten betalen om te mogen meegenieten! :evil: |
Misschien heb u er nog nooit aan gedacht dat niet rokers de sigarettenrook en de daarbijhorende stank in je kleren niet leuk vinden.
|
Citaat:
|
En ja, als er nog maar gesproken wordt van mijn sigaretten af te pakken word ik ambetant.
:x |
Citaat:
|
Citaat:
Het irriteert me trouwens ook mateloos dat iemands sigaret onder m'n neusgaten aan het oproken is: dan stik ik regelmatig wel eens. De roker in kwestie had het dan meestal niet door en heeft dan ook respect en houdt de sigaret aan de andere kant. Spijtig, maar onkruid vergaat niet...telkens kom ik er weer terug bovenop.. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een hekel aan zatte mensen. Ik vind dat er een verbod op het nuttigen van alcohol moet komen in de café's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedere niet-renternier moet noodgedwongen naar het kantoor of naar de werkvloer. Dus moet de werknemer/bediende andermans drugsverslaving gewillig ondergaan? Zeer sociaal zou ik zeggen. |
Pas op jongens, die klote professor doet er nog een boete bij van..
hou u vast ...[size=7]500€[/size] voor wie het aandruft te roken in een openbaar gebouw. WAT GAAN WE NOG ALLEMAAL MEEMAKEN!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be