![]() |
Hallo,
Ik heb mij hier gisteren geregistreerd in de hoop concrete en constructieve discussies te kunnen volgen en voeren. Maar wat merk ik? Bijna elk onderwerp wordt gebruikt om te schelden op elkaar. En enorm veel onderwerpen gaan over het Blok of over punten die zij belangrijk vinden. Een beetje verdraagzaamheid en respect voor elkaars mening is op een forum als dit niet te veel gevraagd denk ik. En voor er hier mensen de moderatoren gaan beschuldigen dat ze slecht werk leveren door die scheldpartijen niet er af te gooien: het is niet aan hen: het is aan u! |
Goed gezegd, ik vind ook dat er hier veel te vaak hervallen wordt in de traditionele scheldtirrades, maar iedereen heeft zijn eigen mening en mag die voor mij ook uiten ook al brengt het de discussie niets bij. Bij sommige gebruikers begin ik daar soms wel aan te twijfelen, Vl72 was zo een geval. Al heb ik de induk dat ze het discussieren nu toch al wel wat serieuzer neemt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps: niets is wat het lijkt :P |
Je hebt gelijk... Gisteren 'zevertrut' en 'huppelkutje' (ik dus :oops: :wink: ) en vandaag zei iemand tegen thepiano geloof ik: 'zoek professionele hulp'.
Is het zo moeilijk om respectvol te debateren? Iemand uitmaken is toch voor niks nodig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw commentaar is uiteraard welkom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste Alwin,
ik begrijp je best al moet ik toegeven dat ik er ook aan meedoe. Er valt hier best wel te dicussieren maar dan moet je de vl-bl en anti - vl-bl berichtjes, zelfs binnen een bepaalde dicussie effe overslaan. Het is natuurlijk wel effe zoeken tussen die berichten maarja, ik vrees dat ge dat op ieder politiek forum wel hebt, zolang de vrije meningsuiting wordt gerespecteerd. En dat schelden? dat houden de moderatoren wel in de gaten (heb ikzelf uitgetest). Toch mag er wel een en ander gezegd worden. Als je het hiet voor bekeken houdt, succes met je zoektocht naar iets beters en anders lees ik hier wel meer van jouw berichten. Mvg George |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat al wat ge hier kunt bijdragen? |
Citaat:
Van de moment dat ge hier een (Islam)taboe bespreekbaar wilt maken wordt ge door hem direct geklasseerd als blokker. Da's voor mij even beledigend als 'zeverfoef of 'huppeltrut' (of zoiets :lol: ). Ik heb me ervoor geëxcuseerd trouwens......allez ongeveer toch :wink: . Ik wil maar zeggen: soms zijn de 'uitgemaakten' zelf de 'uitmakers'! En wat de beledigingen aan uw adres betreffen. Ik heb ze niet gelezen, maar 'k heb zo mijn vermoeden van wie ze kwamen. Was't ene met een rat? :) |
Citaat:
Nix van aantrekken gast! Ge wordt da rap gewoon :wink: . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
eg, jullie kunnen toch onnozel doen zenne!
:wink: :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be