Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het Vlaams Belang houdt van grapjes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=38441)

Musketo 11 augustus 2005 10:51

Het Vlaams Belang houdt van grapjes

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door www.vlaamsbelang.be
09.08.2005 16.35u - De invloed van deze webstek reikt verder dan men zou denken… Gisteren schreven wij een stukje over de bloeddorstige sjeik Omar Bakri, die de aanslagen in Londen verheerlijkte en zijn volgelingen opriep de ‘ongelovigen’ uit te roeien. Vandaag vernemen we dat die sjeik onder dekking van de duisternis uit Groot-Brittannië is gevlucht. Dat de Britse inlichtingendiensten en de gevreesde commando’s van de Secret Air Service hem op de hielen zaten, dat kon die dappere jihadstrijder allemaal niet schelen. Maar toen hij ontdekte dat wij hem in het vizier kregen, toen koos hij prompt het hazenpad. Tja, onze reputatie in het buitenland is duidelijk nog verschrikkelijker dan in België zelf.

Ter attentie van Marc Spruyt willen we het nog eens duidelijk zwart op wit zeggen: dit stukje is natuurlijk grappend bedoeld. We weten best dat Omar Bakri onze artikeltjes niet kan lezen.

Het is grappig omdat het stom is.

Shizie 11 augustus 2005 11:17

mooie sarcasme van het belang daar :D

la_Principessa 11 augustus 2005 11:25

ooo :-o

Musketo 11 augustus 2005 11:25

Euh.

Toch niet.

la_Principessa 11 augustus 2005 11:36

Suusjanna 11 augustus 2005 14:23

Ik vat het niet ,, maar het zal wel aan mij liggen.. en dan zal musketo wel weer :"ja" zeggen : ) bedankt gozer .. kan u mij dit dan even uitleggen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Suusjanna on 11-08-2005 at 15:24
Reason:
--------------------------------

Ik vat het niet ,, maar het zal wel aan mij liggen.. en dan zal musketo wel weer :"ja" zeggen : ) bedankt gozer .. kan u mij dit dan even uitleggen?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik vat het niet ,, maar het zal wel aan mij liggen.. en dan zal musketo wel weer ja zeggen:) bedankt gozer .. kan u mij dit dan even uitleggen?[/size]
[/edit]

Nick_ 11 augustus 2005 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suusjanna
Ik vat het niet ,, maar het zal wel aan mij liggen.. en dan zal musketo wel weer :"ja" zeggen : ) bedankt gozer .. kan u mij dit dan even uitleggen?

Hoe kan hij 'weer' "ja" zeggen tegen jou, als je zelf nog maar twee posts hebt geschreven? ;)

Overigens: ik zie het grappige ook niet. :)

la_Principessa 11 augustus 2005 18:37

ze schatten hun publiek wel iet echt hoog in hé, dat ze de 'grap' nog moeten uitleggen ook. :roll:
'het is voor blokwatch dat we dat doen' -yeah right.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by la_Principessa on 11-08-2005 at 19:48
Reason:

ze schatten hun publiek wel iet echt hoog in hé, dat ze de 'grap' nog moeten uitleggen ook. :roll:
'het is voor blokwatch dat we dat doen' -yeah right.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

ze schatten hun publiek wel iet echt hoog in hé, dat ze de 'grap' nog moeten uitleggen ook.[/size]
[/edit]

Musketo 11 augustus 2005 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Overigens: ik zie het grappige ook niet.

Kom�*�*n zeg, het Vlaams Belang maakt eerst een slecht mopje en dan gaan ze er nog eens bijzeggen dat het een mopje is.

Kan het nog onnozeler?

la_Principessa 11 augustus 2005 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Kom�*�*n zeg, het Vlaams Belang maakt eerst een slecht mopje en dan gaan ze er nog eens bijzeggen dat het een mopje is.

Kan het nog onnozeler?

ja

Musketo 11 augustus 2005 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
ja

Pensenkermis georganiseerd door het Vlaams Belang.

Akkoord.

la_Principessa 11 augustus 2005 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Pensenkermis georganiseerd door het Vlaams Belang.

Akkoord.

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be