Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Protestbeweging "NEE" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=38461)

Rudy Van Nespen 11 augustus 2005 19:29

Protestbeweging "NEE"

Juist op het VRT nieuws gehoord:

"In Antwerpen is de protestbeweging NEE opgericht. Ze willen zich afzetten tegen de huidige gang van zaken in de politiek.
Binnenkort zullen ze van deur tot deur gaan in Antwerpen om mensen te sensibiliseren...."

Iemand die meer weet, op dit forum? Het initiatief interesseert me eigenlijk wel!

la_Principessa 11 augustus 2005 19:35

Ze beweren onafhankelijk te zijn van politieke partijen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by la_Principessa on 11-08-2005 at 20:36
Reason:
--------------------------------

Ze beweren onafhankelijk te zijn van politieke partijen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ze beweren onafhankelijk te zijn van politieke partijën.[/size]
[/edit]

Rudy Van Nespen 11 augustus 2005 19:39

Ja, maar wie zijn het, waar vindt men ze, etc. ?

la_Principessa 11 augustus 2005 19:46

hmm ik vind er ni direct iets over, zult nog wat moeten wachten. Het lijkt me ook wel iets interessant.

Dekoster 11 augustus 2005 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ja, maar wie zijn het, waar vindt men ze, etc. ?

Volgens mij zit het Vb hier achter. Zou maar eerst eens controleren of die mensen soms lid zijn van deze partij. Militanten worden vaak ingeschakeld om dergelijke klusjes te klaren, zo kan men niet rechtstreeks commentaar geven op de partij die dit opgezet heeft.

la_Principessa 11 augustus 2005 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Volgens mij zit het Vb hier achter. Zou maar eerst eens controleren of die mensen soms lid zijn van deze partij. Militanten worden vaak ingeschakeld om dergelijke klusjes te klaren, zo kan men niet rechtstreeks commentaar geven op de partij die dit opgezet heeft.

Ik dacht ook eerst aan het VB. Deed me wat denken aan 'NEE tegen Turkijë'.
Maar ik weet het niet, afwachten...

Rudy Van Nespen 11 augustus 2005 19:55

Misschien kunnen ze meedoen in het project dat ik aan het opzetten ben voor Antwerpen 2006?

Nu ik kan dat toch nooit alleen, dus ofwel met deze mensen en eventuele gelijkgezinden... Ofwel met het Vlaams Belang.

Met de traditionele sjoemelaars weiger ik gezien te worden!

Raven 11 augustus 2005 22:47

Citaat:

ja, er moest maar eens een verband zijn hé.... Je weet wel niets af over "NEE", maar t'zou meteen al een extreem rechtste fascistische organisatie zijn met verborgen agenda en nazi-sympathien (vol oudstrijders ook)

Ambiorix 11 augustus 2005 22:50

Citaat:

en dan?
mag het VB hier niet achter zitten?
Of moet je dat eerst weten om er daarna pas op te kunnen kakken?

De Nachtuil 12 augustus 2005 08:39

Die groepering bestaat uit 2 personen.
Er zit iemand bij die vroeger bij Groen(en in Big Brother) zat, Bachir Boumaaza en een zekere Jan De Bruyn.
Staat vandaag in Het Nieuwsblad.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaamse Patriot on 12-08-2005 at 09:42
Reason:

Er zit iemand bij die vroeger bij Groen(en in Big Brother) zat, Bachir Boumaaza en een zekere Jan De Bruyn.
Staat vandaag in Het Nieuwsblad.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Er zit iemand bij die vroeger bij Groen(en in Big Brother) zat, Bachir Boumaaza en dan nog iemand.
Staat vandaag in Het Nieuwsblad.[/size]
[/edit]

Zwarte Spion 12 augustus 2005 08:42

Citaat:

Het Vlaams Belang zit hier absoluut niet achter! Bevestiging uit directe bron.

Revolutie 12 augustus 2005 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot
Staat vandaag in Het Nieuwsblad.

hun bedoeling is om stemmen te krijgen van proteststemmers

Zwarte Spion 12 augustus 2005 09:37

Nee!

krizis 12 augustus 2005 10:05

Da's misschoien nog neit zo slecht, nu gaan die potest-stemmers misschie op hen stemmen ipv het VB, alhoewel ... ik vind het nogal negatief om zo naar verkiezingen te gaan ... mjah, dat doe et VB al jaren en het lukt redleijk met hun negaticitische kijk op alles, alles afbreken, maar je ziet ze zelf nooit met eigen voorstellen komen, of van die onhaalbare voorstellen gewoon om discussie uit te lokken ...

la_Principessa 12 augustus 2005 10:08

het zou nog leuk kunnen worden.

Zwarte Spion 12 augustus 2005 10:22

Nee!

Rudy Van Nespen 12 augustus 2005 16:52

hmmm...

Heb hun site (http://www.nee-antwerpen.be) eens bekeken.
Het zal niks worden: ik heb geen zin om te werken aan een project dat geen alternatieven biedt voor de huidige Antwerpse politiek.

Dan zoek ik wel verder naar gelijkgezinde mensen, die Antwerpen ook een betere stad willen maken dan dat ze nu is.

Ambiorix 12 augustus 2005 16:58

lijkt mij nogal anarchistisch precies

omaplop 12 augustus 2005 16:59

Dekoster: zou de Spa er niet achter zitten????

krizis 12 augustus 2005 17:00

ik weet niet, maar 'neen' zeggen kan iedereen zonder en realistisch alternatief aan te bieden, kijk maar naar het VB ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be