![]() |
|
Hahahahahahahahahahaha!!!!!!
Wat een nachtmer....heuuuuuu, hengst! Ik denk wel dat dit naar de koeien, kalveren en....hengstenweide moet. Hahahahahahahahahahahahaha! |
@ grootste nachtmerrie
Wat wil je hiermee zeggen? Seks onder de 18 moet kunnen? |
ik krijg daar niks te zien... Doe ik iets verkeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg,
wa voor een filmke is me da??? ne kleine die op een pop zit te "springen".. Da hoort hier toch nie thuis.... waar gaan we naartoe... |
Citaat:
|
belachelijk en ziekelijk... :roll:
|
Ik doe mijn best om niet politiek correct over te komen, maar ik vind da écht ni grappig.
|
Het kind moet het toch ergens leren he.
|
Seg stelleke hypocrieten !!!
En maar zitten te zagen in al die ander topics dat er vergrijzing is en dat er meer kindjes moeten zijn, en blablabla en weinig boemboem Jong gedaan, is oud geleerd zeggen ze toch hé! 't Vlaams Blok is dus blijkbaar eindelijk in actie geschoten om daadwerkelijk iets te doen aan die vergrijzing. :P :D :P :D :P :D :P :P (die zullen we er maar bij zetten om te duiden op het feit dat dit niet als serieuze reactie bedoelt is, waarvoor mijn verontschuldigingen :wink: ) |
Schitterend! :P
|
Vast een idee van Mie Vogels...
|
Eduard Khil kijkt in dit topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ne kleine die op een pop aan't "springen" is ....
Zoals Oeteke zegt op 11 June 2003 , 10:24 Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik vind het de normen van fatsoen overschrijden , maar ja , als je het online mag zetten , tja .... Er is geen bloot te zien , maar niet mijn vorm van humor !! Diegene die het online hebben gezet , nou .... ik weet niet of die kleine dit ooit gezien heeft ?? Mijn persoonlijke mening: Geen AFV award waard !!!! http://afv.com/about/contest-rules Wat een andere er van vindt , tja .... vrije meningsuiting !! |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be