![]() |
Financiële problemen zijn de oorzaak dat de N-VA, of althans de partijtop, de Vlaamse verkiezingen niet haalbaar vindt.
Op 21 juni is er een partijraad waar hoogst waarschijnlijk de keuze voor een kartel zal gemaakt worden. Partijtenoren zoals een Bart De Wever uit Antwerpen gaven al te kennen, te zullen ingaan op voorstellen van andere partijen als de partijraad op 21 juni toch verkiest om alleen verder te gaan. Doch het heeft er alle schijn van dat dit niet het geval zal zijn. Het middenkader vd partij wordt dan ook al lichtjes voorbereid op de keuze voor een kartel. |
Daar hebben we het dan toch. :? Ik ben benieuwd welk kartel het dan wel mag worden, voor mij mag het de VLD zijn maar dat is waarschijnlijk zelfs niet aan de orde.
Uiteindelijk vind ik het toch een spijtige zaak. |
De BUB daarentegen gaat door! :twisted:
En dit weten we nu ook: ![]() :?: KLEINE SNOR Partijtenoren zoals een Bart De Wever uit Antwerpen gaven al te kennen, te zullen ingaan op voorstellen van andere partijen als de partijraad op 21 juni toch verkiest om alleen verder te gaan. |
Toch liefst alleen verder gaan hoor. Maar als het echt niet anders kan dan liefst met de CD&V.
|
De royalistische CD&V?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever de CD&V dan de SPA of de VLD.
|
Wacht tot er nog eens een N-VA sympathisant het woord kiesbedrog in de mond waagt te nemen....... :twisted: :twisted: :twisted:
|
Citaat:
|
Dat ze ineens zelf maar barsten die vuile flaminganten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit welke bron komt dit bericht over de N-VA?
|
Waarschijnlijk uit zijn duim.
|
Ik zou het toch graag van hem willen horen...
|
Ik ook.
|
Ik heb hier nog niks over vernomen.
Ik vind het trouwens ongepast dat sommigen zich hier vrolijk maken over de (mogelijke) financiele problemen binnen de N-VA. Dit heeft deze degelijke, rechtlijnige partij zeker niet verdiend! Maar blijkbaar is dat het resultaat van onze gemediatiseerde kiesstrijd... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be