Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   N-VA gaat voor kartel kiezen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3855)

Robrecht 11 juni 2003 16:44

Financiële problemen zijn de oorzaak dat de N-VA, of althans de partijtop, de Vlaamse verkiezingen niet haalbaar vindt.
Op 21 juni is er een partijraad waar hoogst waarschijnlijk de keuze voor een kartel zal gemaakt worden.
Partijtenoren zoals een Bart De Wever uit Antwerpen gaven al te kennen, te zullen ingaan op voorstellen van andere partijen als de partijraad op 21 juni toch verkiest om alleen verder te gaan.
Doch het heeft er alle schijn van dat dit niet het geval zal zijn.
Het middenkader vd partij wordt dan ook al lichtjes voorbereid op de keuze voor een kartel.

alpina 11 juni 2003 16:46

Daar hebben we het dan toch. :? Ik ben benieuwd welk kartel het dan wel mag worden, voor mij mag het de VLD zijn maar dat is waarschijnlijk zelfs niet aan de orde.

Uiteindelijk vind ik het toch een spijtige zaak.

Bruno* 11 juni 2003 17:43

De BUB daarentegen gaat door! :twisted:
En dit weten we nu ook:

:?: KLEINE SNOR

Partijtenoren zoals een Bart De Wever uit Antwerpen gaven al te kennen, te zullen ingaan op voorstellen van andere partijen als de partijraad op 21 juni toch verkiest om alleen verder te gaan.

Vlaamse Leeuw 11 juni 2003 23:13

Toch liefst alleen verder gaan hoor. Maar als het echt niet anders kan dan liefst met de CD&V.

Bruno* 12 juni 2003 20:06

De royalistische CD&V?

alpina 12 juni 2003 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
De royalistische CD&V?

HEt zal snel gedaan zijn met hun royaliteit. 8)

TomB 12 juni 2003 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:

De royalistische CD&V?

HEt zal snel gedaan zijn met hun royaliteit. 8)

Jammer toch, dat de politiek zo'n kort geheugen heeft. :)

Vlaamse Leeuw 13 juni 2003 11:18

Liever de CD&V dan de SPA of de VLD.

Supe®Staaf 13 juni 2003 12:25

Wacht tot er nog eens een N-VA sympathisant het woord kiesbedrog in de mond waagt te nemen....... :twisted: :twisted: :twisted:

Wanne 13 juni 2003 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Wacht tot er nog eens een N-VA sympathisant het woord kiesbedrog in de mond waagt te nemen....... :twisted: :twisted: :twisted:

Ik denk dat alleen het Vlaams Blok nog gaat eindigen met dat woord in de mond...

Belg 13 juni 2003 15:57

Dat ze ineens zelf maar barsten die vuile flaminganten

Tantist 13 juni 2003 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®

Waar ziet u het kiesbedrog?

zorroaster 13 juni 2003 23:31

Citaat:

De BUB daarentegen gaat door! :twisted:
En dit weten we nu ook:

:?: KLEINE SNOR

Och hier, een anonieme getuigenis op een internet-forum, maar als waarheid verkopen gaat blijkbaar wel...

Bruno* 14 juni 2003 00:21

Citaat:

Wacht tot er nog eens een N-VA sympathisant het woord kiesbedrog in de mond waagt te nemen.......
:mrgreen:

Bruno* 14 juni 2003 00:22

Uit welke bron komt dit bericht over de N-VA?

Vlaamse Leeuw 14 juni 2003 08:30

Waarschijnlijk uit zijn duim.

Bruno* 14 juni 2003 14:52

Ik zou het toch graag van hem willen horen...

zorroaster 14 juni 2003 18:13

Ik ook.

Zeno! 14 juni 2003 18:35

Ik heb hier nog niks over vernomen.

Ik vind het trouwens ongepast dat sommigen zich hier vrolijk maken over de (mogelijke) financiele problemen binnen de N-VA. Dit heeft deze degelijke, rechtlijnige partij zeker niet verdiend! Maar blijkbaar is dat het resultaat van onze gemediatiseerde kiesstrijd...

Mr Cash 15 juni 2003 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Ik heb hier nog niks over vernomen.

Ik vind het trouwens ongepast dat sommigen zich hier vrolijk maken over de (mogelijke) financiele problemen binnen de N-VA. Dit heeft deze degelijke, rechtlijnige partij zeker niet verdiend! Maar blijkbaar is dat het resultaat van onze gemediatiseerde kiesstrijd...

Eerder van het volstrekt ondemocratische kiesdrempelsysteem.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be