tomm |
14 augustus 2005 22:55 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Dat versta ik nu is niet, zie. De snotneuzen die zich achter een computerschermpje een "communist" noemen komen hier het FDF en Olivier Maingain verdedigen?! Dus het FDF is in hun zieke verbeelding gelijk aan de uitgebuite arbeiders uitgebuit door de vieze kapitalisten, hier dus de flaminganten? Wat kan daar anders achterzitten?
Misschien moet Hans1 zij uitspraken over "communisme = flamingantisme" maar eens herzien want blijkbaar bidden niet allen BUUB'ers voor het FDF-schrijn, ook de Geert Cool-terreurbrigade heeft daar een vaste stek.
Communisme blijft toch plakken aan belgicisme, eerst al Bob Vangeel met zijn stalinistisch t-shirt en nu dit ...
|
Dat staat er volledig los van, een andere discussie, de Franstaligen in de rand mogen dan al bourgeois zijn, net als de inwoners van Sint-Maartens Latem ook uitgeweken Gentenaars zijn en geen oorspronkelijke bewoners, het is nu eenmaal een feit dat de meerderheid in Rode Franstaligen zijn, en iedereen moet zich nu maar bij de feiten neerleggen. Het enige wat je zou kunnen doen is zoals in Rusland een "propiska" invoeren waardoor je toelating moet krijgen om naar een bepaalde gemeente te verhuizen, maar in BelgiË zie ik dat zo niet gebeuren. Ik ben tegen het enggeestige rechts-nationalistische nationalisme dat U verdedigt en waar de NVA volledig voor staat. In Moeskroen zijn er ook tweetalige borden en die zijn niet overschilderd en weinigen die daar moeilijk over doen, de meeste Moeskroeners zullen moeite doen om U in het (West-)Vlaams te woord te staan. Trouwens als we enggeestig beginnen worden moet ik ook beginnen zagen over al die Antwerpenaren die zomaar overal in hun afgrijselijke dialect beginnen in de veronderstelling dat iedereen dat zomaar verstaat, terwijl wel alle Westvlaamse dialogen op tv ondertiteld worden. We kunnen ook een voorbeeld nemen aan de oostkantonezen, die mensen hoor je nooit, die spreken Frans en Duits door elkaar en maken daar geen enkel probleem over.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by tomm on 15-08-2005 at 00:04
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Dat versta ik nu is niet, zie. De snotneuzen die zich achter een computerschermpje een "communist" noemen komen hier het FDF en Olivier Maingain verdedigen?! Dus het FDF is in hun zieke verbeelding gelijk aan de uitgebuite arbeiders uitgebuit door de vieze kapitalisten, hier dus de flaminganten? Wat kan daar anders achterzitten?
Misschien moet Hans1 zij uitspraken over "communisme = flamingantisme" maar eens herzien want blijkbaar bidden niet allen BUUB'ers voor het FDF-schrijn, ook de Geert Cool-terreurbrigade heeft daar een vaste stek.
Communisme blijft toch plakken aan belgicisme, eerst al Bob Vangeel met zijn stalinistisch t-shirt en nu dit ...
|
Dat staat er volledig los van, een andere discussie, de Franstaligen in de rand mogen dan al bourgeois zijn, net als de inwoners van Sint-Maartens Latem ook uitgeweken Gentenaars zijn en geen oorspronkelijke bewoners, het is nu eenmaal een feit dat de meerderheid in Rode Franstaligen zijn, en iedereen moet zich nu maar bij de feiten neerleggen. Het enige wat je zou kunnen doen is zoals in Rusland een "propiska" invoeren waardoor je toelating moet krijgen om naar een bepaalde gemeente te verhuizen, maar in BelgiË zie ik dat zo niet gebeuren. Ik ben tegen het enggeestige rechts-nationalistische nationalisme dat U verdedigt en waar de NVA volledig voor staat. In Moeskroen zijn er ook tweetalige borden en die zijn niet overschilderd en weinigen die daar moeilijk over doen, de meeste Moeskroeners zullen moeite doen om U in het (West-)Vlaams te woord te staan. Trouwens als we enggeestig beginnen worden moet ik ook beginnen zagen over al die Antwerpenaren die zomaar overal in hun afgrijselijke dialect beginnen in de veronderstelling dat iedereen dat zomaar verstaat, terwijl wel alle Westvlaamse dialogen op tv ondertiteld worden. We kunnen ook een voorbeeld nemen aan de oostkantonezen, die mensen hoor je nooit, die spreken Frans en Duits door elkaar en maken daar geen enkel probleem over.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Dat staat er volledig los van, een andere discussie, de Franstaligen in de rand mogen dan al bourgeois zijn, net als de inwoners van Sint-Maartens Latem ook uitgeweken Gentenaars zijn en geen oorspronkelijke bewoners, het is nu eenmaal een feit dat de meerderheid in Rode Franstaligen zijn, en iedereen moet zich nu maar bij de feiten neerleggen. Het enige wat je zou kunnen doen is zoals in Rusland een "propiska" invoeren waardoor je toelating moet krijgen om naar een bepaalde gemeente te verhuizen, maar in BelgiË zie ik dat zo niet gebeuren. Ik ben tegen het enggeestige rechts-nationalistische nationalisme dat U verdedigt en waar de NVA volledig voor staat.[/size] |
[/edit]
|