Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Als de Islam in Europa aan de macht komt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3859)

Darwin 11 juni 2003 20:45

Naar welk land zou je dan emigreren?

ps: Om Superstaaf te plezieren heb ik er nergens bijgeplaatst.

alpina 11 juni 2003 20:47

Dan pak ik het vliegtuig naar NoordAmerika! TomB zal mij daar wel wat de weg wijzen! 8)

Patriot! 11 juni 2003 20:54

Naar Vlaams-Amerika.

Brabo 11 juni 2003 20:57

Is het vérplicht om te verhuizen?
Als ik dan toch moet emigreren liefst toch naar Australië.

alpina 11 juni 2003 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Naar Vlaams-Amerika.

?????

alpina 11 juni 2003 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo

Denkt u dat het aangenaam is om in een extreem conservatief dictatoriaal Islamland te wonen? :?

Brabo 11 juni 2003 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:

Denkt u dat het aangenaam is om in een extreem conservatief dictatoriaal Islamland te wonen? :?

Bwah, Turkije is uiteindelijk ook een islamitisch land.
België zie ik trouwens nog niet onmiddelijk verworden tot een extreem chris..., sorry, islamitisch land ('k ben geïndoctrineerd door de linkse pers).
Maar moest België een extreem islamitisch land zijn, mij best.
3 keer daags met de kont omhoog en voor de rest zou ik m'n 32 vrouwen mogen behandelen zoals het mij uitkomt. Lijkt me eigenlijk niet zo'n slecht systeem.

(PS voor forumgenieën: dit is géén serieuze post)

TomB 11 juni 2003 21:09

Citaat:

Dan pak ik het vliegtuig naar NoordAmerika! TomB zal mij daar wel wat de weg wijzen! 8)

Ge moogt gerust zijn. En in geval dat ge illegaal het land moet betreden zal ik mijn afwas laten staan zodat ge toch iets kunt doen om uw boterham te verdienen. ;)

Sprot 11 juni 2003 21:10

Ik naar Brazilie .... 'k heb daar nog ne internet 'keppeke' zitten !!! :P

Wanne 11 juni 2003 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Kunnen we hier geen 'Als het Vlaams Blok aan de macht komt, emigreer ik naar...' topic van maken !?

TomB 11 juni 2003 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Kunnen we hier geen 'Als het Vlaams Blok aan de macht komt, emigreer ik naar...' topic van maken !?

Naar Belgie? (grapje)

Brabo 11 juni 2003 21:16

Citaat:

Citaat:

En nu een iets serieuzer antwoord: hoogstwaarschijnlijk zou ik inderdaad uit Europa vertrekken als extremistische islamieten de macht overnamen, maar die kans lijkt me verschrikkelijk gering.
Maar als één of andere baardige imam met ideeën uit het jaar 0 hier de macht grijpt, dan wil ik in Australië zitten, tussen de niet extremistische koalabeertjes en de politiek correcte kangoeroes.

Wanne 11 juni 2003 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Naar Belgie? (grapje)

Maar neen gij... Met een perfect democratische partij zonder enige vorm van particratie aan de macht hoeven we ons immers geen zorgen te maken over het feit dat er een onafhankelijk 'Groot Hertogdom Limburg' zal komen waar we ongestoord joints zullen kunnen rollen en waar we ongestoord de Jamaicaanse godsdienst zullen kunnen beleven...

Kotsmos 11 juni 2003 21:19

Ik hou wel van die "als". Doet mij eraan herinneren dat dit zo één van die vragen is waar ik nooit over zal moeten nadenken.

Raf 11 juni 2003 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Ik hou wel van die "als". Doet mij eraan herinneren dat dit zo één van die vragen is waar ik nooit over zal moeten nadenken.

Zoiets van "als mijn tante een snor had, sprak ik haar aan met nonkel"...

George 11 juni 2003 21:33

Een moslimregime? Een blok regime? eigenlijk niet zoveel verschil. Maar emigreren, neen hoor, toch niet direct.
Maarja daar gaat de vraag niet over? Als ik dan toch zou vluchten kies ik India maar dan wel het zuiden.
Als ik echter de uitslag bekijk van de laatste verkiezingen denk ik toch dat ik hier al lang ben gaan lopen of verbannen word voor of door de blok-administratie, lang voor ik zou moeten gaan lopen voor de moslims.

Wanne 11 juni 2003 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door George
Een moslimregime? Een blok regime? eigenlijk niet zoveel verschil. Maar emigreren, neen hoor, toch niet direct.
Maarja daar gaat de vraag niet over? Als ik dan toch zou vluchten kies ik India maar dan wel het zuiden.
Als ik echter de uitslag bekijk van de laatste verkiezingen denk ik toch dat ik hier al lang ben gaan lopen of verbannen word voor of door de blok-administratie, lang voor ik zou moeten gaan lopen voor de moslims.

Maar neen gij... Als jij je aanpast aan de Blok-administratie, en dus geen weed rookt of cocaïne snuift, en niet met je homofiele bierpens over straat loopt, dan is er toch geen enkel probleem... En in het perfect democratische systeem van het Vlaams Blok, dat zich baseert op referendums, zal het trouwens mogelijk zijn om, samen met de bewoners van je stad, of van je provincie, de onafhankelijkheid ervan uit te roepen, zodat je die stad of provincie volledig kunt onttrekken aan de Blok-administratie... Democratie zal nog nooit op zo'n hoog pitje gestaan hebben...

Paulus de Boskabouter 11 juni 2003 21:45

Citaat:

Als de Islam in Europa aan de macht komt emigreer ik naar
Noord Amerika
Centraal Amerika
Zuid Amerika
Subsaharaans Afrika
India
China, Korea of Japan
Australië
Zuid Oost Azië
Rusland of Siberië
8O

naar Israël :lol: :lol:

Raf 11 juni 2003 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:

Als de Islam in Europa aan de macht komt emigreer ik naar
Noord Amerika
Centraal Amerika
Zuid Amerika
Subsaharaans Afrika
India
China, Korea of Japan
Australië
Zuid Oost Azië
Rusland of Siberië
8O

naar Israël :lol: :lol:

Van de islamterreur naar de joodse terreur?

Doe mij maar een enkele reis naar Jamaïca; daar kijken ze tenminste niet raar op als je af en toe eens een jointje rookt...

Paulus de Boskabouter 11 juni 2003 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Van de islamterreur naar de joodse terreur?

Doe mij maar een enkele reis naar Jamaïca; daar kijken ze tenminste niet raar op als je af en toe eens een jointje rookt...

Aa de Raf se.
Jointjes roken... homofiel zijn.. werken.. straks moet ik nog denken dat jij een perverseling bent!! :P
:wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be