![]() |
Naar welk land zou je dan emigreren?
ps: Om Superstaaf te plezieren heb ik er nergens bijgeplaatst. |
Dan pak ik het vliegtuig naar NoordAmerika! TomB zal mij daar wel wat de weg wijzen! 8)
|
Naar Vlaams-Amerika.
|
Is het vérplicht om te verhuizen?
Als ik dan toch moet emigreren liefst toch naar Australië. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
België zie ik trouwens nog niet onmiddelijk verworden tot een extreem chris..., sorry, islamitisch land ('k ben geïndoctrineerd door de linkse pers). Maar moest België een extreem islamitisch land zijn, mij best. 3 keer daags met de kont omhoog en voor de rest zou ik m'n 32 vrouwen mogen behandelen zoals het mij uitkomt. Lijkt me eigenlijk niet zo'n slecht systeem. (PS voor forumgenieën: dit is géén serieuze post) |
Citaat:
|
Ik naar Brazilie .... 'k heb daar nog ne internet 'keppeke' zitten !!! :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als één of andere baardige imam met ideeën uit het jaar 0 hier de macht grijpt, dan wil ik in Australië zitten, tussen de niet extremistische koalabeertjes en de politiek correcte kangoeroes. |
Citaat:
|
Ik hou wel van die "als". Doet mij eraan herinneren dat dit zo één van die vragen is waar ik nooit over zal moeten nadenken.
|
Citaat:
|
Een moslimregime? Een blok regime? eigenlijk niet zoveel verschil. Maar emigreren, neen hoor, toch niet direct.
Maarja daar gaat de vraag niet over? Als ik dan toch zou vluchten kies ik India maar dan wel het zuiden. Als ik echter de uitslag bekijk van de laatste verkiezingen denk ik toch dat ik hier al lang ben gaan lopen of verbannen word voor of door de blok-administratie, lang voor ik zou moeten gaan lopen voor de moslims. |
Citaat:
|
Citaat:
naar Israël :lol: :lol: |
Citaat:
Doe mij maar een enkele reis naar Jamaïca; daar kijken ze tenminste niet raar op als je af en toe eens een jointje rookt... |
Citaat:
Jointjes roken... homofiel zijn.. werken.. straks moet ik nog denken dat jij een perverseling bent!! :P :wink: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be