Xenon |
14 augustus 2005 15:44 |
enkele nuanceringen:
-Ik neem aan dat er in het modernere huis een BUBer woont, aangezien je in zijn achtertuin (snel een paar vlagjes in mama's bloempotten planten) foto's bent gaan trekken en de 2 buren werden aangemaand een (uitgedeeld?) Belgisch vlagje uit te hangen. ;-)
-Als je de dorpsstraat langs 2 kanten gaat trekken, heb je natuurlijk snel veel vlaggetjes verzameld.
-als het klopt dat de foto's in de voormiddag werden getrokken moet opticien 'Pinten' dringend zijn uurwerk juistzetten.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Xenon on 14-08-2005 at 16:45
Reason:
--------------------------------
enkele nuanceringen:
-Ik neem aan dat er in het modernere huis een BUBer woont, aangezien je in zijn achtertuin (snel een paar vlagjes in mama's bloempotten planten) foto's bent gaan trekken en de 2 buren werden aangemaand een (uitgedeeld?) Belgisch vlagje uit te hangen. ;-)
-Als je de dorpsstraat langs 2 kanten gaat trekken, heb je natuurlijk snel veel vlaggetjes verzameld.
-als het klopt dat de foto's in de voormiddag werden getrokken moet opticien 'Pinten' dringend zijn uurwerk juistzetten.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
enkele nuanceringen:
-Als je de dorpsstraat langs 2 kanten gaat trekken heb je natuurlijk snel veel vlaggetjes verzameld.
-als het klopt dat de foto's in de voormiddag werden getrokken moet opticien 'Pinten' dringend zijn uurwerk juistzetten.[/size] |
[/edit]
|