Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mij quoteren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3862)

TomB 12 juni 2003 04:22

Nu is het: "U weet wel waarom" en als het dan te laat is wordt dat: "Wir haben es nicht gewust"

Dat was allemaal geinspireerd op een cartoon van Lectrr die Wanne eerder op de week gepost had:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wanne

Ik vind het best leuk dat ge mij quote en ik begon mij zelfs al een beetje intellectueel te voelen, maar ere aan wie ere toekomt ;)

TomB 12 juni 2003 04:27

En 'k weet dat dat eigelijk geen binnenlandse politiek is, maar blijkbaar lezen ze de koeien en de kalveren maar sporadisch.

Peter Johan 12 juni 2003 06:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
En 'k weet dat dat eigelijk geen binnenlandse politiek is, maar blijkbaar lezen ze de koeien en de kalveren maar sporadisch.

Reken maar dat ook de K&K-rubriek gelezen, wordt. :wink:
Ik reken dan ook op uw begrip voor het feit dat ik deze topic ernaar verplaats.

Veel forumplezier

Peter Johan

fernand 12 juni 2003 16:26

Tomb, dat eerste prentje kan iknog lezen.
Maar dat tweede? Waarom moet ik als Vlaming gelijk gesteld worden met een duitser.
En klopt uwen mercedes ook maar buiten. Het was de favoriete wagen van den dolf.
En ja ,de modale duitsers hebben het niet geweten. De opkomst van Hitler is de schuld van het Koeoneren van de duitse bevolking na de eerste wereldoorlog.

Zonder dat stomme verdrag was er geen Hitler opgestaan die zijn volk uit de shitt heeft getrokken tot 1939.

numarx 12 juni 2003 16:32

Euhm, stomme verdrag? Wie was er weer Frankrijk en Rusland beginnen aanvallen? Ik ben nu niet echt een fan van het beleid van de V.S., maar als zij een land aanvallen en kapotbombarderen willen ze tenminste wél herstelbetalingen ophoesten.

fernand 12 juni 2003 16:47

Numarex,
U moet uw geschiedenis eens beter bekijken. ik heb het hier over het stomme verdrag van DE EERSTE wereld oorlog. EN DAN ZIJN ER GEEN HERSTELBETALINGEN GEBEURT. De duitsers moesten herstelbetalingen doen aan de gealieerden, na DE EERSTE wereldoorlog.
En daardoor door het laten doodbloeden van de duitse bevolking heeft Hitler de kans gekregen aan de macht te komen. Hij dufde tegen dit verdrag in te gaan. En alles wat degenererend was voor de duitsers niet meer toe te passen.

TomB 12 juni 2003 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Numarex,
U moet uw geschiedenis eens beter bekijken. ik heb het hier over het stomme verdrag van DE EERSTE wereld oorlog. EN DAN ZIJN ER GEEN HERSTELBETALINGEN GEBEURT. De duitsers moesten herstelbetalingen doen aan de gealieerden, na DE EERSTE wereldoorlog.
En daardoor door het laten doodbloeden van de duitse bevolking heeft Hitler de kans gekregen aan de macht te komen. Hij dufde tegen dit verdrag in te gaan. En alles wat degenererend was voor de duitsers niet meer toe te passen.

Weer een excuus voor het nazisme.

Fact is dat de hele wereld onder depressie leed in de jaren 30 en dat overal een Hitler had kunnen opstaan.

Dat er aan een oorlog een politiek/diplomatiek steekspel vooraf gaat waarin beide kanten argumenteren is geen excuus. De boodschap van het 3e rijk was zeer duidelijk en ging al die argumentatie te boven.

numarx 12 juni 2003 16:51

Daarover heb ik het ook. Duitsland HEEFT Frankrijk en Duitsland aangevallen tijdens WOI, weet u nog? Om dat te vergoeden: herstelbetalingen. Wat zeg ik hier?

Pink Terror 12 juni 2003 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Duitsland HEEFT Frankrijk en Duitsland aangevallen tijdens WOI, weet u nog? Om dat te vergoeden: herstelbetalingen. Wat zeg ik hier?

:?: :?:

fernand 12 juni 2003 16:57

Numarex, zo Kwaad dat U niet meer weet wat U schrijft? :lol:

Paulus de Boskabouter 12 juni 2003 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Numarex, zo Kwaad dat U niet meer weet wat U schrijft? :lol:

Nand, het valt op dat jij kwaad met een hoofdletter schrijft.. :?:

numarx 12 juni 2003 17:06

Verdomme, Frankrijk en Rusland he. Muggenzifter.
Triple Alliantie <-> Triple Entente, weet u nog?
Duitsland langs westen België en Frankrijk, langs oosten Rusland binnen, ja?
Verdrag van Versailles, herstelbetalingen daarvoor.
Wat heb ik nu in mijn eerste bericht verkeerd geschreven dat u zo van uw oren moest maken?

fernand 12 juni 2003 18:00

Gij lacht in uw BAARDJE he?

Wanne 12 juni 2003 18:01

numarx 12 juni 2003 18:06

D�*t is dan weer Wereldoorlog 2, Wanne. Het ging over de prequel. ;)

fernand 12 juni 2003 18:11

Brrrr!

Tantist 12 juni 2003 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wanne

:lol: :lol: :lol:

Die cartoon is zo goed gevonden!!! Schitterend!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be