![]() |
Ervaringen BelgacomTv?
Iemand al Belgacomtv gezien? En valt het mee?
Klopt het dat;
Ik vel geen oordeel, maar ik hoor opvallend weinig lovende berichten... En Telenet? Wat zijn de verwachtingen? |
Volgens mij gaat telenet wel goeie TV leveren, wij halen het alvast in huis al was het maar om nie meer na de videotheek te moeten gaan...
|
Belgacom TV is goed.
Toen Belgacom in begin 2002 begon met te bèta testen van digitale tv waren wij de eerste die zo'n settopbox kregen (de allereerste in belgië :D ) omdat we dicht bij een zendmast woonden en mijn vader bij Belgacom werkt. Het is was goed en het heeft hier uiteindelijk één jaar en acht maanden gestaan. Elke week zo oude series bekijken, films on demand, internetten (lukt niet goed) op tv. Sms versturen via settopbox. Tv was ook goed, maar internet weet ik niet omdat we toen gewoon via de kabel keken. Als je echt wil genieten van alles; pak een aparte ADSL lijn voor je tv en laat je kabel tv gewoon staan voor de zenders die belgacom niet heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
http://pctv.telenet.be |
Ik zal digitale TV pas in huis halen als die dingen standaard zijn.
|
Momenteel ken ik niemand die digitale televisie heeft bij Belgacom.:-) Men vermoedt dat er momenteel zo'n 2500 zijn. Dit is in België 1 op 4000. De kans dat je iemand kent is dus heel klein.
|
BelgacomTV maakt tarief bekend
BelgacomTV maakt tarief bekend
Vanaf 1 september betalen adsl-klanten van Belgacom 9,95 euro per maand voor een abonnement op Classic+. Dit is het aanbod van de zenders die via BelgacomTV beschikbaar zijn. Hiermee komt een einde aan de onduidelijkheid over het tarief. De consumentenorganisatie Test-Aankoop beschuldigde BelgacomTV er van de wet op de handelspraktijken met de voeten te treden. Volgens Belgacom gaat het om ,,een concurrerende prijs, zoals eerder aangekondigd''. Bi concurrent Telenet zit het digitale pakket in het gewone kabelabonnement. Daarvoor betaal je 12,95 euro per maand. Maar om BelgacomTV te ontvangen, heb je behalve een telefoonabonnement ook een adsl-abonnement nodig. Met tal van promotie-acties wil BelgacomTV nu zoveel mogelijk klanten winnen.In het aanbod van BelgacomTV zitten 58 nationale en internationale zenders. Onlangs zijn daar de zenders van de RTBf (La Une en La Deux) aan toegevoegd, maar die van de Vlaamse Mediamaatschappij (VTM, Kanaaltwee, Jim) ontbreken nog. |
dus een abonnement bij BelgacomTV kost mij:
17 (telefoon) 39 (ADSL) 10 (BelgacomTV) -- 66 per maand plus eenmalige installatiekosten: 100 (ADSL-modem) 125 (?) (ADSL-installatie + telefoonlijn) --- 225 (?) de site van Belgacom is offline, dus heb ik de standaard-installatieprijs van Telenet-Internet + telefonie genomen. Laat maar zitten, ik blijf gewoon bij Telenet en Interelectra ;) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be