![]() |
Multiculturele of extreemrechtse kaos in Europa ?
Wat lijkt U beter :
Europa met meer dan 50% moslims (en het aantal blijft groeien). Hoge werkloosheid, steden waar moslims de meerderheid vormen en onze wetten gewoon negeren, moskeys in iedere straat, geregeld terroristische aanslagen, algemene armoede, alles voor de linkse utopische multiculturele samenleving. OF Europa waar extreemrechtste regeringen de macht overgenomen hebben, de meeste niet Europese migranten zijn teruggestuurd. Er is minder criminaliteit, er is minder armoede, mensen zijn gelukkiger.. ;) |
Multikul.
Hoe extremer hoe beter.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Shizie hoe niet objectief kan je zijn.
Waarschijnlijk wordt jij als Slaaf ook weggestuurd, vraag het maar aan Guderian of radicaal.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Maar kom, zowel "links" als "rechts" zijn geen begrippen meer van de 21e eeuw. De toekomst is niet aan bekrompen extreem-rechts, maar aan gedesillusioneerde linksdachtenden die het ware licht hebben gezien. |
integratie is de oplossing.
Stelletje onnozelaars. |
Citaat:
Mooi dat u zelf toegeeft dat multiculturalisme extremistisch is en degene die het verdedigen bijgevolg extremisten. Waarvoor dank. Eindelijk eens een eerlijke multiculler. :thumbsup: |
Citaat:
Ik heb geen illusies over mezelf hoor :) |
Citaat:
|
Ik ga voor een extreemrechtse regering, baat het niet dan kan de zaak alsnog bekeken worden.
|
Citaat:
|
Tjonge tjeeminee toch.
Die Guderian blijft ze maar ontmaskeren hé! |
Zijn derde oog moet nogal gloeien...
|
Shizie, wees blij, je staat niet op de zwarte lijst van Guderian. :lol:
|
Citaat:
Jullie zijn grappig, waarschijnlijk komt hier niks van terecht. Wat met joden? |
Citaat:
Nick6502, sta ik op Uw zwarte lijst wel op :/ ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar ligt de objectieve grens die bepaalt of je "Europees" bent of "niet-Europees"? |
ok ff herschrijven, beste Nick, sta ik op uw zwarte lijst ?
zooo nu kan iedereen het begrijpen, zelfs gij denk ik ;o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be