![]() |
Vraagje
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit onderwerp: http://forum.politics.be/showthread.php?t=27141 maakt daar geen deel van uit, waarom krijgt vercetti dan geen toegang tot deze pagina? |
Thx knuppel.
Ik word gepest door de moderators ![]() |
Ik denk het niet vermits ik intussen ook, vruchteloos, probeerde om het betreffende onderwerp terug te vinden. Ik sloeg de link vroeger op voor later gebruik omdat het toch wel een goed beeld geeft van de ware aard van de bub.
Gelukkig heb ik, buiten de link, nog een heleboel aardigheidjes uit het bewuste onderwerp bewaard zodat niet alles verloren is. Waarom het onderwerp verwijderd werd weet ik niet. Moderator Jeroen zal hier wel uitleg over geven, zeker? |
|
Het staat in een verborgen subforum, een tijd lang zijn automatisch alle gesloten threads daarin verplaatst om forumvervuiling wat minder te propageren op Google ea.
Voorlopig gebeurt dit niet meer omdat er iets fout liep met het updaten van de threadcounters. |
Zal er dan ooit een moment komen (na 2 jaar dat topic startte bv.) dat je terug gewoon die topics kan zien in een apart 'slotjesforum'?
|
Misschien, een andere optie zou zijn het forum enkel voor niet ingelogde gebruikers onzichtbaar maken.
Het zal ter zijner tijd worden bekeken :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be