Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Ijzerwake: Belastinggeld Voor Nazi's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=38903)

Hans1 20 augustus 2005 09:42

Ijzerwake: Belastinggeld Voor Nazi's

Het is ongelooflijk. De organisatie van de Ijzerwake (VB) op 21.08 legt een twintigtal gratis buslijnen in voor het vervoer van de enkele duizenden aanwezigen. De hele organisatie wordt betaald door het VB, dus op communistische en nationalistische wijze gesubsidieerd door de Belgische belastingbetaler. Het VB ontvangt immers 7 miljoen euro par jaar van de Belgische staat (zonder te spreken over de vergoedingen van de VB-mandatarissen).

Dit is werkelijk onaanvaardbaar. Dat ze het met hun eigen geld organiseren, zoals de B.U.B., maar NIET op de rug van de burger ![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 20-08-2005 at 10:43
Reason:
--------------------------------

Het is ongelooflijk. De organisatie van de Ijzerwake (VB) op 21.08 legt een twintigtal gratis buslijnen in voor het vervoer van de enkele duizenden aanwezigen. De hele organisatie wordt betaald door het VB, dus op communistische en nationalistische wijze gesubsidieerd door de Belgische belastingbetaler. Het VB ontvangt immers 7 miljoen euro par jaar van de Belgische staat (zonder te spreken over de vergoedingen van de VB-mandatarissen).

Dit is werkelijk onaanvaardbaar. Dat ze het met hun eigen geld organiseren, zoals de B.U.B., maar NIET op de rug van de burger ![/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Het is ongelooflijk. De organisatie van de Ijzerwake (VB) op 21.08 legt een twintigtal gratis buslijnen in voor het vervoer van de enkele duizenden aanwezigen. De hele organisatie wordt betaald door het VB, dus op communistische en nationalistische wijze gesubsidieerd door de Belgische belastingbetaler.

Dit is werkelijk onaanvaardbaar. Dat ze het met hun eigen geld organiseren, zoals de B.U.B., maar NIET op de rug van de burger ![/size]
[/edit]

Zwarte Spion 20 augustus 2005 09:45

Waaw seg! 't Is toch niet waar? Nu ga ik zeker thuisblijven hoor!

Jan van den Berghe 20 augustus 2005 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Waaw seg! 't Is toch niet waar? Nu ga ik zeker thuisblijven hoor!

Goed zo! Dan kan Hans I le Grand met zijn bubbelspandoek dat zitje innemen! Herinneren jullie je trouwens nog dat de bubbels vorig jaar een actie aankondigen op de IJzerwake die ons met verstomming zou slaan. Eens kijken wat hun dreigementen weer waard zijn...

Morgen weten we het!

garfield 20 augustus 2005 10:06

Mijn belastingsgeld wordt gebruikt om vrouwonvriendelijke koranlessen tegeven.

Hans1 20 augustus 2005 10:08

Naar mijn weten is het VB zowat de meest vrouwonvriendelijke partij van België. Vrouwen aan de haard is toch hun slogan, niet?

Jan van den Berghe 20 augustus 2005 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Naar mijn weten is het VB zowat de meest vrouwonvriendelijke partij van België. Vrouwen aan de haard is toch hun slogan, niet?

Neen, ik denk dat u weer aan waanbeelden lijdt. Ik denk dat u teveel zelfverheerlijking heeft opgesnoven, illustre Président-Fondateur, Génie de Bruxelles et Grand Timonier des Belgicains!

garfield 20 augustus 2005 10:13

Citaat:

:? tiens . waar heb je dat nu weer gehaald.
het "opvoedersloon voor een thuiswerkende ouder" betekent niet "vrouwen aan de haard"

Supe®Staaf 20 augustus 2005 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Mijn belastingsgeld wordt gebruikt om vrouwonvriendelijke koranlessen tegeven.

't Mijne om de eigenvolkeerst-krant+folders te drukken.

Jan van den Berghe 20 augustus 2005 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
't Mijne om de eigenvolkeerst-krant+folders te drukken.

Neen, niet het uwe. Wel het mijne. Ik stemde voor het Vlaams Belang en de subsidies aan die partij staan in verhouding tot het aantal kiezers.

Hans1 20 augustus 2005 10:23

Het komt allemaal uit de gezamenlijke pot. Dus ook van ons belastinggeld. Trouwens, vele VB-kiezers (simpele mensen dikwijls) betalen niet eens belastingen, maar leven van de S.Z. !

Jan van den Berghe 20 augustus 2005 10:25

Citaat:

Het komt allemaal uit de gezamenlijke pot. Dus ook van ons belastinggeld. Trouwens, vele VB-kiezers (simpele mensen dikwijls) betalen niet eens belastingen, maar leven van de S.Z. !

Laatste zin: toon dat eens aan, o doorluchtige Voorzitter-Leider, met wat cijfermateriaal.

Natuurlijk komt het uit de grote pot, maar iedere partij krijgt maar geld in verhouding tot haar kiezers (als ze natuurlijk boven de kiesdrempel komen, wat bij jullie smurfenclub natuurlijk niet het geval is en ook nooit het geval zal zijn).

garfield 20 augustus 2005 10:26

Citaat:

Wil je soms terug naar het censuskiesrecht ofzo ???

Stubaf. 20 augustus 2005 10:32

We zitten weer vast in de Hans1-loop. Die gaat zo:

1. Hans post dronkemansklap zonder bewijzen en negeert de werkelijkheid.

2. Iemand vraagt hem naar een bewijsvoering voor zijn ranzige praat

3. Hans post dronkemansklap zonder bewijzen en negeert de werkelijkheid.

4. Iemand vraagt hem naar een bewijsvoering voor zijn ranzige praat

5. zie 3.

En zo voort en zo verder natuurlijk. Het "nazi" verwijt begint nu toch wat afgezaagd te worden hoor. En Hans1, misschien eens een cursus Nederlands volgen? Je bakt er hier steeds minder van.

Hans1 20 augustus 2005 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Wil je soms terug naar het censuskiesrecht ofzo ???

Nee, wel naar de afschaffing van alle staatssubsidies, zeker voor partijen.

garfield 20 augustus 2005 10:37

Citaat:

Nee, wel naar de afschaffing van alle staatssubsidies, zeker voor partijen.

Wil u het systeem van de VS waar partijen miljoenen kunnen krijgen van Fortis, Umicore, ....

Hans1 20 augustus 2005 10:39

Nee, dat kan je verbieden door een plafond te zetten op partijgiften en een verbod op giften van bedrijven, zoals vandaag bestaat overigens.

Mickey Minnie 20 augustus 2005 11:12

Is een belediging voor ons uitverkoren koningshuis en Gods aangewezenen !

vercetti 20 augustus 2005 11:15

Citaat:

Dit is werkelijk onaanvaardbaar. Dat ze het met hun eigen geld organiseren, zoals de B.U.B., maar NIET op de rug van de burger !

Bent u nu écht debiel.
Ik heb het u GISTEREN nog gezegd. Het Belang krijgt van de overheid naargelang hun aantal stemmen. Krijgt het Belang 25% van de stemmen globaal, dan ook 25% van de dotatiepot voor partijen.

Als voorzitter van een politieke partij zou u toch een minimale kennis van de belgische politiek moeten hebben. Maar nee, zelfs kinderen van 13/14 jaar doen beter dan u.

Of bent u misschien jaloers dat het Belang wél geld krijgt en uw clubje niets?

Hans1 20 augustus 2005 11:18

U moet leren lezen. Ik merkte zonet op dat vele Belang-kiezers geen belastingen betalen. Andere Belgen betalen dus mee voor die partij.

Stubaf. 20 augustus 2005 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Of bent u misschien jaloers dat het Belang wél geld krijgt en uw clubje niets?

Hij is echt stikjaloers en weet er geen blijf mee :lol: Je moet zijn beteuterde reactie eens lezen op een bijdrage die alle buslijnen naar de IJzerwake opsomde, de jaloersheid druipt er echt af. Zijn idiote bubbelclub kan je immers op een tandem vervoeren, voor Vlaams-nationalisten moet je meteen in termen van honderden bussen rekenen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be