jjohanvdb |
22 augustus 2005 18:34 |
Stop de nationalistische leugens over Europa!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Helaas woon ik niet in die buurt, anders was het daar misschien elke dag prijs :)
Het eurische ras dat daar in Brussel huist is trouwens geen 'ubermensch' ras maar duidelijk een 'untermensch' ras, al zien zij zelf dat uiteraard geheel anders, de verlichte leiders van het dwaze gepeupel.
|
Wat een gezeik! Europa heeft minder ambtenaren als de stad Parijs! Een ras kan je dan niet noemen! Veel van mijn vrienden proberen EU-ambtenaar te worden, en ik kan je zeggen: de concurrentie is moordend. Allemaal idealisten die iets voor Europa willen doen. Ik heb besloten er niet aan mee te doen, omdat je in andere sectoren voor veel minder moeite, minder talenkennis en minder diploma's veel meer kunt verdienen. Als je voor Europa wilt werken, moet je eerst meerdere Masterdiploma's hebben, zes talen spreken, en dan mag je, na een half jaar solliciteren en als je veel geluk hebt, voor 700 euro per maand stage doen. Zelfs een WC-madam verdient meer dan de EU-stagiairs! En dan kan het nog zeer lang duren vooraleer je na die stage een job krijgt; lang genoeg om van honger te kunnen sterven![edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by jjohanvdb on 22-08-2005 at 19:36
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Helaas woon ik niet in die buurt, anders was het daar misschien elke dag prijs :)
Het eurische ras dat daar in Brussel huist is trouwens geen 'ubermensch' ras maar duidelijk een 'untermensch' ras, al zien zij zelf dat uiteraard geheel anders, de verlichte leiders van het dwaze gepeupel.
|
Wat een gezeik! Europa heeft minder ambtenaren als de stad Parijs! Een ras kan je dan niet noemen! Veel van mijn vrienden proberen EU-ambtenaar te worden, en ik kan je zeggen: de concurrentie is moordend. Allemaal idealisten die iets voor Europa willen doen. Ik heb besloten er niet aan mee te doen, omdat je in andere sectoren voor veel minder moeite, minder talenkennis en minder diploma's veel meer kunt verdienen. Als je voor Europa wilt werken, moet je eerst meerdere Masterdiploma's hebben, zes talen spreken, en dan mag je, na een half jaar solliciteren en als je veel geluk hebt, voor 700 euro per maand stage doen. Zelfs een WC-madam verdient meer dan de EU-stagiairs! En dan kan het nog zeer lang duren vooraleer je na die stage een job krijgt; lang genoeg om van honger te kunnen sterven![/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Wat een gezeik! Europa heeft minder ambtenaren als de stad Parijs! Een ras kan je dan niet noemen! Veel van mijn vrienden proberen EU-ambtenaar te worden, en ik kan je zeggen: de concurrentie is moordend. Allemaal idealisten die iets voor Europa willen doen. Ik heb besloten er niet aan mee te doen, omdat je in andere sectoren voor veel minder moeite, minder talenkennis en minder diploma's veel meer kunt verdienen. Als je voor Europa wilt werken, moet je eerst meerdere Masterdiploma's hebben, zes talen spreken, en dan mag je, na een half jaar solliciteren en als je veel geluk hebt, voor 700 euro per maand stage doen. Zelfs een WC-madam verdient meer dan de EU-stagiairs![/size] |
[/edit]
|