![]() |
Hoe snel schrik jij ?
Even een polletje proberen plaatsen ....
Nog even ter duiding zodat niet iedereen zich een andere situatie voorstelt en aldus de resultaten van de poll verkleuren. Je wandelt ergens in gedachten verzonken op je gemak in een zo goed als leeg klein dorpje ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
'Ik schrik nooit': 1 stem - radicaal
Ah nee want dat mag niet van zijn goeroevoorschriften. |
ik schrik enkel van mugjes in mijn slaap,maar als ik wakker word mep ik ze dood.:lol:
|
Alleen van een belastingsbrief.
|
Wekkers en spinnen (>2cm) kunnen mijn hartritme zeer snel laten oplopen...
|
Ik schrik van vanalles en nog wat, zeker als ik aan slaaptekort lijd :).
|
Citaat:
|
Ik schrik nie snel.
Als ik getuige ben van een accident en ne poot ligt daar van z'n lijf gerukt, doet me dat niks...."shit happens" denk ik dan. Maar zaterdag was ik op een trouwfeest...rustig aan 't babbelen met een tafelgenoot...schrik ik me rot toen een garçon een koffietasje + -schoteltje vlak naast mijne kop op tafel zet....'k MOET wel 't een en 't ander op m'n kerfstok hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Alleszins, ze zeggen dat mensen die snel schrikken een slecht geweten hebben... ik weet niet wat er waar van is, maar ze zeggen ook wel eens dat waar rook is, ook vuur is! ;-) |
Citaat:
Heel mijn wereldbeeld dooreen geschud. Proficiat hoor. :-( |
Maar enfin.
Ik schrik zelfs van foute interpunctie of dt-fouten. |
Citaat:
|
Kan men dan traag schrikken ook?
|
Citaat:
Soms moet je wat verder kijken dan je neus lang is é. Ik heb mijn visie, jij de jouwe. Maar ne mens is verdikke toch een pak meer dan zijn politieke mening. Een voorbeeld. Ik heb nen hele goeie vriend, die zuiver communistisch/marxistisch denkt. Moet ik hem daarom haten? Neen toch. Ik ben dankbaar dat ik in een samenleving ben opgegroeid waarin ik de kans kreeg om met die gast te praten en te discussiëren, zodat we allebei van elkaar kunnen bijleren. Op het einde van de avond, na 5 uur oeverloos gelul, toog-gefilosofeer en 15 pinten, lallen we tegen elkaar da we het nooit eens zullen geraken maar melkander toch weten te appreciëren. Mooi toch, niet?? |
Citaat:
|
Uw diensthoofd dat opeens achter je staat terwijl je hier op politics.be aan het typen bent........terwijl je eigenlijk met je onderzoekers moet bezig zijn....
|
Citaat:
't zal u leren! Werkschuw tuig!! ;-) |
:-) Ach de boog kan niet altijd gespannen staan hé:-)
|
Das zeker waar!! Ik hem morgen examen, en ik zit ook meer op dees forum dan in mijn boeken! :-D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be