![]() |
Een belgische overwinning!
Zoals iedereen wel al weet, hebben de belgicisten het podium 'bestormd' tijdens de IJzerwake. Volgens Hans is dat een overwinning. Ik ben benieuwd wat voor de bub een nederlaag is, wanneer u weet dat die zielige kereltjes met twee waren, en al bij al nog geen 5 sekonden op het podium hebben gestaan!
Goed bezig, BuB! |
ze hebben wel het nieuws gehaald, ik heb het zonetop de radio gehoord. maar zeiden niks over de bub, dus geen gratis reclame. ;-)
|
Nee, ze droegen ook geen BuB symbolen. Enkel een belgische vlag in wat fletse kleuren op hun belgische bierbuiken geschilderd.
|
De actie is in zowat elke krant besproken geweest en is uitgebreid aan bod gekomen op VRT en VTM.
|
Citaat:
|
Vandaag in De Morgen een heel interview met één van de 2 personen, die blijkbaar een "aframmeling" heeft gekregen aan de foto te zien
Men eerste gedacht was: Tja, wat wil je, u in het hol van de Leeuw begeven..... Dit wordt weer in het lang en breed uitgesmeerd in de media natuurlijk.... Er zijn toch wel andere manieren om duidelijk te maken, dat je helemaal niet houdt van Ijzerwakes en co ??? Was het inrichtend comité niet voorzien dat dergelijke acties konden gebeuren??? Meen me te herinneren dat tijdens het Te Deum in Hasselt een aantal personen van Vlaamse strekking, geprobeert heeft de cathedraal binnen te dringen met enkele vlaggen, maar dat hier toch wel tijdig(maar goed ook) werd ingegrepen. Vond het eigenlijk een wat zielige actie..... |
Citaat:
Of zijn er geen Belgiscisten meer die hun huid willen wagen voor het Glorieuze Vaderland? :lol:[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik vind dat dergelijke acties een staatssubsidie verdienen hoor.
|
Terroristen zijn het.
|
Die ook, ja. Ze zorgen voor vertier en werkgelegenheid.
|
Wat betreft ben ik ook informatiegeil. Bij die bomaanslagen in Londen heb ik ook heel de namiddag naar BBC World zitten kijken, alhoewel het steeds dezelfde info was die ze herhaalden. En ik maar blijven kijken he. Wunderbahr.
|
Ja, nou, toen had ik weinig tijd. Maar op elf september hing ik toch maar aan de buis. Ramptoerisme kan tegenwoordig ook thuis. Eigenlijk best wel fantastisch, die technologische vooruitgang.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be