Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Een belgische overwinning! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=38970)

van Maerlant 21 augustus 2005 18:23

Een belgische overwinning!

Zoals iedereen wel al weet, hebben de belgicisten het podium 'bestormd' tijdens de IJzerwake. Volgens Hans is dat een overwinning. Ik ben benieuwd wat voor de bub een nederlaag is, wanneer u weet dat die zielige kereltjes met twee waren, en al bij al nog geen 5 sekonden op het podium hebben gestaan!

Goed bezig, BuB!

ingenious 21 augustus 2005 18:25

ze hebben wel het nieuws gehaald, ik heb het zonetop de radio gehoord. maar zeiden niks over de bub, dus geen gratis reclame. ;-)

van Maerlant 21 augustus 2005 18:28

Nee, ze droegen ook geen BuB symbolen. Enkel een belgische vlag in wat fletse kleuren op hun belgische bierbuiken geschilderd.

Kim 23 augustus 2005 05:42

De actie is in zowat elke krant besproken geweest en is uitgebreid aan bod gekomen op VRT en VTM.

panzer 23 augustus 2005 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
De actie is in zowat elke krant besproken geweest en is uitgebreid aan bod gekomen op VRT en VTM.

Tja, moesten wij nu met 30 Leeuwen op jullie bijeenkomst komen zwaaien haalt die actie inderdaad niet één krant. Op jullie bijeenkomsten komt immers in de eerste plaats gewoon géén pers af!!

Moneta 23 augustus 2005 07:57

Vandaag in De Morgen een heel interview met één van de 2 personen, die blijkbaar een "aframmeling" heeft gekregen aan de foto te zien
Men eerste gedacht was: Tja, wat wil je, u in het hol van de Leeuw begeven.....

Dit wordt weer in het lang en breed uitgesmeerd in de media natuurlijk....
Er zijn toch wel andere manieren om duidelijk te maken, dat je helemaal niet houdt van Ijzerwakes en co ???
Was het inrichtend comité niet voorzien dat dergelijke acties konden gebeuren???

Meen me te herinneren dat tijdens het Te Deum in Hasselt een aantal personen van Vlaamse strekking, geprobeert heeft de cathedraal binnen te dringen met enkele vlaggen, maar dat hier toch wel tijdig(maar goed ook) werd ingegrepen.

Vond het eigenlijk een wat zielige actie.....

vercetti 23 augustus 2005 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Zoals iedereen wel al weet, hebben de belgicisten het podium 'bestormd' tijdens de IJzerwake. Volgens Hans is dat een overwinning. Ik ben benieuwd wat voor de bub een nederlaag is, wanneer u weet dat die zielige kereltjes met twee waren, en al bij al nog geen 5 sekonden op het podium hebben gestaan!

Goed bezig, BuB!

Benieuwd wat ze gaan uitspoken op de IJzerbedevaart.
Of zijn er geen Belgiscisten meer die hun huid willen wagen voor het Glorieuze Vaderland? :lol:[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by vercetti on 23-08-2005 at 11:46
Reason: typo
--------------------------------

Citaat:

Goed bezig, BuB!

Of zijn er geen Belgiscisten meer die hun huid willen wagen voor het Glorieuze Vaderland? :lol:[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by vercetti on 23-08-2005 at 11:46
Reason:

Citaat:

Goed bezig, BuB!

Of zijn er geen Belgiscisten meer die hun huis willen wagen voor het Glorieuze Vaderland? :lol:[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Goed bezig, BuB!

Of zijn er geen Belgiscisten meer?[/size]
[/edit]

C uit W 23 augustus 2005 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Tja, moesten wij nu met 30 Leeuwen op jullie bijeenkomst komen zwaaien haalt die actie inderdaad niet één krant. Op jullie bijeenkomsten komt immers in de eerste plaats gewoon géén pers af!!

En ge zout al met meer tegenbetogers zijn dan deelnemers :lol:

Musketo 23 augustus 2005 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim

You go girl.

Percalion 23 augustus 2005 12:05

Nou, ik vind dat dergelijke acties een staatssubsidie verdienen hoor.

Musketo 23 augustus 2005 12:13

Terroristen zijn het.

Percalion 23 augustus 2005 12:14

Die ook, ja. Ze zorgen voor vertier en werkgelegenheid.

Musketo 23 augustus 2005 12:17

Wat betreft ben ik ook informatiegeil. Bij die bomaanslagen in Londen heb ik ook heel de namiddag naar BBC World zitten kijken, alhoewel het steeds dezelfde info was die ze herhaalden. En ik maar blijven kijken he. Wunderbahr.

Percalion 23 augustus 2005 12:19

Ja, nou, toen had ik weinig tijd. Maar op elf september hing ik toch maar aan de buis. Ramptoerisme kan tegenwoordig ook thuis. Eigenlijk best wel fantastisch, die technologische vooruitgang.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be