![]() |
22 augustus: National Punctuation Day
|
![]() |
Waarom geen jaarlijkse schreeuwdag ofzo invoeren :)?
Iemand nog onzinnige dagen die ingevoerd moeten worden? |
Citaat:
|
Laten we zo vlug mogelijk een dag van de kernbom houden met groots vuurwerk [waar de helft van de kernwapens aan mogen deelnemen kwestie van nog iets over te houden mochten de aliens het in hun hoofd halen om ons er van te weerhouden].
|
Citaat:
De beste forum.politics.be-posting van het jaar. |
Overigens, en nu ben ik doodserieus: er moet een jaarlijkse hou-allemaal-je-klep-en-wees-stil-dag. Een dag waarop we enkel instrumentale muziek spelen op de radio, van 's ochtends tot 's avonds. Geen journaal, nietsmendalle. Geen gezeik over het weer, geen lessen, geen vergaderingen. Dat wordt een verlofdag ook, en één waarbij mensen verboden worden om met de auto of enig ander gemotoriseerd vervoersmiddel zich te verplaatsen. Fietsbellen worden dan ook verboden die dag. En van die voetbaltoeters. En huilende kinderen, en duizenddecibellawaaimuziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er moet ook een autodag komen, een dag waarop men met de auto mag rijden.
|
Post anders efkes nen dooddoener!
Neen, ik vind dat die autodag er niet moet komen. |
Citaat:
|
Daarin heb je waarschijnlijk volkomen gelijk, maar dat neemt niet weg dat een autodag een dom idee is.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Neen, dat is het niet.
Iedereen heeft recht op een eigen dag, Panzer. Je mag niet egoïstisch zijn. |
Wat mij betreft heeft Groentje-18 recht op twéé dagen. Omdat ook ik niet geheel uit rotheid besta. Daarom.
|
Nou, ik wel, en ik zou jou twee dagen geven en Groentje-18 een.
|
Zou ze dit nu als positieve of negatieve aandacht beschouwen?
Ik vrees het ergste. |
Ze zal het positief opvatten hè? Denk ik ook.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be