![]() |
Evaluatie van de BUSHBASHINGCOCKSUCKERS
Iets wat menige psychiater bezig houdt.
Hoe kunnen "normale" mensen zo geconditioneerd reageren op alles wat met George W Bush te maken heeft. Een scherpe analyse http://drsanity.blogspot.com/2004/11...sh-hatred.html http://drsanity.blogspot.com/2004/07...sh-hatred.html[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Zijt gij zo iemand die altijd voor de helft engels spreekt en een fascinatie heeft voor de Amerikaanse oppervlakkigheid?
|
Citaat:
heel simpel 2 mogelijkheden, : haat of jaloesie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja steve |
Citaat:
Voor u hebben de amerikanen altijd gelijk zeker? Gij gelooft ook in hun oorlogen zeker? |
Citaat:
In de normaliteire normaliteit is normaliteit nomaliteir standaard voor normaliteire normalen, terwijl ze normaliteir onstandaard is voor anormaliteiren anormalen, wat men normaliteir 'abnormalen' noemt in het normaliteir jargon... :roll: |
Citaat:
dit verdient een koekske. |
Citaat:
|
Alles heeft zijn nut.
Maar niet het nut dat Amerika voor ogen heeft. Dat land graaft gewoon zijn eigen put. Maar gij ziet dat niet in, verblind door uw universitaire denkpatroontjes. |
Citaat:
![]() Nu, is het omdat normale mensen niet reageren zoals je het zelf wenst dat ze 'abnormaal' reageren??? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
om stront op te sorteren en die zwaar onder het niveau van Bill Clinton etc. blijft (behalve op gebied van onschuldige doden op grond van zijn beslissingen). Verder heb ik geen probleem met die mens. Als de amerikanen graag een nitwit tot potus maken, dan mogen ze dat voor mij gerust doen. Het zijn hun kinderen en broers/zussen die in Irak sterven. I don't really give a rat's ass. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Clinton was 8 jaar utopie, doen alsof. 8 jaar RETREEEEEAT!!! ..., zodra er ergens een horde alla akbar begon te roepen. Die 8 jaren van utopie hebben helaas veel mensen doen geloven dat een post-historische vrede was losgebarsten. De wakeup-call van de Bushdoctrine slaat nog steeds niet echt aan bij die dromers. |
Citaat:
|
Citaat:
*En ook wel een antwoord op miijn vraag, hoewel ik dat niet echt verwacht* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be