Turkje |
24 augustus 2005 12:25 |
Toen dit nieuwe "ideetje" van het Antwerpse stadsbestuur voor de eerste maal besproken werd op dit forum, heb ik al mijn grondige twijfels geuit over de rechtsgeldigheid ervan.
De hele opzet doet mij trouwens denken aan "men is schuldig tot het tegendeel bewezen is".
Ook persoonlijk kan ik iedereen verzekeren: als er zo'n paar ambtenaren aan mijn deur komen kloppen, doe ik alsof het getuigen van Jehova zijn ;-) Maar ja, ik heb dan ook een "natuurlijke afkeer" van overheden die zich met mijn huis en privé denken te komen moeien :grin:[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Turkje on 24-08-2005 at 13:26
Reason:
--------------------------------
Toen dit nieuwe "ideetje" van het Antwerpse stadsbestuur voor de eerste maal besproken werd op dit forum, heb ik al mijn grondige twijfels geuit over de rechtsgeldigheid ervan.
De hele opzet doet mij trouwens denken aan "men is schuldig tot het tegendeel bewezen is".
Ook persoonlijk kan ik iedereen verzekeren: als er zo'n paar ambtenaren aan mijn deur komen kloppen, doe ik alsof het getuigen van Jehova zijn ;-) Maar ja, ik heb dan ook een "natuurlijke afkeer" van overheden die zich met mijn huis en privé denken te komen moeien :grin:[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Toen dit nieuwe "ideetje" van het Antwerpse stadsbestuur voor de eerste maal besproken werd op dit forum, heb ik al mijn grondige twijfels geuit over de rechtsgeldigheid ervan. Ook persoonlijk kan ik iedereen verzekeren: als er zo'n paar ambtenaren aan mijn deur komen kloppen, doe ik alsof het getuigen van Jehova zijn ;-) Maar ja, ik heb dan ook een "natuurlijke afkeer" van overheden die zich met mijn huis en privé denken te komen moeien :grin:[/size] |
[/edit]
|