Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kids ja/nee... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=39177)

Shizie 24 augustus 2005 21:37

Kids ja/nee...

ik ga nooit kids krijgen - not my idea of fun :D

jullie ?

Firestone 24 augustus 2005 21:39

Ik wil kinderen in de toekomst

Musketo 24 augustus 2005 21:39

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Musketo on 24-08-2005 at 22:43
Reason:
--------------------------------

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

KINDEREN.

Aaaargh.[/size]
[/edit]

ingenious 24 augustus 2005 21:40

ik weet dat nog ni. waarschijnlijk wel, maar het moet niet perse. wel eerst ne goeie huisman zoeken eer ik er aan begin natuurlijk.

Shizie 24 augustus 2005 21:42

Kinderen kosten geld, moeite, ze maken lawaai, ze pesten hun ouders etc... waarom zou iemand kinderen willen :S

Apocalyps 24 augustus 2005 21:42

Ik heb geen kinderwens.

Pietje 24 augustus 2005 21:45

Ik heb een zoon. En wat voor één !!! 8)

exodus 24 augustus 2005 21:45

Het is een enorme verantwoordelijkheid.
Ik zit er alleszinds nog niet aan te denken, dat is toekomstmuziek.

stephen- 24 augustus 2005 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Kinderen kosten geld, moeite, ze maken lawaai, ze pesten hun ouders etc... waarom zou iemand kinderen willen :S

En das nog nie zindelijk vanaf de eerste dag, zelfs na een jaar nog nie. Ne hond of kat doet beter, maar da stinkt dan nog.

panzer 24 augustus 2005 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik weet dat nog ni. waarschijnlijk wel, maar het moet niet perse. wel eerst ne goeie huisman zoeken eer ik er aan begin natuurlijk.

Hallo!! :-D

Zeno! 24 augustus 2005 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik heb een zoon. En wat voor één !!! 8)

lol

Voorlopig nog tot�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*l geen behoefte aan klein mannen 8)

Musketo 24 augustus 2005 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Het is een enorme verantwoordelijkheid.
Ik zit er alleszinds nog niet aan te denken, dat is toekomstmuziek.

En ga je hem, als het zover is, dan ook van a tot z expliceren hoe het nu eigenlijk zit met die Nieuwe Wereldorde? :?

vercetti 24 augustus 2005 22:25

Heb nog geen kinderen aangezien ik er zelf nog een ben.
Maar ik wil er wel zo snel mogelijk aan beginnen (liefst 3).

exodus 24 augustus 2005 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
En ga je hem, als het zover is, dan ook van a tot z expliceren hoe het nu eigenlijk zit met die Nieuwe Wereldorde? :?

Neen. Dat lijkt me een beetje te kleingeestig.
Een kind heeft daar geen boodschap aan. Hoe kan je aan een klein kind zeggen dat de mensen die hij heel de dag op tv ziet en bejubeld worden, "boze mensen" zijn. Het zou hem/haar verwarren.

Als hij ouder is en specifieke vragen stelt over waar "papa mee bezig is" :-) dan wel.

Mitgard 24 augustus 2005 22:48

bij de germanen, zo lezen wij in de analen van publius cornelius tacitus, was het een gore schande voor den man om zich in het openbaar te vertonen met zijn minderjarige zoon.
zulk een abominabel schouwspel betekende een grote afgang en er weerklonk steevast gelach en gehoon bij zijn strijdmakkers.

weer een bewijs dat er geen authentieke, turquoise-ogige germanen meer bestaan.[edit]
[size=1]After edit by Mitgard on 24-08-2005 at 23:49
Reason:

bij de germanen, zo lezen wij in de analen van publius cornelius tacitus, was het een gore schande voor den man om zich in het openbaar te vertonen met zijn minderjarige zoon.
zulk een abominabel schouwspel betekende een grote afgang en er weerklonk steevast gelach en gehoon bij zijn strijdmakkers.

weer een bewijs dat er geen authentieke, turquoise-ogige germanen meer bestaan.[/size]

zulk een abominabel schouwspel betekende een grote afgang en er weerklonk steevast gelag en gehoon bij zijn strijdmakkers.

weer een bewijs dat er geen authentieke, turquoise-ogige germanen meer bestaan.[/size]
[/edit]

panzer 24 augustus 2005 22:56

kwil kleinmannen.

ingenious 25 augustus 2005 04:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door panzer

nou! :D

maar ik las net dat je overtuigd katholiek bent. als afvallige ik wil wel ni voor de kerk trouwen. is dat een probleem?[edit]
[size=1]After edit by ingenious on 25-08-2005 at 05:56
Reason:

Citaat:

maar ik las net dat je overtuigd katholiek bent. als afvallige ik wil wel ni voor de kerk trouwen. is dat een probleem?[/size]

Citaat:

hmm, als afvallige ik wil wel ni voor de kerk trouwen. is dat een probleem?[/size]
[/edit]

maddox 25 augustus 2005 06:20

Mijn ega en ik willen geen kinderen van onze lichamen. Als we ooit de kriebel zouden voelen, adopteren we wel een weeskindje uit een Aziatisch gebied met veel miserie.

Moneta 25 augustus 2005 07:47

Jazeker, als ik ooit eens de juiste man tegenkom, met wie ik kinderen wil adopteren, want zelf krijgen zal niet lukken

MagereHein 25 augustus 2005 08:24

Zelf kinderen pakken ? Ik ben associaal als Shizie.

Dan moeten ze de bevolking maar in evenwicht houden met mensen fokkerijen zoals in Nazi-Duitsland.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be